شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

بهترین مکمل ها برای افزایش حجم عضله خشک

مکمل هایی که از قابلیت افزایش حجم عضله خشک برخوردار هستند محبوبیت بسیار زیادی میان بدنسازان دارند. این مکمل ها در ساختار خود موادی دارند که می توانند طی مدت زمان کوتاهی حجم عضلات بدنتان را افزایش داده و به تناسب اندام شما کمک های قابل توجهی نمایند. بهترین مکمل ها برای افزایش حجم عضله خشک شامل موارد زیر می شوند.

مکمل هایی که از قابلیت افزایش حجم عضله خشک برخوردار هستند محبوبیت بسیار زیادی میان بدنسازان دارند. این مکمل ها در ساختار خود موادی دارند که می توانند طی مدت زمان کوتاهی حجم عضلات بدنتان را افزایش داده و به تناسب اندام شما کمک های قابل توجهی نمایند. بهترین مکمل ها برای افزایش حجم عضله خشک شامل موارد زیر می شوند.

 

کراتین

به نقل از سایت بدنسازی فیت شو کراتین به عنوان بهترین مکمل برای افزایش حجم عضله خشک بسیار محبوب بوده و اثرات مفید زیادی بر عضله سازی دارد. کراتین ها از کالری بسیار کمی بهره مند هستند؛ بنابراین نمی توانند چربی خاصی را در بدن شما ذخیره کنند. این مکمل ها را می توان انتخابی عالی برای دست یابی به عضلاتی باکیفیت و بدون چربی دانست.کراتین ها خواص بسیار زیادی برای بدن شما دارند که مهم ترین آن ها شامل افزایش آب درون سلولی، افزایش هورمون های آنابولیک، افزایش قدرت، فعال سازی سلول های ماهواره ای جهت افزایش هایپرتروفی و... می شوند.

توجه: در بخش قبلی درباره هایپرتروفی صحبت کردیم، برای اینکه رشد عضلانی خوبی داشته باشید باید از یک برنامه خوب استفاده کنید. توصیه می کنیم از برنامه بدنسازی حجمی حرفه ای فیت شو استفاده کنید تا نتیجه خوبی بگیرید.

 

 

وی پروتئین

این مکمل که به عنوان نوعی مکمل غذایی نیز شناخته می شود طرفداران بسیار زیادی داشته و بهترین مکمل برای افزایش حجم عضله خشک به شمار می رود. با استفاد از این مکمل می توانید به اهداف مهمی همچون افزایش سنتز پروتئین، تامین کمبود پروتئین رژیم غذایی و بهبود سرعت ریکاوری دست یابید. توجه داشته باشید که در حال حاضر انواع مختلفی از این وی پروتئین ها را می توان در بازار دید که هرکدام درصد خاصی از پروتئین را دارند. این مکمل ها شامل موارد زیر می شوند.

 

  • وی پروتئین کنسانتره

درصد پروتئین موجود در این نوع مکمل حجم خشک بین 40 تا 80 درصد بوده و با توجه به ساختاری که دارند برای همه افراد مناسب نیستند. علت این امر را می توان وجود مکمل های قند و کالری بیشتر در این مکمل ها دانست که ممکن است برای برخی مضر باشند.

 

  • وی پروتئین ایزوله

میزان پروتئین این مکمل بیشتر از 80 درصد است. وجود پروتئین خالص این مکمل موجب شده تا از آن به عنوان بهترین مکمل برای افزایش حجم عضله خشک یاد گردد. کارشناسان ما در سایت فیت شو این مکمل ها را برای افرادی مناسب می دانند که توانایی بیشتری در ذخیره چربی دارند؛ زیرا وی پروتئین های ایزوله پروتئین بسیار بالایی دارند.

 

آمینواسید

این نوع مکمل از کالری بسیار پایینی برخوردار بوده و قادر است آمینواسیدهای موردنیاز بدن شما را به خوبی تامین کند. مکمل های آمینواسید نیز انواع مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این نوع مکمل حجم خشک می توانید با کارشناسان ما در فیت شو تماس حاصل فرمایید.

 

بی سی ای ای

مکمل های بی سی ای ای سرعت جذب بالایی داشته و از کالری کمی بهره مند هستند. همین ویژگی ها موجب شده اند تا بی سی ای ای در دسته بهترین مکمل برای افزایش حجم عضله خشک قرار گیرد. از مهم ترین فواید مصرف این نوع مکمل می توان به سنتز پروتئین، رشد عضلانی، پیشگیری از ریزش عضلانی و کاهش خستگی اشاره نمود.

 

آمینوانرژی

مکمل های آمینوانرژی نیز می توانند به شما در دست یابی به حجم بدون چربی کمک کنند. این مکمل ها حاوی کافئین و آمینواسید بوده و قادر به تامین آمینواسید موردنیاز بدن شما هستند. همچنین می توانندکیفیت تمرینات شما را با تحویل سریع آمینواسید به بدن افزایش دهند تا در مدت زمانی کوتاهی به تناسب اندام دلخواه خود دست یابید.

 

 

خصوصیات بهترین مکمل افزایش حجم عضله خشک

مکمل های افزایش حجم خشک از یک مجموعه خصوصیات و ویژگی ها برخوردارند. این خصوصیات عبارتند از:

 

  • برخورداری از پروتئین بالا
  • بهره مندی از پروتئین هایی بسیار مرغوب
  • بهره مندی از پروتئین هایی متنوع
  • وجود چربی پایین در ساختار آن ها
  • برخورداری از کربوهیدرات کم
  • منبعی عالی برای دریافت مولتی ویتامین، میرنال و آمینواسیدها

 

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم بهترین مکمل های غذایی را معرفی کنیم. شما با استفاده از این مکمل ها می توانید حجم خوبی بگیرید. اما توجه کنید که استفاده از مکمل بدون یک رژیم غذایی خوب اثری ندارد! اول از همه شما باید اولویت را روی غذای خوب بگذارید. شما می توانید به سایت بدنسازی فیت شو مراجعه کنید تا برنامه غذایی مناسب بدنسازی دریافت کنید.

منبع:

https://fitsho.co/workout-plans/

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied