شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

شیشه رنگی دیوارپوش چیست؟

بدون شک رنگ دیوارهای هر ساختمان مسکونی و اداری اهمیت زیادی در زیبایی آن محیط دارد. امروزه استفاده از انواع دیوارپوش های شیشه ای خیلی زیاد شده است چرا که طرح و رنگ زیبای آنها منظره ای دل انگیز ایجاد می کند. حال باید گفت که آیا می دانید شیشه رنگی دیوارپوش چیست؟ این نوع از دیوارپوش، سبک جدیدی از معماری ساختمان است که گیرایی زیادی دارد. دیوارپوش های شیشه ای با شیشه رنگی در قالب رنگ و متریال های با کیفیت متنوعی وجود دارند. که به سه نوع شیشه رنگی شفاف ، شیشه رنگی مات ، شیشه لاکوبل تقسیم می شوند.

 

 

اطلاعاتی در مورد دیوارپوش شیشه ای 

شاید در برخی از منازل مسکونی و تجاری متوجه دیوارپوش شیشه ای شده باشید که قطعا زیبایی و جذابیت آنها خیلی به چشم شما آمده است. در حال حاضر استفاده از شیشه رنگی به عنوان دیوارپوش خیلی زیاد شده است. این نوع از دیوارپوش کاربرد فراوانی دارد و علاوه بر زیبایی، کارآیی گسترده آن هم باعث شده خیلی مورد توجه باشد. وجود دیوارپوش های شیشه ای از نفوذ رطوبت جلوگیری به عمل می آورد. از طرفی هم سطح آنها به دلیل داشتن جنس با کیفیت، ضد خط و خش می باشد. این شیشه های رنگی زیبا، قابلیت نصب در فضاهای مختلف را دارا می باشند. از این دیوارپوش ها می توان در فضای بین کابینت ها، سرویس بهداشتی، دیوار سالن پذیرایی و سالن و راهروهای اداره ها، لابی و دیوار فروشگاه ها استفاده کرد. درخشش و جذابیت دیوارپوش شیشه ای زیاد است و دقیقا همین ویژگی باعث اهمیت بیشتر آنها شده است. با نصب این نوع از دیوارپوش، می توان منظره ای گرم و شیک خلق کرد.

 

مزایای دیوارپوش شیشه ای

دانستن در مورد مزایای این نوع از دیوارپوش، باعث افزایش رغبت افراد جهت نصب آن می شود. گفتنی ها در مورد اهمیت و خصوصیات خوب دیوارپوش شیشه ای بسیار است که در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد. مهمترین مزیت این سبک از دیوارپوش، مقاومت بالای آن در برابر ضربه می باشد. شیشه های دیوارپوش نسبت به رطوبت و حرارت استحکام بالایی دارند و هرگز تغییری در کیفیت آنها ایجاد نخواهد شد. این دیوارپوش ها در تنوع رنگی گسترده ای وجود دارند و همین ویژگی، دست مشتری را برای خرید باز گذاشته است. متریالی که برای ساخت آنها استفاده شده از شیشه لاکوبل با قابلیت سکوریت است به همین خاطر در برابر خط و خش مقاوم هستند. جنس آنها به گونه ای می باشد که عبور نور از بین آنها بدون مانع است و این مزیت، تاثیر زیادی در ایجاد فضایی با روشنایی مناسب دارد. تمیزی آنها راحت است و می توان با هر گونه ماده شوینده ای باعث تمیزی و درخشندگی آنها شد. جنس شیشه ای آنها فوق العاده سبک وزن است به همین خاطر نصب و اجرای آنها در مکان موردنظر کاملا راحت است. 

 

 

انواع شیشه رنگی دیوارپوش

با کاور کردن دیوارها با استفاده از شیشه های رنگی مقاوم، می توان حالت سرد و بی روح دیوارها را به طور کامل تغییر داد. از آنجایی که این نمونه از دیوارپوش شیشه ای لاکوبل به جهت زیبایی، خیلی مورد توجه قرار گرفته است؛ لذا تولید کنندگان انواع مختلفی از آن را تولید می کنند. تنوع در بین انواع دیوارپوش رنگی، امکان استفاده از آنها در هر فضایی را آسان تر کرده است. این دیوارپوش ها از جهت نوع متریال به سه دسته شیشه لاکوبل کریستال، سوپر کلییر و فلوت تقسیم می شوند.

 

 

دیوارپوش شیشه ای رنگی ، بهترین و با کیفیت ترین دیوارپوش محسوب می شود. این محصول از شیشه رنگی با یک لایه رنگ در پشت شیشه با برچسپ ایمنی، سطحی براق و شفاف دارد. جنس آن بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. با توجه به استحکام بالا و سایر ویژگی های خوبی که دیوارپوش کریستال دارد قیمت آن هم بالا می باشد. دیوارپوش با شیشه رنگی سوپر کلییر، هم نمونه ای دیگر از دیوارپوش شیشه ای می باشد که در مقایسه با مورد قبلی، کیفیت پایین تری دارد ولی جذابیت طرح و رنگ آن خیلی بالا است. همچنین باید گفت که این نوع از دیوارپوش با قیمت به صرفه تری عرضه می گردد. دیوارپوش فلوت نیز آخرین تقسیم بندی از انواع دیوارپوش شیشه رنگی می باشد که نسبت به دو مورد ذکر شده سطح کیفیت پایین تر و قیمت ارزان تری دارد. 

 

نصب دیوارپوش شیشه ای

نصب و اجرای دیوارپوش های شیشه ای رنگی نیاز به دقت بالا دارد و نباید در نصب آنها سهل انگاری شود. پیش از انجام هر کاری شما باید سطح موردنظر را به خوبی بررسی کرد و عملیات مربوط به زیرسازی را نیز باید به روش اصولی انجام داد. از آنجایی که برای اجرای این دیوارپوش نیاز به یک ماده چسبنده داریم بهتر است از چسب های که قدرت و اثر چسبندگی آنها بالا مانند چسپ سیلیکون و چسپ پلی یورتان است استفاده نماییم. برای نصب نیاز به تراز لیزری داریم چرا که این کار، کمک می کند نصب دیوارپوش شیشه ای به طور دقیق انجام بگیرد. همواره شیشه هایی را جهت نصب انتخاب کنید که مقاومت و استحکام آنها بیش از سایرین است. تنوع رنگی این شیشه ها بالا است لذا باید سعی شود از مناسب ترین رنگ ها استفاده شود. برخی از این شیشه ها از نوع طرح دار هستند مانند شیشه رنگی طرح دار و شیشه لاکوبل طرح دار که اگر قطعات آنها به درستی در کنار هم قرار بگیرد قطعا، منظره ای خاص به وجود می آورد. نصب قطعات دیوارپوش نیز باید در کنار هم و به طور منظم انجام گیرد و نباید هیچ فاصله ای بین آنها وجود داشته باشد.

 

قیمت شیشه رنگی دیوارپوش

هر محصولی با توجه به کیفیتی که دارد با قیمتی متفاوت به فروش می رسد و دیوارپوش های شیشه ای نیز از این قاعده مستثنی نیستند. قیمت انواع شیشه دیوارپوش تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند رنگ، جنس، طرح و روش خرید و ... قرار دارد. هر کدام از عوامل فوق، به میزان مشخصی در قیمت گذاری دیوارپوش شیشه ای موثر هستند. با این وجود نباید انتظار قیمت ثابتی را داشت. انواع مختلف این شیشه ها همواره با قیمت های جداگانه ای عرضه می شوند. اختلاف قیمت بین این دیوارپوش ها تا حدودی به ما می فهماند که کدام یک از انواع آن کیفیت بهتری دارند. مسلما شیشه هایی که از هر نظر خصوصیات بهتری دارند با قیمت بیشتری به فروش می رسند و استفاده از چنین دیوارپوش هایی به طور قطعی انتخاب برگزیده ای محسوب می شود؛ چرا که مقاومت آنها بیانگر ماندگاری طولانی مدت آنها است.

برای خرید دیوارپوش شیشه ای رنگی از شرکت تترافرم که تولید کننده انواع شیشه رنگی و شیشه لاکوبل با گارانتی 10 ساله رنگ و خدمات پس از فروش و نصب و اجرای اسان و با کیفیت است بهره بگیرید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied