شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

رویارویی جدی شهاب حسینی و امیر آقایی سر لادن مستوفی در گناه فرشته

یکی از سریال‌های جذاب تولید شده شبکه نمایش خانگی، سریال گناه فرشته است که از بازیگران مشهور زیادی تشکیل شده است. از مهم‌ترین بازیگران این سریال می‌توان به شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی و... اشاره کرد. رویارویی و تقابل این بازیگران در کنار یکدیگر به همراه داستان جذاب و هیجان انگیز، باعث محبوبیت این سریال در دو قسمت ابتدایی شده است.

سریال‌های شبکه خانگی همواره با وسواس زیاد و با به کارگیری بازیگران مطرح تولید و پخش می‌شوند. یکی از بهترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی که در حال حاضر در حال پخش است، سریال گناه فرشته است. تا به امروز دو قسمت از این سریال پخش شده است که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. در این بخش می‌خواهیم به بررسی رویارویی جدی شهاب حسینی و امیر آقایی سر لادن مستوفی بپردازیم.

 

خلاصه بازیگران و داستان سریال فرشته

سریال گناه فرشته یکی از سریال‌های تولید شده شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی حامد عنقا تولید و پخش شده است. استقبال خوب مخاطبان از این سریال باعث شده است تا در این نوشته به بررسی قسمت‌های پخش شده بپردازیم. شهاب حسینی به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی این سریال محسوب می‌شود.

از دیگر بازیگران سریال گناه فرشته می‌توان به امیر آقایی، لادن مستوفی، مهدی سلطانی، پردیس پورعابدینی و... اشاره کرد. داستان کلی این سریال حول قتل مشکوک فردی به نام عشیری می‌گذرد که باعث ایجاد حوادث مختلف شده است. این سریال به عنوان یک سریال نمایش خانگی است که هر جمعه ساعت 8 صبح پخش می‌شود.

در بخش‌های مختلف سریال، تقابل بازیگران به نام و محبوب مخاطبان، باعث افزایش جذابیت سریال شده است. گناه فرشته در حال حاضر مورد تبلیغ بسیاری از وب سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی قرار دارد.

 

نگاهی به سریال گناه فرشته

گناه فرشته با پخش دو قسمت نشان داد که به عنوان یکی از سریال‌های پر پتانسیل امروزی محسوب می‌شود. در قسمت‌های پخش شده این سریال، اتفاقات تازه باعث سوپرایز شدن مخاطبان شده است. این سریال روایت سر راست و داستانی ساده و در عین حال جذاب دارد. موضوع درام پرداخته شده در این سریال به گونه‌ای است که مخاطبان را جذب می‌کند.

فیلمنامه نویس گناه فرشته سعی کرده است تا روایت داستانی را به شکل چند بُعدی و غیرخطی پیش ببرد. داستان در عین داشتن چند زاویه اصلی، به شکل ساده روایت شده است. ویژگی‌های معمایی سریال به بازیگران داستان این امکان را می‌دهد که بتوانند به شکل مناسب نقش‌های خود را بازی کنند.

 

 

مخاطبان در همان قسمت اول و بعد از تماشای قسمت دوم سریال، به تدریج در فضای داستانی قرار می‌گیرند. شخصیت‌های اصلی سریال یعنی شهاب حسینی و امیر آقایی، ابعاد مختلفی را از خود نشان می‌دهند که این امر باعث می‌شود تا حدس ادامه داستان امکان پذیر نباشد. حامد عنقا به عنوان کارگردان این سریال سعی کرده است تا شخصیت پردازی داستان را به گونه‌ای انجام دهد که اتمسفر سریال به سمت دو قطبی شدن پیش برود.

 

رویارویی جدی شهاب حسینی و امیر آقایی سر لادن مستوفی

همان‌طور که می‌دانید از محبوب‌ترین بازیگران این سریال می‌توان به شهاب حسینی، امیر آقایی و لادن مستوفی اشاره کرد. در دو قسمت پخش شده، رویارویی جدی شهاب حسینی و امیر آقایی بر سر لادن مستوفی از جمله سکانس‌های جذاب و دیدنی سریال گناه فرشته بوده است. پوسته رویی داستان به بررسی کلی مفاسد اقتصادی می‌پردازد اما هسته اصلی آن مرتبط با صداقت است.

صداقت که 14 سال پیش گمشده، هویت تمام شخصیت داستان است که نشانه‌هایی را از خود نمایش می‌دهد. وجود یک ماجرای قدیمی و از زخم بیرون زده، باعث ایجاد تقابل‌های جذاب در سریال می‌شود. مخاطبان در سریال گناه فرشته، با رویارویی شخصیت‌های اصلی داستان همزاد پنداری می‌کنند تا بتوانند رویه شکل گیری شخصیت‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.

رویه داستانی به گونه‌ای پیش می‌رود که ابتدا مخاطبان تصور می‌کنند که فرشته یک دختر بسیار مظلوم است. اما حالا بعد از پخش قسمت دوم، حرف‌هایی که با متین دفتری وکیل خانواده عشیری رد و بدل می‌شود، بسیاری از مخاطبان به هویت اصلی فرشته شک می‌کنند. این تقابل تا جایی ادامه خواهد داشت که مخاطبان به چند گروه اصلی تقسیم بندی شوند. بازیگران، هر کدام به دلیل داشتن تجربه کافی در سریال‌های خانگی، به خوبی نقش محول شده را ایفا می‌کنند.

کارگردان و فیلمنامه نویس سریال امیدوار است که بتواند سریال گناه فرشته را به عنوان یکی از سریال‌ پرمخاطب امروزی تبدیل کند. در حال حاضر با پخش دو قسمت اول این سریال، می‌توان گفت که تلاش‌های کارگردان سریال تا حدود زیادی موفق بوده است. باید دید در ادامه آیا مخاطبان با همان هیجان اولیه پای تماشای قسمت‌های بعدی سریال می‌نشینند یا خیر. این موضوع می‌تواند در ادامه برای کارگردان و تولیدکننده سریال مهم باشد.

 

جمع بندی

یکی از سریال‌های جذاب تولید شده شبکه نمایش خانگی، سریال گناه فرشته است که از بازیگران مشهور زیادی تشکیل شده است. از مهم‌ترین بازیگران این سریال می‌توان به شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی و... اشاره کرد. رویارویی و تقابل این بازیگران در کنار یکدیگر به همراه داستان جذاب و هیجان انگیز، باعث محبوبیت این سریال در دو قسمت ابتدایی شده است.

افرادی که به اخبار بازیگران سینما علاقه‌مند هستند، می‌توانند با مراجعه به وب سایت خبری خبرجو۲۴ از خبرهای مرتبط با دنیای سینما مطلع شوند. وب سایت خبرجو۲۴ پیشتاز در زمینه ارائه اخبار روز است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی