شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی:

بهترین روش‌های تشخیص ویپ اصلی از ویپ تقلبی کدام است؟

باتوجه به استقبال فوق العاده از ویپ و بازار خوب این محصول، برخی افراد سودجو نمونه‌های تقلبی و فیک ویپ را وارد بازار کرده اند؛ بنابراین دانستن نکات مهم در تشخیص نوع اصلی از نمونه تقلبی این محصول، موضوعی بسیار مهم است که نقش پررنگی در سلامت ویپرها دارد. اگر قصد خرید ویپ دارید اما نمی‌دانید چگونه نمونه‌های اصل این محصول را در میان انواع تقلبی آن تشخیص دهید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

بهترین روش‌های تشخیص ویپ اصلی از ویپ تقلبی کدام است؟

باتوجه به استقبال فوق العاده از ویپ و بازار خوب این محصول، برخی افراد سودجو نمونه‌های تقلبی و فیک ویپ را وارد بازار کرده اند؛ بنابراین دانستن نکات مهم در تشخیص نوع اصلی از نمونه تقلبی این محصول، موضوعی بسیار مهم است که نقش پررنگی در سلامت ویپرها دارد. اگر قصد خرید ویپ دارید اما نمی‌دانید چگونه نمونه‌های اصل این محصول را در میان انواع تقلبی آن تشخیص دهید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

بهترین روش‌های تشخیص ویپ اصلی از ویپ تقلبی کدام است

چگونه می‌توان ویپ‌های اصل و تقلبی را از هم تشخیص داد؟

ویپ‌ها دستگاه‌هایی کوچک و کاربردی هستند که به سیگارهای الکترونیکی معروف‌اند و امروزه در میان طیف وسیعی از جوانان و گاهی نوجوانان مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگرچه این محصول در ابتدا باهدف ترک عادت سیگار کشیدن وعدم استفاده از قلیان تولید و در بازار عرضه شد. اما جذابیت‌های فوق العاده آن باعث شد تا افراد زیادی که حتی لب به سیگار و قلیان نمی‌زنند به استفاده از این محصول علاقه نشان دهند و به عنوان یک سرگرمی از این محصول و جذابیت‌های آن بهره ببرند.

این موضوع به مرور زمان زمینه افزایش تقاضا و در پی آن افزایش فروش ویپ را فراهم کرد. اما در این میان افراد سودجو که منتظر هستند تا از هر آب گل‌آلودی ماهی بگیرند بیکار ننشستند و نوع تقلبی این محصول را با شباهت بسیار زیاد به نوع اصلی آن، در بازار عرضه کرده اند؛ به همین علت افرادی که قصد خرید ویپ را دارند، باید کمی هوشیار باشند و با دقت بیشتری اقدام به انتخاب و خرید کنند.

اینکه بتوانید ویپ‌های اصل را از میان مدل‌های تقلبی تشخیص دهید کار چندان سختی نیست. تنها کافی است کمی ریزبینانه‌تر عمل کنید. در ادامه مطالبی در مورد تشخیص ویپ اصل ارائه داده می‌شود.

بررسی کدهای QR به واسطه نرم افزارهای بارکدخوان

برای اینکه دستگاه‌های ویپ اصلی را از میان مدل‌های تقلبی تشخیص دهید، تنها کافی است کد QR یا کدهای ۱۶ رقمی موجود روی بسته‌بندی این محصول را مورد بررسی قرار دهید. برای این کار باید از نرم‌افزارهایی استفاده کنید که توسط کمپانی تولید کننده این محصولات معرفی شده اند. شما باید کد ۱۶ رقمی یا کد کیو آر را در نرم‌افزار وارد کرده و مشخصات محصول را به دقت بررسی کنید تا نسبت به اصالت آن اطمینان خاطر داشته باشید.

قیمت دستگاه ویپ

مورد دیگری که در تشخیص نوع اصل این محصول کمک زیادی به شما می‌کند، قیمت آن است. طبیعتاً نمونه‌های اصل این محصول به دلیل کیفیت و کارایی بهتر با قیمت‌های بالاتری به فروش می‌رسند و نمونه‌های فیک و قلابی اغلب ارزان‌تر هستند؛ بنابراین اگر قیمت ویپ بسیار ارزان بود، حتماً به اصالت آن شک کنید.

همچنین توصیه می‌شود از چندین فروشگاه معتبر قیمت آن را سوال کنید تا یک محدوده قیمتی از انواع اصلی آن در ذهن داشته باشید. به این ترتیب اگر محصولی با قیمتی که به دست آورده‌اید فاصله زیادی داشت، علت آن را جویا شوید.

پلمپ دستگاه

یکی دیگر از راه کارهایی که می‌توانید برای شناخت نوع اصل این محصول از آن کمک بگیرید، پلمپ اصولی و صحیح دستگاه است؛ بنابراین زمان خرید حتما به پلمپ آن توجه داشته و از خرید محصولاتی که پلمپ آن‌ها باز شده است، صرف نظر کنید. با انجام صحیح این فرایند می‌توانید به ویپی با اصالت دست یابید.

بررسی باتری ویپ

باتری یکی از اجزای مهم تشکیل دهنده ویپ است و توصیه می‌شود به این مورد هنگام خرید، توجه زیادی داشته باشید. شما می‌توانید با بررسی باتری داخلی این محصول، نسبت به اصل یا فیک بودن محصول اطمینان حاصل کنید.

از آنجاکه باتری‌ها یکی از مهم‌ترین اجزای ویپ به شمار می‌روند، میزان کیفیت آن‌ها تاثیر مستقیمی بر قیمت محصول می‌گذارد. در نمونه‌های فیک این محصول ممکن است جای باتری‌های اصلی با باتری‌های قلمی عوض شده باشد که البته بسیار خطرناک نیز هست.

بررسی حداکثر ظرفیت مخزن ویپ

یکی دیگر از روش‌هایی که برای تشخیص نوع اصل از تقلبی این محصول، بررسی حداکثر ظرفیت مخزن دستگاه است. در نمونه‌های تقلبی این محصول معمولا ظرفیت مخزن بزرگ‌تر از نمونه‌های اصلی می‌باشد. برای بررسی این موضوع تنها کافی ست به وب سایت شرکت تولید کننده این محصول مراجعه داشته باشید. مشخصات هر کدام را به شکل دقیق در وب سایت شرکت و برند مربوطه مطالعه کنید و با بررسی این موضوع خیلی راحت به اصل یا فیک بودن دستگاه پی ببرید.

تعداد پاف‌های ویپ

برخی از شرکت‌ها و کمپانی‌هایی که در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند به جای اینکه اندازه مخزن ویپ را مشخص کنند، به تعداد پاف‌های ویپ در وب سایت خود اشاره داشته اند؛ بنابراین در زمان خرید ویپ، تعداد پاف‌های دستگاه را با تعداد پاف‌هایی که در سایت ذکر شده است تطبیق دهید و در صورت تفاوت از خرید محصول صرف نظر کنید.

بررسی جعبه و نحوه بسته‌بندی

به عنوان نکته آخر در بررسی ویپ اصل از ویپ تقلبی می‌توان به جعبه ویپ و نحوه بسته‌بندی آن اشاره داشت. کمپانی و شرکت‌های معتبری که در زمینه تولید انواع ویپ به فعالیت می‌پردازند، محصولات خود را در بسته‌بندی‌های باکیفیت، خاص و استاندارد به بازار ارائه می‌کنند و تمام تلاش خود را به جذابیت هرچه بیشتر بسته‌بندی متمرکز می‌سازند. اما در مورد نمونه‌های فیک و قلابی این موضوع صدق نمی‌کند؛ چراکه ویپ‌های تقلبی ارزش چندانی ندارند و نیازی نیست که برای بسته‌بندی آن‌ها چندان هزینه شود.

در این بخش به بهترین روش‌های تشخیص ویپ اصلی و تقلبی اشاره داشتیم. شما می‌توانید با بهره‌گیری از هر یک از روش‌های گفته شده نمونه‌های اصل این محصول را از مدل‌های تقلبی تشخیص دهید. اما یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای خرید ویپ اصلی، مراجعه به مراکز فروش معتبر است. برای خرید این محصول به فروشگاه‌های با سابقه، معتبر و دارای نشان اطمینان مانند ویپ ایران مراجعه کنید و خرید خود را با آسودگی خاطر از این مجموعه انجام دهید.

چگونه می‌توان ویپ‌های اصل و تقلبی را از هم تشخیص داد؟

سخن پایانی

ویپ‌ها دستگاه‌هایی کوچک و جمع و جور هستند که با هدف ترک سیگار و قلیان تولید می‌شوند. اما وجود یکسری ویژگی‌های جذاب و کاربردی باعث شد تا استفاده از این محصولات تنها محدود به افراد خاصی نباشد و به یک گزینه جذاب و سرگرم کننده برای طیف گسترده‌ای از افراد جامعه تبدیل شوند. این محصولات نیز مانند سایر محصولات موجود در بازار، در نمونه‌های اصل و تقلبی ارائه می‌شوند.

برای اینکه بتوانید نمونه‌های اصلی این محصول را از نمونه تقلبی آن تشخیص دهید، راهکارهایی را در این مقاله بیان کردیم. در کنار این موارد مراجعه به یک مرکز فروش معتبر در انتخاب و خرید نوع اصل و با کیفیت این محصول تاثیر بسزایی دارد. شما می‌توانید از مجموعه ویپ ایران کمک بگیرید و انواع ویپ‌ها را به تناسب نیاز سلیقه و علایق خود با قیمت مناسب خریداری کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied