شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

راهنمای خرید درب ضد سرقت

اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت هستید و اطلاعاتی کاملی برای این محصول ندارید پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه کنید. ما در این مقاله درباره نکاتی که هنگام خرید درب ضد سرقت به آن توجه کنیم را با هم مرور می کنیم تا انتخاب خوبی برای منزل خود داشته باشید

اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت هستید و اطلاعاتی کاملی برای این محصول ندارید پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه کنید. ما در این مقاله درباره نکاتی که هنگام خرید درب ضد سرقت به آن توجه کنیم را با هم مرور می کنیم تا انتخاب خوبی برای منزل خود داشته باشید

استراکچر و صفحه کشی لنگه درب ضد سرقت

اگر به فکر خرید درب ضد سرقت لوکس و البته ایمن افتاده اید پس دنبال امنیت محل زندگی خود هستید پس مهم ترین نکته برای خرید درب ضد سرقت را فراموش نکنید که شامل استراکچر داخلی لنگه درب ضد سرقت می باشد که بالا بودن ایمنی این قسمت می تواند به طور مستقیم به تامین امنیت محیط و منزل شما کمک کند.

حالا استراکچر داخلی لنگه باید چی باشد که ایمنی خوبی داشته باشد؟

درب های ضد سرقت حتما باید صفحه کشی داخلی بسیار قوی با ورق فلزی ضخیم باشد و با قوطی فلزی به صورت افقی و عمودی داخل لنگه درب ضد سرقت را تبدیل به درب ایمن تقویت شده می کند . در بخش زیر عکسی از صفحه کشی درب ضد سرقت ایمن مجموعه اهورا درب را مشاهده می کنید.

محل مورد استفاده درب ضد سرقت

دومین نکته ای که باید به ان توجه کنید محل نصب درب ضد سرقت می باشد. این موضوع هم همانند مورد قبل مورد مهمی می باشد زیرا مستقیم با عمر و ماندگاری محصول شما در ارتباط هستند.

اگر به خرید درب برای خود هستید باید به این موضوع توجه کنید که در چه منطقه ای از این محصول استفاده می کنید؟ شرایط انتخاب و تنوع مدل ها در مناطق شرجی مرطوب با محصولات در محیط های کوهستانی متفاوت هستند و یا از درب ضد سرقت برای محیط داخل ساختمان استفاده می کنید یا برای محیط بیرونی و فضای آزاد که در مجاورت شرایط مختلف آب و هوایی می باشد.

با در نظر گرفتن تمام این شرایط که و مشورت با کارشناسان مجموعه می توانید محصولی متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه خود را انتخاب کنید.

قفل درب ضد سرقت

استفاده از قفل و یراق آلات با کیفیت و مناسب نکته مهم برای خرید درب ضد سرقت به حساب می آید که از فروشندگان درب ضد سرقت اطلاعات کامل درباره قفل و سیلندر های استفاده شده در این محصولات را دریافت کنید . در حال حاضر یراق آلات مورد استفاده در محصولات درب ضد سرقت اهورا درب برند کاله (KALE KILIT) به دلیل کیفیت بالا و ضمانت تعویض 5 ساله از جانب شرکت وارد کننده این برند استفاده می کند که این برند تولید کشور ترکیه می باشد.

البته استفاده از قفل های گاوصندوقی نیز به دلیل نداشتن سیلندر (توپی) مانع از دزدی به روش توپی زنی می شود و به امنیت درب شما کمک می کند که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

کیفیت رنگ درب ضد سرقت

سومین بخش از نکات خرید درب ضد سرقت که بیشتر روی جلوه و زیبایی محصول شما دارد کیفیت رنگ محصول تولید شده است و البته روی قیمت محصولات زیر به طور مستقیم تاثیر گذار است. کیفیت رنگ محصولات درب ضد سرقت استاندارد پلی اورتان می باشد که پوشش دهی مناسب و کیفیت بسیار بالا می باشد و بهترین رنگ پلی اورتان وارداتی از کشور ترکیه می باشد که در بازار ایران موجود می باشد.

اگر درب ضد سرقتی که میخواهید تهیه کنید درب محیط بیرون ساختمان و فضای آزاد مورد استفاده قرار می گیرد پیشنهاد می شود از درب ضد سرقت با رویه فلزی استفاده کنید که به دلیل استفاده از ورق فلزی با کیفیت الکترواستاتیک که در کوره پخته می شوند مقاومت بسیار خوبی در شرایط آب و هوایی مختلف دارند.

ضخامت ورق لنگه و چهارچوب

نکته دیگر هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه کنید لنگه درب و چهارچوب باید از ضخامت مناسب ساخته شده باشد که در مقابل ضربه های شدید و دیلم سارقان مقاومت داشته باشد. حداقل ضخامت استاندارد ورق برای چهارچوب 1.25 میلی متر و لنگه درب 1.5 میلی متر می باشد.

نصب درب ضد سرقت

آخرین نکته ای که خریداران کمتر به آن توجه می کنند نصب درب ضد سرقت خریداری شده است که این مورد به طور مستقیم به امنیت شما کمک می کند. نصب توسط متخصصان مجموعه اهورا درب همراه با بتن ریزی پشت چهارچوب انجام می شود که بعضا نصب توسط افراد غیر متخصص این موضوع رعایت نمی شود.

نصب درب ضد سرقت با بتن ریزی مهم ترین نکته برای نصب درب ضد سرقت می باشد که رعایت همین نکته باعث جلوگیری از ورود سارقان به روش استفاده از جک ها فشاری به چهارچوب می شود که باعث افزایش امنیت درب می شود.

ما در این مقاله به تشریح نکات خرید درب ضد سرقت پرداختیم. امیدواریم این مقاله به خرید محصول مناسب به شما کمک کند.

برای مشاهده محصولات و قیمت درب ضد سرقت مجموعه اهورا درب روی لینک کلیک کنید و یا برای مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با شماره 88449064-021 تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied