شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

مقایسه ماشین لباسشویی های موجود در بازار برای جهیزیه

هدف ما در این مقاله کمک به شما در ارتباط با خرید بهترین ماشین لباسشویی برای جهیزیه بود. همانطور که گفتیم هر برندی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که تصمیم‌گیری برای داشتن بهترین آن بر عهده خود شماست. امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار دهیم.

این روزها بازار تولید انواع برندهای ماشین ‌لباسشویی بسیار داغ است و انتخاب بهترین آن بین انبوهی از برندهای موجود در بازار کار آسانی نیست، بخصوص وقتی این خرید، خریدی حساس مانند جهیزیه باشد. از این رو لازم است قبل از خرید اطلاعاتی کامل درباره هریک از برندها داشته باشید تا بتوانید کالایی خوب و رضایت‌بخشی بخرید. هدف ما در این مقاله مقایسه بین ماشین لباسشویی های موجود در بازار است تا بتوانیم شما را در تصمیم‌گیری خود یاری کنیم. با ما همراه باشید.

 

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

برای داشتن یک ماشین لباسشویی عالی باید چند نکته اساسی را در نظر داشته باشید که با توجه به این چند مورد، می‌توانید بهترین آن را اختیار کنید که عبارتند از:

  1. ظرفیت ماشین لباسشویی
  2. رتبه انرژی
  3. سرعت
  4. صفحه نمایش

با اطلاع از این ۴ مورد می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام برند بهترین است.

 

ظرفیت

ظرفیت عامل مهمی در انتخاب ماشین لباسشویی شما است. بعنوان مثال اگر شما خانواده‌ای ۲ نفره هستید، ماشین ‌لباسشویی ۵ کیلویی مناسب شماست، اگر خانواده‌ای ۴یا۵ نفره هستید ظرفیت ۸کیلویی مناسب بوده و اگر خانواده‌ای بیشتر از ۵ نفر هستید ماشین ‌لباسشویی با ظرفیت ۸ کیلو به بالا پیشنهاد ما به شماست. با اطلاع از ظرفیت مناسب می‌توانید تصمیم درستی بگیرید.

 

سرعت

از عوامل مهم دیگر در تعیین ماشین‌لباسشویی عالی این است که سرعت چرخش موتور آن بالا باشد. در صورتی که سرعت دستگاه مناسب و بالا باشد، لباس‌های شما در مدت زمان کم تمیز و خشک می‌شود.

 

صفحه نمایش

وجود یک صفحه نمایش خوب در ماشین ‌لباسشویی پاکشوما این امکان را به شما می‌دهد که از وضعیت دستگاه به خوبی آگاه شوید. بنابراین هنگام خرید به وجود صفحه نمایش و اندازه آن دقت کنید.

 

پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی‌های موجود در بازار و بهترین مارک

قطعا مقایسه تمامی برند‌های موجود در دنیا کار آسانی نیست و نمی‌توان تمامی آنها را در یک مقاله جای داد؛ بنابراین تیم ما بهترین مارک‌های خارجی و ایرانی را از رتبه اول تا سوم لیست کرده تا شما بتوانید با مطالعه مدت زمان کمی بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید.

 

بهترین برند خارجی

از بین شرکت‌های تولیدی ماشین لباسشویی در خارج از کشور که پرفروش‌ترین آن‌ها نیز محسوب می‌شود برند سامسونگ، ال جی، دوو و بوش است.

 

بهترین برند ایرانی

کشور ما نیز در تولید ماشین لباسشویی عالی عمل کرده و توانسته است با تولید لباسشویی‌های باکیفیت با تولیدات خارجی رقابت کند. از بهترین‌های آن‌ها می‌توان به برند پاکشوما، اسنوا و آبسال اشاره کرد.

 

برند سامسونگ

ماشین‌های لباسشویی سامسونگ بسیار مورد توجه کابران قرار دارد و دلیل این توجه ظاهر زیبا و تکنولوژی به کار گرفته به‌روز در آن است. قیمت لباسشویی سامسونگ مناسب و کمی بالا است که این افزایش قیمت قطعا دلالت بر افزایش سطح کارایی آن دارد. برند سامسونگ محصول کشور کره بوده و دارای رنگ‌بندی نقره‌ای و سفید است.

از پرفروش‌ترین مدل‌های ماشین‌ لباسشویی سامسونگ ظرفیت ۷ کیلویی آن است که مدل J1477 می‌باشد. این مدل برای خرید جهیزیه عالی است؛ زیرا از ویژگی‌های فوق‌العاده خوبی بهرمند است. بعنوان مثال قابلیت بارز این مدل نسبت به سایرین، اضافه کردن لباس‌های کثیف هنگام شستشو است. این قابلیت با نام addwash یاد می‌شود. همچنین این مدل از کم مصرف‌ترین مدل‌های برند سامسونگ محسوب می‌گردد.

 

برند ال جی

برند ال جی برندی پرطرفدار و آشنا برای تمامی ما است. این برند خارجی نسبت به سایرین از قدمت کمتری برخوردار اسن ولی در همین مدت کم امتحان خود را عالی پس داده و تبدیل به یک برند ماشین لباسشویی پرطرفدار در ایران و جهان گشته است. با خرید ماشین لباسشویی ال جی لذت داشتن یک دستگاه با موتور پرقدرت دارای مصرف کم انرژی و تکنولوژی بروز را خواهید چشید.

 

برند بوش

برند بوش یک برند آلمانی است که از قدمت نسبتا بالایی برخوردار است که به لحاظ ظاهری و کیفیت می‌تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند. این برند تنوع زیادی در ظاهر، رنگ و ظرفیت دارد و از تکنولوژی به‌روزی برخوردار است که بطور کامل برطرف کننده نیاز شما است.

از پرفروش‌ترین مدل های لباسشویی بوش می‌توان مدل WAY32X0 را نام برد. این مدل دارای ظرفیت ۹ کیلویی است و مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت است یا برای کسانی که قصد شستن تکه‌های بزرگی مانند پرده یا پتو را دارند، مناسب است. از مزیت‌های این مدل میزان صدای کم و عدم لرزش در هنگام شستشو و خشک کردن است.

درجه کارایی انرژی آن +++A است که یکی از کم مصرف‌ترین لباسشویی ها محسوب می‌گردد. دارای موتور قدرتمند و انواع به‌روزی از تکنولوژی‌های دنیا است . به عنوان مثال دارای ۱۴ برنامه متنوع شستشو است که عبارتند از: برنامه لکه بری، آبکشی اولیه، سیستم ضدچروک، آبکشی اضافه و...

جهت اطلاع از نحوه کار با انواع برنامه‌های آن می‌توانید دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی را به دقت مطالعه کنید.

 

برند پاکشوما

از جمله بهترین شرکت‌های تولیدی لوازم خانگی در ایران، می‌توان برند پاکشوما را نام برد. لوازم تولیدی این شرکت شامل لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر، کولرگازی و جاروبرقی است. همچنین این شرکت از محصولات خود به خارج از کشور نیز صادر می‌کند که همین امر منجر به برتری آن نسبت به سایر تولیدکننده های ایرانی است. از پرفروش‌ترین مدل‌های برند پاکشوما مدل TFB86407 بوده که دارای موتوری قدرتمند با ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. از جمله ویژگی‌های بارز این مدل داشتن موتور قدرتمند، صفحه نمایش تمام لمسی و رتبه کارایی انرژی که دارای برچسب انرژی بوده، است.

 

برند اسنوا

از برندهای معروف دیگر ماشین ‌لباسشویی در ایران می‌توان برند اسنوا را نام برد که در زمینه تولید لوازم خانگی عالی عمل کرده است. این شرکت قدمت زیادی ندارد ولی در همین مدت کم توانسته به یکی از برندهای مطرح کشور تبدیل شود و با برندهای قدرتمند رقابت کند. از مدل‌های پرفروش این برند می‌توان مدل SWM84606 را نام برد. ظرفیت این مدل ۸ کیلو بوده و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را دارا است. از جمله این ویژگی‌ها داشتن صفحه نمایشگر لمسی و موتوری پرقدرت است و همچنین به لحاظ مصرف انرژی A+++ بوده که این یعنی سازگار با محیط زیست است و از نظر مصرف انرژی نیز بسیار کم مصرف می‌باشد. دارای صدای کم هنگام خشک کردن لباس است که از امتیازهای این برند محسوب می‌شود.

 

برند آبسال

برند آبسال از دیگر برندهای معروف داخلی است و از قدمت بالایی برخوردار است. اما طی همین مدت کم توانسته است به یکی از برندهای عالی در زمینه تولید لوازم خانگی تبدیل شود. قدرت موتور، داشتن برچسب انرژی و تنوع در رنگ و ظاهر از ویژگی‌های برتر این برند محسوب می‌شود.

 

قیمت ماشین لباسشویی

قیمت از چالش برانگیزترین بحث‌ها در خرید لوازم خانگی و برقی است؛ زیرا نمی‌توان قیمت دقیقی برای لوازم خانگی عنوان کرد. قیمت، با توجه به عواملی کاهش یا افزایش پیدا می‌کند. اما چیزی که عیان است این است که برندهای گفته شده به دلیل پرطرفدار بودن و کیفیت عالی از قیمت متوسط رو به بالا برخوردار هستند. از بین برندهای خارجی، قیمت لباسشویی دوو نسبت به سایرین مناسب‌تر است.

 

کلام آخر

هدف ما در این مقاله کمک به شما در ارتباط با خرید بهترین ماشین لباسشویی برای جهیزیه بود. همانطور که گفتیم هر برندی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که تصمیم‌گیری برای داشتن بهترین آن بر عهده خود شماست. امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied