شمانیوز
شما نیوز

هتل آپارتمان های تازه تاسیس و نوساز مشهد کدامند؟

این مکان‌ها به یک واحد آپارتمان نقلی شباهت بیشتری دارند و از تمامی اجزای یک خانه برخوردار هستند. چنانچه پرجمعیت هستید و قصد ندارید برای اقامت خود در شهر مشهد هزینه زیادی کنید و برای مدت طولانی‌تری اقامت داشته باشید، هتل آپارتمان مشهد یک پیشنهاد ایده آل برای شماست.

هتل آپارتمان های تازه تاسیس و نوساز مشهد کدامند؟

چنانچه مسافر شهر مشهد هستید، هتل آپارتمان‌های مشهد از گزینه‌های اقامتی مناسبی هستند که در کنار خدمات و امکانات خوب، قیمت به‌صرفه‌تری نیز در مقایسه با هتل‌ها دارند. فضای هتل آپارتمان‌ها، همانند هتل های 5 ستاره، لوکس و مجلل نیست.

این مکان‌ها به یک واحد آپارتمان نقلی شباهت بیشتری دارند و از تمامی اجزای یک خانه برخوردار هستند. چنانچه پرجمعیت هستید و قصد ندارید برای اقامت خود در شهر مشهد هزینه زیادی کنید و برای مدت طولانی‌تری اقامت داشته باشید، هتل آپارتمان مشهد یک پیشنهاد ایده آل برای شماست.

 

لیست هتل آپارتمان های نوساز و تازه تاسیس مشهد (زیر 5 سال ساخت)

 

  • هتل آپارتمان ایزد مشهد (سن بنا: 5 سال)(فاصله تا حرم: 5 دقیقه پیاده)
  • هتل آپارتمان شکوه ایمان (سن بنا: 4 سال)(فاصله تا حرم: 15 دقیقه پیاده)
  • هتل آپارتمان مهسان مشهد (سن بنا: 5 سال)(فاصله تا حرم: 6 دقیقه پیاده)
  • هتل‌آپارتمان آریکان مشهد (سن بنا: 4 سال)(فاصله تا حرم: 7 دقیقه پیاده)

 

 

معرفی هتل آپارتمان های تازه تاسیس مشهد

 

هتل آپارتمان ایزد

 

هتل آپارتمان ایزد مشهد در مهر ماه سال 1398 به بهره‌برداری رسیده است. این هتل در ابتدای خیابان شارستان یا طبرسی 16 و در فاصله کمتر از 12 دقیقه تا حرم مطهر واقع شده است. هتل ایزد با داشتن 7 طبقه متشکل از 83 اتاق است. این اتاق‌ها عبارتند از اتاق های 2 تخته، 3 تخته، آپارتمان 1 خوابه و آپارتمان 2 خوابه. رستوران این هتل برای وعده صبحانه، ناهار و شام میزبان مسافرین عزیز به بهترین شکل است.

امکانات و خدمات هتل ایزد مشهد عبارتند از نمازخانه، آسانسور، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، کافی شاپ، صندوق امانات، لاندری ( خدمات خشکشویی )، خدمات خانه داری و... . هتل خدمات ویژه‌ای را برای معلولین و ناتوانان جسمی عزیز در نظر دارد تا جای هیچگونه نگرانی نسبت به اقامت و رفت و آمد برای این دسته از عزیزان وجود نداشته باشد. شما می توانید این هتل آپارتمان را از وبسایت های معتبر رزرو هتل از جمله پرشین هتل رزرو نمایید.

 

هتل آپارتمان شکوه ایمان

 

هتل آپارتمان شکوه ایمان مشهد با داشتن واحدهای اقامتی راحت و شیک، میزبان هر فردی با هر سلیقه‌ای است. این اتاق‌ها نه‌تنها بسیار شیک و دلنشین هستند، بلکه با مجهز بودن به امکانات رفاهی کامل، یک اقامت راحت، امن و دلچسب را برای شما عزیزان رقم می‌زنند. این هتل که در سال 98 افتتاح شده است، بسیار لوکس و شیک بوده و در فاصله 15 دقیقه ای از حرم واقع شده است.

این هتل آپارتمان به خاطر تازه ساز بودن، امکانات رفاهی را با کیفیت خوبی به مهمانان خود ارائه می کند. از جمله امکاناتی که در این هتل فراهم است عبارتند از صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس و... .

 

هتل آپارتمان مهسان مشهد

 

هتل آپارتمان مهسان مشهد از جمله هتل آپارتمان‌های نوساز این شهر به حساب می آید که در سال 1397 افتتاح شده است. این هتل آپارتمان در 3 طبقه ساخته شده و دارای 21 اتاق زیبا و شیک است. مهمترین نکنه در رابطه با این هتل آپارتمان، نزدیک بودنش به باب الجواد و صحن جامع رضوی است. شما با 6 دقیقه پیاده روی می‌توانید از این هتل آپارتمان به حرم برسید.

این هتل آپارتمان به امکانات کاملی مجهز است که از جمله آنها می توان به: لابی زیبا و مجلل، خدمات تاکسی سرویس، خدمات خشک شویی و اتوشویی، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، نمازخانه، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و ... اشاره نمود.

 

هتل‌آپارتمان آریکان مشهد

هتل آریکان مشهد در خرداد ماه سال ۱۳۹۸ تاسیس گردیده است. این هتل که از مجموعه‌های اقامتی ممتاز و نوساز مشهد محسوب می‌شود با 3 طبقه بنا دارای 23 باب واحد اقامتی است. واحدهای اقامتی عبارتند از اتاق‌های یک تخته، دو تخته، اتاق سه تخته که از طراحی و چیدمانی بسیار زیبا و مرتب برخوردارند.

داخل واحدها امکانات رفاهی شامل سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، تخت خواب استاندارد، تلویزیون (شبکه‌های استانی دیجیتال)، یخچال، لوازم بهداشتی و دمپایی (دستشویی، حمام)، رخت‌آویز، دراور، کمد لباس، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام (دوش) فراهم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied