شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی:

خرید بلیط قطارهای فدک در سایت و اپلیکیشن فلای تودی

فلای تودی، یک سایت خدمات گردشگری معتبر است که امکان رزرو بلیط برای سفرهای زمینی و هوایی را به شما می‌دهد.

خرید بلیط قطارهای فدک در سایت و اپلیکیشن فلای تودی

فلای تودی، یک سایت خدمات گردشگری معتبر است که امکان رزرو بلیط برای سفرهای زمینی و هوایی را به شما می‌دهد. با ورود به صفحه این مجموعه همه چیز به صورت ساده و تنها با چند کلیک انجام می‌شود و در نهایت بلیط سفرتان صادر خواهد شد. فلای‌تودی همکاری خوبی را با بسیاری از شرکت‌های قطار مسافرتی داشته و فدک نیز یکی از آنهاست. شما می‌توانید به‌راحتی با مقایسه قیمت‌ها و جزئیات هر بلیط، مسیر سفر خود را مشخص کرده و در نهایت خرید بلیط قطار فدک را از این مجموعه انجام دهید.

قطارهای فدک، راحت‌ترین وسیله نقلیه برای شما

قطارهای پنج ستاره فدک با الهام از الگوهای موفق بین‌المللی و با توجه به نیازها و خواسته‌های مسافران طراحی شده و دارای کوپه‌های چهار تخته با سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV است. همه مسافران می‌توانند در مسیر سفر خود با این وسیله‌ها، فیلم‌های دلخواهشان را ببینند و از شنیدن موسیقی مورد علاقه‌شان لذت ببرند. همچنین امکاناتی مانند اعلام اطلاعات مکانی قطار، سرعت، فاصله تا مقصد و وضعیت آب‌وهوا نیز جزو قابلیت‌های ویژه‌ای است که در این قطارها به مسافران داده می‌شود.

قطارهای فدک اینترنت داخلی را هم برای مسافران در نظر گرفته‌اند و در کل مسیر همه مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین درجه حرارت کوپه را هم با توجه به نیاز هر مسافر تنظیم شده و در نهایت این مسیر به خوبی طی می‌شود. از دیگر امکانات این قطارها، می‌توانیم به تجهیزاتی مانند ویلچر، رمپ و گهواره کودک اشاره کنیم و به جز این سیستم پذیرایی آن شامل پذیرایی روزمره و شام و ناهار است که البته با توجه به کلاس انتخابی شما هنگام رزرو بلیط می‌تواند متفاوت باشد. قطارهای فدک دارای سیستم‌های امنیتی، عایق صوتی و حرارتی و قابلیت حرکت با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت هستند.

امکانات و خدمات قطار فدک

Shape2

قطارهای فدک انواع مختلفی از کلاس‌های خدماتی را ارائه می‌دهند. در کلاس پنج ستاره ویژه فدک، بالاترین خدمات برای مسافران در نظر گرفته شده و امکانات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند تا سفری راحت و بی‌دغدغه را برای مسافران فراهم کند. در کلاس پنج ستاره بیزینس فدک، برای مسافرانی که به امکانات واگن‌های فرست کلاس نیازی ندارند و می‌خواهند سفری ارزان‌تر داشته باشند هم وجود دارد که امکاناتشان کمتر است.

قطارهای بیزینس کلاس منوی غذایی متنوعی دارند و صندلی‌های آنها تبدیل به تخت‌های بزرگ و جادار می‌شوند. فرست کلاس‌ها، کوپه‌های درجه ۱ قطار هستند و در آنها میز غذاخوری با استانداردهای پذیرایی روز دنیا، دیده می‌شود. نوعی از این بلیط‌ها نیز وجود دارد که به جای سرو غذاهای شام، پیش‌غذا و دسر، عصرانه را برای مسافران در نظر می‌گیرند و قیمت‌شان نیز پایین‌تر است.

رزرو بلیط قطار فدک از فلای تودی

برای تهیه بلیط از این پلتفرم کافی است وارد سایت آن شده و پس از ثبت‌نام و ایجاد یک پروفایل مخصوص به خود مراحل زیر را تا صدور بلیط طی کنید:

  1. از میان گزینه‌هایی که در صفحه اصلی سایت قرار گرفته "قطار" را انتخاب کنید.
  2. در فیلدهای خالی مربوط به مبدأ، مقصد، تاریخ رفت و مسافران آیتم‌های موردنیاز را وارد کنید.
  3. می‌توانید در این قسمت گزینه دوطرفه یا درخواست صدور بلیط برای کوپه آقایان یا خانم‌ها را هم خودتان انتخاب کرده و در نهایت روی جستجو کلیک کنید. همچنین امکان درخواست رزرو کوپه کامل هم وجود دارد.
  4. در این مرحله وارد صفحه‌ای خواهید شد که در بالای آن تقویم قیمتی و در کنار آن فیلترهای مشخص قرار گرفته است.
  5. در بین بلیط‌های قرار داده شده به دنبال قطارهای فدک بگردید و روی آیتم جزئیات و خرید کلیک کنید.
  6. در صفحه بعدی باید اطلاعات مربوط به مسافران را وارد کنید که شامل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت، کد ملی، ایمیل، موبایل و... است.
  7. پس از پر کردن این قسمت‌ها روی ادامه فرایند خرید کلیک کرده و وارد مراحل پرداخت شوید.
  8. در نهایت با واردکردن اطلاعات کارت‌بانکی و پرداخت هزینه بلیط برایتان صادر خواهد شد.

پس از طی‌کردن این مراحل باید تصویر بلیط را در گوشی خود ذخیره کرده و هنگام رسیدن به راه‌آهن و ورود به قطار آن را به مسئول مربوط به چک‌کردن بلیط نشان دهید.

مسیرهای حرکت قطارهای فدک

قطارهای پنج ستاره فدک در حال حاضر در مسیر مشهد و تهران و دیگر شهرها در رفت‌و‌آمد هستند. اما مسیر اصلی قطار فدک تهران - مشهد به صورت روزانه اجرا می‌شود و ایستگاه‌های آن در شهرهای تهران، سمنان، شاهرود، نقاب، نیشابور و مشهد است. پس از آن مسیرهای قم - مشهد، زنجان - مشهد، قزوین - مشهد و اهواز - مشهد جزو پرمسافرترین مسیرهای بین‌شهری هستند که توسط این قطارها انجام می‌شوند. مدت‌زمان سفر و تعداد قطارهای فعال در هر مسیر ممکن است متفاوت باشد.

حمل‌ونقل خودرو با استفاده از قطارهای فدک

قطارهای فدک امکان حمل خودرو را به مسافران نمی‌دهند و اگر بخواهید وسیله نقلیه خود را هم به مقصد موردنظرتان ببرید؛ تنها یک راه پیش روی شما خواهد بود. معمولاً اغلب مسافران برای حمل خودروی خود شرکت رجا را انتخاب می‌کنند و برای رسیدن خودشان به مقصد بلیط‌های فدک را رزرو می‌کنند. در واقع خودرو باید بلیط جداگانه ویژه خود را داشته باشد و این موضوع را هم در نظر بگیرید که تنها برای بعضی از مسیرهای بین‌شهری این امکان وجود دارد. سعی کنید خودرو را حداکثر تا ۳ ساعت قبل از حرکت به شرکت حمل‌ونقل مربوطه تحویل دهید تا کارهای انتقال به قطار و بقیه مراحل را انجام دهند. همچنین باید تمام مدارک مربوط به خودرو را هم همراه خود داشته باشید و ماشینتان به مقدار کافی بنزین داشته باشد.

کلام آخر

Shape3

همه مسافران برای مسیرهای طولانی به دنبال وسایل نقلیه راحت هستند تا طی‌کردن این مسافت آنها را خسته نکرده و بتوانند تمام انرژی خود را در مقصد صرف کنند. در این مطلب اطلاعات کاملی را در مورد قطارهای فدک و نحوه خرید آن از فلای تودی در اختیار شما قرار دادیم. این قطارها برای افرادی که بودجه کافی برای سفر با هواپیما نداشته یا به دلایلی نمی‌خواهند این وسیله نقلیه را انتخاب کنند، بهترین گزینه است. اگر شما هم از خدمات این شرکت مسافربری استفاده کرده‌اید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied