شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

جدیدترین و آخرین مطالب ایران و جهان در پورتال آسمونی

وب‌سایت آسمونی به‌عنوان جامع‌ترین پورتال خبری کشور، همواره سعی در پوشش سریع جدیدترین و آخرین مطالب ایران و جهان دارد.

 وب‌سایت آسمونی به‌عنوان جامع‌ترین پورتال خبری کشور، همواره سعی در پوشش سریع جدیدترین و آخرین مطالب ایران و جهان دارد. به‌لطف همین سرعت‌عمل و دقت در درج اخبار واقعی، مجله آسمونی از میلیون‌ها بازدید بهره می‌برد. کاربران گسترده این مجله با مراجعه به این وب‌سایت جامع، تقریبا به هر محتوایی که برای دانستن، مطالعه و آموزش‌های کاربردی نیاز دارند، دسترسی خواهند داشت.

آسمونی به آدرس اینترنتی www.asemooni.com و به مدیریت سعید زنگنه در سال 1383 خورشیدی راه اندازی شده است و در حال حاضر به‌ عنوان جامع‌ترین پورتال اطلاع رسانی کشور، همواره سعی در پوشش سریع جدیدترین و آخرین مطالب ایران و جهان دارد. به‌لطف همین سرعت‌عمل و دقت در درج اخبار واقعی، مجله آسمونی از میلیون‌ها بازدید بهره می‌برد. کاربران گسترده این مجله اینترنتی با مراجعه به این وب‌سایت جامع، تقریبا به هر محتوایی که برای دانستن، مطالعه و آموزش‌های کاربردی نیاز دارند، دسترسی خواهند داشت.

علاوه‌بر قرارگیری محتواهای آموزشی و کاربردی و همچنین مطالب گسترده حوزه سرگرمی، کاربران با حضور دائمی در این وب‌سایت و مطالعه جدیدترین و آخرین مطالب ایران و جهان، از هیچ سوژه‌ای جا نخواهند ماند؛ اما حال این سوال به‌وجود می‌آید که این حجم از محتواهای جذاب، چگونه پوشش داده می‌شوند تا کاربران سریعا به آن‌ها دسترسی پیدا کنند؟

 

آسمونی

 

پوشش جدیدترین و آخرین مطالب ایران و جهان

مسلما پوشش سریع، کامل و پرجزئیات جدیدترین و آخرین مطالب ایران و جهان، کار آسانی نخواهد بود؛ اما این امر به‌لطف در اختیار داشتن گروهی حرفه‌ای از نویسندگان، کارشناسان و ایده‌پردازان، توسط گروه مجله آسمونی محقق شده است. این مجموعه به‌منظور ارائه برترین و جذاب‌ترین مطالب روز، همواره پارامترهای خاصی را موردتوجه قرار داده است:

 

  • بررسی دائمی منابع خبری برتر: کارشناسان این مجله برای پوشش لحظه‌ای مهم‌ترین وقایع جهان، همواره به بررسی لحظه‌ای منابع خبری معتبر بین‌المللی توجه دارند. برخی از اخبار نیز از سوی بنگاه‌های خبری داخلی و به‌صورت اختصاصی انتشار می‌یابد که مجموعه آسمونی با رعایت نقل منبع، به پوشش جدیدترین و آخرین مطالب ایران و جهان اقدام می‌کند؛ چراکه این وب‌سایت فارسی، اطلاع از دقیق‌ترین و جدیدترین وقایع داخلی و خارجی را، حق مسلم کاربران خود می‌داند.
  • آنالیز وب‌سایت‌های علمی: جهت دسترسی به جدیدترین یافته‌های پژوهشی و تولید محتواهای خلاقانه (بر مبنای نتایج علمی و عملی دقیق)، کارشناسان مجله آسمونی همواره به بررسی وب‌سایت‌های علمی و ژورنالی مطرح دنیا می‌پردازند.
  • عرضه اخبار بر مبنای حقیقت: پوشش دقیق، پرجزئیات و بر مبنای حقیقت اخبار، از رسالت‌های مهم پرسنل مجله آسمونی به‌شمار می‌رود. کارشناسان این مجله فارسی، همواره روی ارائه واقعی‌ترین مطالب ممکن، تأکید دارند؛ به همین دلیل است که صدها هزار کاربر، در زمره طرفداران پروپاقرص asemooni جای گرفته‌اند.
  • عدم تأثیرپذیری از جناح‌های سیاسی و سازمان‌ها: توجه به پارامترهای «ارائه صحیح‌ترین اخبار ممکن» و «احترام به کاربران مطالعه‌گر»، موجب شده تا اخبار قرار گرفته روی خروجی این وب‌سایت، هیچ‌گاه تأثیر پذیرفته از جناح‌های سیاسی ایران و جهان و سازمان‌های ذی‌نفع نباشد.

ایجاد دسته‌بندی‌های گوناگون در این وب‌سایت نیز، به دسترسی سریع کاربران به جدیدترین اخبار و مطالب مربوط به هر حوزه، کمک کرده است.

 

آسمونی

 

دسته‌بندی جذاب و متنوع اخبار برای تمامی سلایق

مجله آسمونی https://asemooni.com/mag به‌منظور پوشش جدیدترین و آخرین مطالب و اخبار ایران و جهان در حوزه‌های مختلف، اقدام به طراحی دسته‌بندی‌های گوناگونی کرده است. بر مبنای این دسته‌ها، کاربران به راحتی می‌توانند به جدیدترین وقایع مربوط به حوزه موردعلاقه‌شان دسترسی داشته باشند. هدف دیگر تشکیل این دسته‌بندی‌ها، توجه به نیازها و سلایق مختلف کاربران گرامی است. بدین منظور در بخش مجله وب‌سایت آسمونی، گروه‌بندی‌های 24گانه‌ای قابل مشاهده خواهد بود:

 

  1. گردشگری
  2. اقتصاد و مارکتینگ
  3. مالی و سرمایه‌گذاری
  4. ورزش
  5. خودرو
  6. تحصیل و آموزش
  7. مد و زیبایی
  8. سلامت
  9. سبک زندگی
  10. آشپزی
  11. عکس و خواندنی‌ها
  12. سیاست
  13. املاک و ساختمان
  14. دکوراسیون و معماری
  15. فناوری
  16. علمی و دانستنی
  17. چهره‌ها
  18. فیلم و سینما
  19. کلوپ بازی
  20. سرگرمی
  21. هنر
  22. موسیقی
  23. فرهنگ و تاریخ
  24. دین و اندیشه.

برخی از دسته‌های فوق، بر اساس اخبار روز جهان آپدیت می‌شوند و بخش عمده‌ای از دسته‌بندی‌های فوق نیز بر مبنای تولید محتواهای خلاقانه و کاربردی، به‌روز می‌شوند.

 

دسته‌‌های مربوط به جدیدترین و آخرین مطالب ایران و جهان

درون برخی از دسته‌های موجود در سرویس مجله آسمونی، همواره جدیدترین و آخرین مطالب ایران و جهان قرار داده می‌شود؛ در حقیقت باتوجه‌به حجم اخبار گسترده و لحظه‌ای مربوط به حوزه‌های سیاست، اقتصاد، ورزش، صنعت خودرو و ...، پوشش مطالب و خبرهای این حوزه‌ها به‌صورت لحظه‌ای خواهد بود. البته در همین بخش‌های ذکر شده نیز، شاهد خلاقیت‌های خاص کارشناسان این وب‌سایت ایرانی هستیم؛ چراکه به‌عنوان مثال در بخش‌های خبری «سیاست» و «ورزش»، کاربران علاوه‌بر مشاهده جدیدترین اخبار، به بخش‌های خاصی نظیر: بیوگرافی مشاهیر سیاسی، چهره‌های شهید، بیوگرافی ورزشکاران، جداول لیگ‌های فوتبال و ... دسترسی خواهند داشت.

 

اوج جذابیت؛ برای بانوانی که به سیاست علاقه ندارند!

البته برخی از بخش‌های مجله نیز، معمولا به وقایع لحظه‌ای مرتبط نیستند؛ اما از طرفداران گسترده‌ای برخوردار خواهند بود. بخش‌هایی نظیر «سلامت»، «مد و زیبایی»، «سبک زندگی»، «آشپزی»، «هنر»، «گردشگری» و ... از همین دست قسمت‌های جذاب، آموزش‌محور و پرطرفداری هستند که اگرچه، دائما مطالب جدیدی روی آن‌ها قرار داده می‌شود؛ اما چندان با وقایع روز کاری ندارند و بیشتر مورد استقبال بانوان گرامی قرار می‌گیرند.

 

با «امروز چه خبر؟»، همه سوژه‌ها در دستان‌تان خواهد بود

چنان‌چه علاقه‌مند هستید که همواره به‌روز بمانید و از تمامی سوژه‌ها و رویدادهای روز مطلع شوید، می‌توانید به بخش «امروز چه خبر؟» https://asemooni.com/news وب‌سایت ایرانی آسمونی مراجعه کنید. جالب است بدانید که تمامی جدیدترین و آخرین اخبار و مطالب ایران و جهان، روی خروجی بخش «امروز چه خبر» قرار می‌گیرند و شما در یک نگاه، می‌توانید از مهم‌ترین اتفاقات رخ‌داده در انواع زمینه‌های سیاسی، هنری، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و ... باخبر شوید.

 

آسمونی

 

ایجاد خلاقیت‌های گسترده؛ در کنار ارائه جدیدترین اخبار

مجله اینترنتی آسمونی علاوه‌بر به‌کار بستن تمامی تلاش خود در ارائه جدیدترین و آخرین مطالب ایران و جهان، همواره ارائه خدمات خاص و تشکیل بخش‌های خلاقانه را نیز در سرلوحه کاری خود قرار داده است؛ به‌طوری‌که علاوه‌بر دسته‌بندی‌های گوناگون بخش مجله، بخش‌های جذاب و پربازدید دیگری نیز روی سایت آسمونی، قابل مشاهده خواهند بود:

 

  • لیست کامل کنسرت‌ها: در این بخش، همواره آمار دقیقی از کنسرت‌های 2 ماه آینده کشور ارائه می‌شود و قطعا برای علاقه‌مندان به هیجان فضاهای کنسرت، بسیار جذاب خواهد بود.
  • امروز تولد کیه؟: با کلیک روی این قسمت، می‌توانید بررسی کنید که کدام مشاهیر دقیقا در روز تولدتان به دنیا آمده‌اند‌‌؛ به‌عنوان مثال اگر سالروز تولدتان 29 دی است، با معین (خواننده ایرانی)، سعید زنگنه (مدیریت شرکت آسمونی) و ادگار آلن پو (نویسنده آمریکایی)، در یک روز به دنیا آمده‌اید.
  • تقویم نمایشگاهی: آیا می‌خواهید به‌عنوان یک کاربر وارد نمایشگاه‌های مواد غذایی، پوشاک و ... شوید؟ یا قصد دارید در قالب یک صنعت‌گر یا سرمایه‌گذار به نمایشگاه‌های بین‌المللی ورود کنید؟ پاسخ هرچه که باشد، با رجوع به بخش تقویم نمایشگاهی وب‌سایت آسمونی، می‌توانید به اطلاعات تمامی نمایشگاه‌های پیش‌رو و در حال برگزاری، دسترسی داشته باشید.
  • نرخنامه: ویژگی جالب بخش نرخنامه، این است که به سرعت می‌توانید از هرگونه تغییرات قیمتی کالاها و خدمات مهم بازارها مطلع شوید. البته در این بخش، برآوردهای هزینه خدمات اکثر صنوف نیز مورد بررسی قرار گرفته است تا کاربران از هزینه‌های جاری و تشریفاتی روزمره آگاه شوند.

بخش‌های دیگری همچون آب و هوا، اطلاعات ضروری و نقشه‌ها، مناسبت‌های ملی و جهانی، وب‌گردی و ... نیز، از طرفداران گسترده و خاص خود برخوردار هستند. جهت ارائه پیشنهادهای همکاری تبلیغاتی و انتقال انتقادات و پیشنهادات خود، می‌توانید با کارشناسان مجرب مجله آسمونی تماس حاصل کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied