شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

دکومبل؛ مرجع خرید میز تلویزیون و جاکفشی با تخفیف ویژه

میز تلویزیون و جاکفشی دوتا از مهم ترین وسایلی هستند که در هر منزلی امروزه مشاهده می کنید، این دو وسیله کاربردی دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام از آن ها می توانند هر سلیقه ای را پوشش بدهند، به همین دلیل هر خانه ای از این لوازم کاربردی و تزیینی استفاده می شود.

میز تلویزیون و جاکفشی دوتا از مهم ترین وسایلی هستند که در هر منزلی امروزه مشاهده می کنید، این دو وسیله کاربردی دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام از آن ها می توانند هر سلیقه ای را پوشش بدهند، به همین دلیل هر خانه ای از این لوازم کاربردی و تزیینی استفاده می شود.

در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از فروشگاه های اینترنتی که به صورت تخصصی میز تلویزیون و جاکفشی تولید و عرضه می کند آشنا می شویم در فروشگاه اینترنتی دکومبل محصولات با تخفیف ویژه و با قیمت مناسب عرضه می شود.

اهمیت استفاده از میز تلویزیون و جا کفشی

اما چرا پیشنهاد می شود تا همیشه از این دو وسیله کاربردی استفاده کنید، باید بگوییم که تلویزیون یکی از مهم ترین وسایل در منزل است که برای تماشا کردن برنامه های مختلف به کار می رود. تلویزیون برای این که نگهداری شود نیاز به یک وسیله دارد به همین دلیل از میز تلویزیون برای قرارگیری آن استفاده می شود. باید بدانید که میز تی وی علاوه بر کاربرد آن از نظر زیبایی و جذابیت هم اهمیت زیادی دارد و یکی از لوازم مهم در طراحی دکوراسیون محسوب می شود.

از طرفی هر خانواده ای یا هر فردی دارای یک سری کفش ها می باشد که نمی تواند آن ها را به حال خود در راه پله رها کند، بنابراین نیاز به جاکفشی دارد. امروزه مدل های گوناگونی از جا کفشی وجود دارد که هر کدام دارای یک سری طراحی ها هستند، از این رو می توان با توجه به سبک طراحی خانه از آن ها استفاده کرد و علاوه بر آن کفش های خود را داخل آن قرار دهید تا تمیز و یک دست بماند.

نکات مهم در انتخاب میز تلویزیون و جا کفشی

برای این که جاکفشی و میز تی وی را تهیه کنید باید یک سری موارد را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را انجام دهید که عبارتند از:

  1. فضا و محل استفاده

اولین نکته ای که در خرید نه تنها میز تلویزیون و جا کفشی بلکه هر وسیله دیگری اهمیت دارد، فضایی است که می خواهید آن ها را قرار دهید، باید یک مدل وسیله مناسب با توجه به فضا و متراژ خانه خود تهیه کنید. اگر فضای کوچیکی در اختیار دارید می توانید از جاکفشی و میزهای ساده و مینیمال استفاده کنید، اما اگر سبک طراحی شما کلاسیک است و متراژ بالایی در اختیار دارید، می توانید سبک های چوبی با طراحی های خاص را انتخاب نمایید.

  1. سلیقه و طراحی کلی منزل

هر خانه ای بلاخره یک سبک طراحی برای خودش دارد، به عنوان مثال یک خانه سبک کلاسیک و قدیمی دارد و وسایلی که داخل آن استفاده می شود بزرگ و جلوه زیادی دارند، از طرفی خانه دیگر می تواند سبک طراحی مدرنی دارند و بیشتر وسایل به کار رفته شده در آن ها، سبک ساده و رنگ های روشن مانند سفید و طوسی دارند، بنابراین شما باید مدلی انتخاب کنید که با سبک شما هماهنگی داشته باشد.

  1. جنس میز تلویزیون و جا کفشی

زمانی که می خواهید این دو وسیله را تهیه کنید، باید به جنس آن ها توجه کافی داشته باشید، هر چقدر هم میز و جاکفشی شما زیبا باشد، اما از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، نمی تواند طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرند، به همین دلیل جنس میز تی وی و جا کفشی باید از بهترین متریال تهیه شده باشند.

 

  1. خرید اینترنتی و حضوری میز تلویزیون و جاکفشی

شاید به جرات می توان گفت مهم ترین عاملی که انتخاب های شما را تحت تاثیر خودش قرار می دهد، فروشگاهی است که می خواهید میز تلویزیون و جا کفشی را در مدل های مختلف از آن تهیه کنید. امروزه با توجه به محبوبیت این دو وسیله و استفاده کاربردی از آن در جاهای مختلف، مجموعه هایی هستند که آن ها را عرضه می کنند که در بین آن ها شما باید از فروشگاه مناسب و با کیفیت خرید کنید. فروشگاه اینترنتی دکومبل به شما مدل های مختلفی از میز تلویزیون و جا کفشی با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می دهد ارسال در دکومبل رایگان و امکان پرداخت در محل برای مناطق تهران و کرج امکان پذیر می باشد.

همین طور شما می توانید به صورت اینترنتی انواع مدل های آن را مشاهده کرده و از بین آن ها انتخاب کنید تا درب محل برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال شود.

  1. میزان بودجه تان

یکی دیگر از مواردی که انتخاب های شما را محدود می کند، میزان بودجه ای است که می خواهید پرداخت کنید. در واقع مدل های گوناگونی در حال حاضر وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای یک سری قیمت های مختلف هستند. شما با توجه به بودجه ای که دارید می توانید از دکو مبل یک مدل مناسب، زیبا و با کیفیت را انتخاب کنید.

اما باید بدانید که هر چقدر میزان بودجه ای که برای خرید در نظر می گیرید مناسب تر باشد، میز تلویزیون و جا کفشی بهتری تهیه خواهید کرد. مدل های متنوعی در دکو مبل وجود دارد که می توانید از بین آن ها یکی را تهیه نمایید.

  1. انتخاب ست میز تلویزیون و جا کفشی

از آن جایی که این دو وسیله شبیه بهم از نظر رنگ و طراحی انتخاب می شوند، شما می توانید انتخاب کنید که ست میز تی وی و جا کفشی را با هم تهیه کنید. ست میز تلویزیون و جا کفشی از یک جنس تولید می شود و معمولا از ام دی اف با روکش های ضد خش و ضد آب تولید می شوند و دارای یک شکل پایه و یک نوع دستگیره هستند و کاملا شبیه بهم طراحی می شوند که گزینه خیلی خوبی برای خانه های مختلف است و استقبال زیادی از آن ها می شود.

جمع بندی

هر یک از اجزای خانه در زیبایی و جذابیت آن ها تاثیر گذار است، به همین دلیل شما باید با حساسیت بیشتری آن ها را انتخاب کنید. جا کفشی و میز تی وی جزء وسایلی هستند که در نگاه اول نظر دیگران را به خودشان جلب می کنند، به همین دلیل آن ها باید طراحی لوکس و ویژه داشته باشند، شما می توانید در بین مدل های متنوع با توجه به خانه تان یکی از آن ها را تهیه کنید، تنوع مدل و گستردگی آن ها در مجموعه دکومبل به شما این قابلیت را می دهد تا با توجه به سلیقه تان یکی از آن ها را انتخاب نمایید. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied