شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی:

بهترین و ارزان ترین هتل آپارتمان های مشهد کدامند؟ + آدرس

هتل آپارتمان‌ های مشهد تنوع بسیار زیادی دارند؛ اما در این میان یافتن یک هتل آپارتمان ارزان و مجهز کمی مشکل است.

بهترین و ارزان ترین هتل آپارتمان های مشهد کدامند؟ + آدرس

هتل آپارتمان‌ های مشهد تنوع بسیار زیادی دارند؛ اما در این میان یافتن یک هتل آپارتمان ارزان و مجهز کمی مشکل است. خوشبختانه در این کلان‌شهر هتل آپارتمان‌هایی راحت و قیمت مناسب نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) است که علاوه‌ بر مقرون ‌به ‌صرفه کردن اقامت شما،‌ باعث کاهش هزینه‌ های رفت و برگشت به حرم مطهر نیز می‌شوند. امتیاز بزرگ هتل‌های آرین و آلتون که از هتل‌ آپارتمان‌های ارزان مشهد به‌حساب می‌‌آیند، هم‌جواری با بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است. این هتل آپارتمان‌ها همه امکانات یک خانه کامل را در اختیار شما قرار می‌دهند و می‌توانید یک اقامت طولانی و مقرون به ‌صرفه را در آن‌ ها تجربه کنید.

معرفی هتل های ارزان مشهد

انتخاب و اقامت در هتل ارزان مشهد می‌تواند، هزینه تمام شده سفر به مشهد شما را به ‌میزان زیادی تحت تاثیر قرار دهد. ممکن است هتل‌ های ارزان مشهد، از نظر طراحی و دکوراسیون در حد هتل‌ های لوکس و پنج ستاره نباشند؛ اما از نظر امکانات رفاهی قابل قبول هستند. همچنین اکثر این هتل‌ها در نزدیکی حرم مطهر قرار گرفته‌ اند و توقعات شما را از یک هتل برآورده می‌کنند. یکی از بهترین مزایای این هتل‌ها برای افرادی است که خانوادگی به سفر مشهد می‌روند و به دلیل تعداد نفرات بالا، مایلند که در هزینه ‌های سفر خود صرفه‌جویی کنند. در ادامه به معرفی دو هتل آپارتمان ارزان در شهر زیارتی مشهد می‌پردازیم.

  • هتل آپارتمان آرین مشهد

هتل آرین مشهد، در سال 1389 در فاصله 2 کیلومتری از حرم مطهر امام رضا (ع) بنا شده است. یکی از قوی‌ترین امتیازهای این هتل فاصله 5 دقیقه‌ای با حرم و همچنین بازار بزرگ رضا است. با وجود دو ستاره بودن هتل آلتون، امکانات آن قابل قبول بوده و یکی از نقاط قوت آن داشتن رستوران بزرگ در طبقه همکف است که تمام وعده‌های غذایی با تنوع بسیار زیاد را به مسافران ارائه می‌دهد. در این رستوران انواع غذاهای سرد و گرم و همچنین انواع نوشیدنی‌ها موجود است.

آپارتمان‌های این هتل دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند. قیمت اقامت در هتل آپارتمان آرین مشهد تابع متراژ، منظره آپارتمان و امکانات رفاهی آن‌ها بوده که از 1,170,000 تومان آغاز می‌شود. مزیت بسیار بزرگ این هتل آپارتمان، ارائه آپارتمان‌‌‌هایی با متراژ بسیار متنوع به مسافران است. در همه اتاق‌‌های هتل آپارتمان آرین سرو همه وعده‌های غذا، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع،‌ کافی‌شاپ، آسانسور و پشتیبانی ۲۴ ساعته وجود دارد. در جدول زیر به‌طور خلاصه هتل آرین مشهد را معرفی می‌کنیم.

نام هتل

امتیاز

آدرس و شماره تلفن

اطلاعات

امکانات رفاهی

جاهای دیدنی نزدیک

آرین



خیابان امام رضا , امام رضا 3

05137600013

5 طبقه، 30 واحد

سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت رایگان، اتاق چمدان، ترانسفر، رستوران، مناسب برای معلولین

حرم مطهر، مجتمع تجاری آرمان، مرکز خرید 17 شهریور، خانه تاریخی توکلی، بوستان میرزا کوچک خان

 

بهترین و ارزان ترین هتل آپارتمان های مشهد کدامند؟ + آدرس _ هتل آپارتمان آرین مشهد

  • هتل آپارتمان آلتون مشهد

هتل آپارتمان آلتون یک هتل 2 ستاره با قدمت کمتر از 10 سال در مشهد است. قیمت مناسب، امکانات خوب و رفتار مناسب پرسنل با مهمانان باعث شده که این هتل به یکی از گزینه‌های ثابت برخی مسافران تبدیل شود. اگر به هر دلیل به مشهد مقدس پا گذاشته‌اید و به دنبال هتلی ارزان می‌گردید که توقعات شما را برآورده کند، هتل آلتون انتخاب بسیار مناسبی است. این هتل حدود ۱ کیلومتر و کمتر از ده دقیقه با بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) فاصله دارد.

یکی از امتیازات هتل آپارتمان آلتون مشهد نزدیکی به ایستگاه مترو است و شما با اقامت در اینجا هیچ نگرانی بابت حمل و نقل خود نخواهید داشت. هتل ارزان مشهد بهترین گزینه برای کسانی است که مایل هستند مدت طولانی را در مشهد اقامت داشته باشند. هزینه این هتل برای کودکان بالای 5 سال تمام بهاست. اگر از مسیر هوایی برای سفر به مشهد استفاده می‌کنید باید بگوییم که این هتل در فاصله کمتر از 7 کیلومتری نسبت به شما قرار گرفته است. 30 واحد اقامتی این هتل دارای واحد آپارتمانی، اتاق‌های هتلی و یک واحد سوئیت VIP بوده که قیمت آن‌ها از حدود 250,000 تومان آغاز می‌شود.

بهترین و ارزان ترین هتل آپارتمان های مشهد کدامند؟ + آدرس _ هتل آپارتمان آلتون مشهد

در همه آپارتمان‌های این هتل منو غذا انتخابی، نظافت، مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون و اینترنت رایگان وجود دارد. در ادامه به لیست اتاق‌های هتل آلتون و قیمت آن‌ها می‌پردازیم. علاوه‌بر رستوران‌هایی که در جوار این هتل قرار دارند، رستوران طبقه همکف این هتل سه وعده صبحانه، ناهار و شام را به مهمانان عزیز ارائه می‌دهد. این رستوران ظرفیتی بیش از 70 نفری دارد و یک محیط مناسب برای صرف غذا با خانواده یا دوستان است.

نام هتل

امتیاز

آدرس و شماره تلفن

اطلاعات

امکانات رفاهی

جاهای دیدنی نزدیک

آلتون

**

خیابان شیرازی، شیرازی

۲۱

05138427746

4 طبقه، بیش از 20 آپارتمان

کافی‌شاپ، باربری، آسانسور، صندوق امانات، تنوع اتاق‌ها

خانه کوزه کنانی، خانه تاریخی توکلی، مسجد گوهرشاد، حرم مطهر، مدرسه عباس قلی خان، ایستگاه مترو

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied