شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

اخبار منتشر شده در هفته گذشته رسانه خبری ویدئویی تماشا انلاین

در طول هفته گذشته، سایت خبری ویدئویی تماشاآنلاین با انتشار اخبار، تلاش کرد تا مخاطبان خود را در جریان خبرهای مهم نگه دارد. این پایگاه خبری از یک رویکرد جذاب برای ارائه اطلاعات به صورت ویدئویی استفاده نموده است که این روش باعث ساده‌تر و جذاب‌تر شدن فرآیند آگاهی از اخبار برای مخاطبان می‌شود.

در طول هفته گذشته، سایت خبری ویدئویی تماشاآنلاین با انتشار اخبار، تلاش کرد تا مخاطبان خود را در جریان خبرهای مهم نگه دارد. این پایگاه خبری از یک رویکرد جذاب برای ارائه اطلاعات به صورت ویدئویی استفاده نموده است که این روش باعث ساده‌تر و جذاب‌تر شدن فرآیند آگاهی از اخبار برای مخاطبان می‌شود. با انتقال اطلاعات به صورت تصویری، فرآیند ارائه و اخبار به شکلی جذاب تبدیل می‌شود. در ادامه، به تعدادی از اخبار مهمی که در طول هفته گذشته منتشر شدند، اشاره می‌کنیم.

 

  1. زارع پور رکورددار اختلال در اینترنت ایران؟ : شبکۀ اینترنت کشور امروز نیز دچار اختلال شده و برخی شبکه‌های اجتماعی قطع شدند. رسانه‌های حامی دولت مشکل را ناشی از بروز مشکل در برخی شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت به ویژه ثابت دانستند. اتفاقی که در وزارت زارع پور بسیار تفاق افتاده است.
  2. گلکسی s۲۴ بهترین موبایل ۲۰۲۴ خواهد بود؟: گلکسی اس ۲۴ اولترا یکی از موردانتظارترین گوشی‌های سال ۲۰۲۴ است. سامسونگ وعده می‌دهد که این تلفن‌همراه چیزی بیشتر از یک بروزرسانی باشد. زیرا سامسونگ در واقع در حال بازنگری است که چه چیزی یک گوشی هوشمند را واقعا هوشمند می‌کند.
  3. مقایسه مادربرد فاطر H610M و ایسوس H610M: شرکت‌های ایرانی سال‌هاست که در زمینه تولید لوازم جانبی مانند ماوس، کیبورد، هدفون و حتی قطعاتی نظیر کیس و پاور تجربه دارند، اما طی این مدت خبر خاصی از تولید قطعات اصلی کامپیوتر توسط ایرانی‌ها نبود. شرکت «فاطر داده پردازی راحیل» با نام تجاری «فاطر» برای اولین بار وارد حوزه تولید و عرضه انواع مادربرد از سری‌های H510 و H610 در کنار B560 و B660 شده است. این محصولات همگی در رده مادربردهای اقتصادی قرار می‌گیرند که می‌توانید با صرف هزینه مناسب آن‌ها را تهیه نمایید.
  4. حمله سارقان به ساختمان فدراسیون و سرقت لباس‌های تیم ملی و کاپ‌های قهرمانی : سارقان قلابی که به فدراسیون راگبی آفریقای جنوبی نفوذ کردند با پنج پیراهن اسپرینگ باک امضا شده و تعداد زیادی لپ تاپ از آنجا خارج شدند اما جام جهانی را پشت سر گذاشتند که بازیکنان این کشور در ماه گذشته برنده شدند.
     

 

رسانه تماشاآنلاین در هفته اخیر با انتشار اخبار جدید و به روز، مخاطبان خود را در جریان جدیدترین رویداد ها در ایران و جهان قرار داد. در این خبرها، به اخرین اخبار فناوری، گردشگری ، فرهنگی و اقتصادی در سراسر جهان پرداخته شد. این رسانه با استفاده از روش جدید ارائه خبرها به صورت ویدئویی، دستیابی به آگاهی از این رویدادها را برای مخاطبان ساده‌تر و جذاب‌تر کرد. با استفاده از تأثیرگذاری ویدئوها، تماشا آنلاین توانست خبرهای جدید و مهم را به شیوه‌ای جذاب و به مخاطبان خود ارائه دهد. این پایگاه خبری با تأکید بر اهمیت ارائه محتوای جذاب و قابل اعتماد در دنیای اطلاعات، نقش مهمی را در جامعه ایفا کرده است و با این روش جذاب خبر را ارائه می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied