شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی، آسان‌تر و ارزان‌تر از همیشه

سرور به عنوان رکن اصلی زیرساخت محاسباتی هر سازمانی، امکان بهره‌برداری درست از منابع را فراهم می‌کند. بر اساس نیازهای هر سازمان می‌توان سرور را در محل مستقر کرد و یا به صورت مجازی و ابری از آن استفاده کرد. در این میان، سرور ابری بهترین گزینه برای طیف وسیعی از سازمان‌ها به حساب می‌آید.

برای یک کسب‌وکار کوچک خانگی که محصولات فیزیکی تولید و عرضه می‌کند یا شرکتی خدماتی در ابعاد متوسط و حتی بزرگ، بهترین راه ارتباط و برقراری جریان تجارت، ایجاد یک وب سایت است. با داشتن وب سایت، راه ارتباط اصلی کسب‌وکار متعلق به خودتان خواهد بود و اختیار کنترل آن، بیشتر از هر پلتفرم دیگری، در دستان شماست. می‌توانید از این بستر برای برقراری ارتباط سازنده با مشتریان استفاده کنید یا آن را به یک نقطه‌ی مهم فروش و عرضه محصولات و خدمات در تجارت خود تبدیل کنید.

دنیای تجارت بیشتر از همیشه به فناوری‌های جدید و اینترنت وابسته شده است. راه‌های سنتی تجارت عملکرد سابق را ندارند و به همین دلیل است که کسب‌وکارها به دنیای دیجیتال روی آورده‌اند. همین تغییر و تحول باعث شده تا راه‌های ارتباطی و تجاری از طریق اینترنت روز به روز همه‌گیرتر شوند. البته حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی، لازمه‌ی فعالیت‌های بازاریابی یک سازمان است، اما داشتن یک وب سایت می‌تواند این حضور را متحول کند. با راه‌اندازی یک سایت مناسب، می‌توانید عملکرد فعالیت‌های رسانه‌ای کسب‌وکار را بهبود داده و سود عملیاتی را با فروش از طریق فروشگاه اینترنتی چند برابر کنید.

 

سرور ابری و سیستم‌های مدیریتی

وابستگی کسب‌وکارها، خواه یک سازمان کهنه‌کار یا یک استارتاپ به سیستم‌های رایانه‌ای غیرقابل انکار است. فرقی ندارد کسب‌وکار در چه مقیاسی فعالیت می‌کند، برای مدیریت و حفظ نظم امور، به سیستم‌های رایانه‌ای، شبکه‌ی اتصال دهنده‌ی آن‌ها و سرور وابسته است. یکی از دلایل این وابستگی، جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌ها است. برای این که هر کسب‌وکاری بتواند به بهترین شکل ممکن از توانمندی سرمایه‌ی انسانی خود استفاده کند، لازم است شبکه و سرور مناسب داشته باشد و بتواند از آن‌ها به شکل درستی بهره‌برداری کند.

سرور به عنوان رکن اصلی زیرساخت محاسباتی هر سازمانی، امکان بهره‌برداری درست از منابع را فراهم می‌کند. بر اساس نیازهای هر سازمان می‌توان سرور را در محل مستقر کرد و یا به صورت مجازی و ابری از آن استفاده کرد. در این میان، سرور ابری بهترین گزینه برای طیف وسیعی از سازمان‌ها به حساب می‌آید.

سرور ابری مزیت‌های بسیار زیادی برای کسب‌وکارها دارد که بعضی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از:

  • مقیاس‌پذیر بودن
  • هزینه پایین
  • عدم نیاز به نگه‌داری و مدیریت دائم
  • امکان میزبانی وب سایت کسب‌وکار

 

میزبانی و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی روی سرور ابری

همان‌طور که در بخش قبل توضیح دادیم، استفاده از سرور ابری، مزیت‌های زیادی برای کسب‌وکارها دارد که یکی از آن‌ها، امکان راه‌اندازی و میزبانی از وب سایت و البته فروشگاه اینترنتی مربوط به محصولات سازمان است. با استفاده از یک سرور ابری، امکان میزبانی وب سایت یا مجموعه‌ای از وب سایت‌های مورد نیاز هر سازمان فراهم می‌شود. راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی هم می‌تواند به عنوان بخشی از این فرایند تعریف شود و به بخش بازاریابی و فروش، کمک بسیار بزرگی کند.

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان فروش مستقیم و بدون واسطه را برای هر کسب‌وکاری فراهم می‌کند. این ارتباط بدون وقفه و مستقیم با مشتری، از چند جهت باعث بهبود عملکرد و رشد کسب‌وکار می‌شود. مهم‌ترین مزیت‌های فروش محصولات و ارائه‌ی خدمات از طریق یک سایت فروشگاهی که روی سرور ابری سازمان میزبانی شده، عبارت است از:

 

  • حذف واسطه‌های فروش و کسب درآمد عملیاتی بیشتر
  • ارتباط مستقیم با مشتریان و دریافت بی‌واسطه بازخورد
  • کاهش هزینه‌های کانال‌های مختلف فروش
  • بهبود فرایند CRM با دریافت اطلاعات خریداران
  • امکان ارائه‌ی خدمات پشتیبانی مؤثر به مشتریان از طریق سایت

 

با در نظر گرفتن این مزیت‌ها، منطقی به نظر می‌رسد که هر کسب‌وکار به دنبال راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود برای بهبود عملکرد در فروش و بازاریابی باشد. یکی از بهترین گزینه‌ها، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی وردپرسی است. برای این کار لازم است خدمات سرور ابری خود را از ارائه‌دهنده‌ای دریافت کنید که قابلیت میزبانی سایت وردپرسی را هم داشته باشد.

 

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی وردپرس روی هاست ابری

زمانی که یک کسب‌وکار از سرور ابری استفاده می‌کند، به صورت بالقوه امکان میزبانی وب سایت خود را خواهد داشت. اگر ارائه‌دهنده‌ی سرور ابری، امکانات ارائه هاست ابری وردپرس را داشته باشد، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی آسان‌تر و ارزان‌تر از هر راه دیگری خواهد بود. وردپرس به عنوان محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) امکانات زیادی در اختیار وب‌مستر‌ها قرار می‌دهد تا هر وب سایتی با هدف معرفی یا فروش را در زمانی کوتاه ساخته و مستقر کنند.

یکی از بهترین مزیت‌های وردپرس، امکان راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی است که همه‌ی امکانات لازم برای افزایش فروش و بهبود چندبرابری عملکرد را در اختیار سازمان قرار می‌دهد. برای راه‌اندازی سایت وردپرسی، نیاز به یک هاست ابری وردپرس است تا بتوان از همه‌ی مزیت‌های آن به بهترین شکل بهره‌مند شد. هاست ابری ورد پرس به عنوان یک راهکار بسیار آسان و سریع برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی تحت وردپرس به حساب می‌آید که بهبود حداکثری عملکرد فروش و بازاریابی را امکان‌پذیر می‌کند.

 

ابر ویراک، ارائه‌دهنده‌ی سرور ساعتی و هاست ابری

اگر کسب‌وکار شما هم نیاز به یک سرور ابری مطمئن و همیشه در دسترس برای پیشرفت و مدیریت بهتر برنامه‌های تجاری خود دارد، ابر ویراک بهترین گزینه‌ است. این شرکت با ارائه‌ی سرور ابری قدرتمند و پرسرعت که با تکیه بر زیرساخت پیشرفته همیشه در دسترس و آماده‌ی ارائه خدمات است، به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا پیشرفت کرده و اهداف تجاری خود را محقق کند. با دریافت خدمات سرور ابری از ابر ویراک می‌توانید علاوه بر بهره‌مندی از رایانش ابری قدرتمند برای کسب‌وکار خود، از امکان هاست ابری وردپرس هم بهره‌مند شوید.

به‌عنوان بخشی از خدمات ارائه شده توسط ابر ویراک، هاست ابری وردپرس به شما امکان راه‌اندازی آسان وب سایت و حتی فروشگاه اینترنتی را می‌دهد. می‌توانید علاوه بر راه‌اندازی سایت برای معرفی سازمان و محصولات، ارتباط بهتر و مؤثرتری با مشتریان خود داشته باشید و در کنار آن محصولات و خدمات خود را عرضه کنید. یک وب سایت وردپرسی امکان راه‌اندازی فروشگاه را هم به شما می‌دهد که مزیت‌های آن را در بخش‌های قبلی بررسی کردیم.

اگر قصد دارید برای کسب‌وکار نوپا یا سازمان کهنه‌کاری که تا امروز به وب سایت روی خوش نشان نداده، یک وب سایت عالی و درجه یک راه‌اندازی کنید، کافی است با مراجعه به وب سایت ابر ویراک، از خدمات هاست ابری ویراک استفاده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بستر لازم برای راه‌اندازی وب سایت وردپرسی خود را آماده کنید. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از جزئیات فنی، می‌توانید فرم موجود در وب سایت ابر ویراک را تکمیل کنید. با تکمیل آن فرم، کارشناسان فنی با شما تماس خواهند گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied