شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

آشنایی با رستوران های هتل بین المللی تبریز

هتل بین ‌المللی تبریز با قدمتی دیرینه و تجربه‌ای غنی در صنعت هتلداری، پذیرای مسافران و گردشگران شهر اولین‌ها، تبریز، است. این هتل ۴ ستاره در قلب شهر و در مجاورت مراکز تاریخی و فرهنگی، اقامتی خاطره‌انگیز و توام با آرامش را برای شما رقم خواهد زد. در ادامه این مطلب با رستوران های هتل بین المللی تبریز آشنا خواهید شد.

تبریز، شهر اولین‌ها، با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی بی‌نظیر، همواره مقصدی جذاب برای گردشگران بوده است. از گشت و گذار در بازار تاریخی تبریز و موزه آذربایجان گرفته تا بازدید از مسجد کبود و مقبره الشعرا، هر گوشه از این شهر، داستان‌ها و زیبایی‌های منحصر به فرد خود را روایت می‌کند. هتل بین ‌المللی تبریز با قدمتی دیرینه و تجربه‌ای غنی در صنعت هتلداری، پذیرای مسافران و گردشگران شهر اولین‌ها، تبریز، است. این هتل ۴ ستاره در قلب شهر و در مجاورت مراکز تاریخی و فرهنگی، اقامتی خاطره‌انگیز و توام با آرامش را برای شما رقم خواهد زد. در ادامه این مطلب با رستوران های هتل بین المللی تبریز آشنا خواهید شد.

 

https://file.tesmino.ir/images/2024/02/images_1708241257_65d1b169c5cc2.jpg

 

چرا هتل بین المللی تبریز را انتخاب کنیم؟

هتل بین المللی تبریز، هتلی ۴ ستاره با معماری اصیل و تلفیقی از سنت و مدرنیته است که در مرکز شهر تبریز و نزدیک به جاذبه های گردشگری آن واقع شده است. این هتل با سابقه طولانی در صنعت هتلداری، با ارائه خدمات با کیفیت و فضایی دلنشین، اقامتی خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

با اقامت در هتل بین المللی تبریز، به راحتی می توانید به جاذبه های گردشگری شهر تبریز مانند خانه استاد شهریار، میدان ساعت، مسجد کبود، مقبره الشعرا، موزه قاجار، مسجد جامع تبریز، برج تجاری بلور، نمایشگاه بین المللی تبریز، ژل بازار، پارک ائل گلی و بسیاری دیگر از دیدنی های این شهر دسترسی داشته باشید. برای رزرو هتل بین المللی تبریز و کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به وب سایت هتل یا سامانه های رزرو آنلاین فلای تودی مراجعه کنید.

 

رستوران هتل بین المللی تبریز

رستوران هتل بین المللی تبریز با فضایی دلنشین و دکوراسیونی زیبا، آماده پذیرایی از مهمانان گرامی در وعده های صبحانه، نهار و شام است. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با طعم و مزه ای بی نظیر است که توسط سرآشپزهای مجرب هتل تهیه و طبخ می شوند. همچنین رستوران هتل بین المللی تبریز، با ارائه خدمات صبحانه بوفه، تنوع کاملی از خوراکی های سالم و مقوی را برای آغاز یک روز پرانرژی به شما ارائه می دهد.

علاوه بر فضای داخلی رستوران، مهمانان می توانند در فضای باز و دلنشین محوطه هتل نیز از صرف غذا لذت ببرند. هتل بین المللی تبریز با ارائه خدمات با کیفیت و پرسنل مجرب، تجربه ای به یاد ماندنی از صرف غذا را برای شما رقم خواهد زد.

 

کافی شاپ هتل بین المللی تبریز: مکانی دنج برای گذراندن اوقاتی خوش

کافی شاپ هتل بین المللی تبریز با فضایی دنج و آرام، مکانی ایده آل برای استراحت و گذراندن اوقاتی خوش در کنار دوستان و عزیزانتان است. دکوراسیون شیک و مدرن کافی شاپ، فضایی دلنشین و صمیمی را برای شما فراهم می کند تا از نوشیدنی های گرم و سرد، کیک ها و دسرهای خوشمزه لذت ببرید.

 

منوی کافی شاپ هتل بین المللی تبریز شامل:

 

  • انواع قهوه های کلاسیک و مدرن
  • نوشیدنی های گرم و سرد بر پایه چای
  • انواع دمنوش های گیاهی و میوه ای
  • اسموتی های طبیعی و خوش طعم
  • کیک ها و دسرهای متنوع و خوشمزه
  • بستنی و آبمیوه های طبیعی.

     

https://file.tesmino.ir/images/2024/02/images_1708241257_65d1b169d8e13.jpg

 

رزرو ارزان بهترین هتل‌های تبریز در فلای تودی

فلای تودی یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری در ایران است. این شرکت تمام آنچه که برای داشتن یک سفر به آن نیاز دارید به شما ارائه می دهد، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، دریافت ویزا، خرید بلیط قطار از خدمات این شرکت هستند. آنچه که فلای تودی را به نسبت سایر شرکت های گردشگری متمایز کرده، قیمت خدمات است. می توانید قیمت هتل موردنظر خود را در زمانی که قصد سفر دارید در فلای تودی و سایر سایت ها بررسی کنید تا متوجه تفاوت قیمت ها شوید.

همچنین نکته دیگر نحوه پشتیبانی و خدمات 24 ساعته فلای تودی است که آن را با سایر شرکت های گردشگری متمایز می کند. بعد از خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل یا خرید سایر خدمات، در صورت داشتن هر سوالی می توانید به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته با کارشناسان پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید. برای رزرو هتل بین المللی تبریز وارد آدرس سایت فلای تودی شوید.

در پایان، اگر به دنبال تجربه‌ای ماندگار در شیراز هستید، لیست بهترین هتل‌های تبریز می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. این هتل‌ها با امکانات رفاهی مناسب، موقعیت مکانی عالی و برخورد خوب پرسنل، تجربه اقامتی خوشایند را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. برای تجربه بهتر می توانید از اپلیکیشن فلای تودی نیز استفاده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied