شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

مهندسین مشاور شرکت آب برهان

شرکت مهندسین مشاور آب برهان یکی از این شرکت‌های موفق در زمینه طراحی انواع سیستم های انتقال آب، خطوط انتقال آب، شبکه توزیع، آب و فاضلاب، مطالعات قنوات، تغذیه مصنوعی، رفتارنگاری سدها، مطالعات منابع آب و نظارت بر بهره برداری و نگهداری سیستم آبیاری نوین می باشد.

بحران آب در ایران یکی از بزرگترین مشکلاتی می باشد که در سالهای اخیر تمام جوانب زندگی و صنعت را تحت تاثیر قرار داده است. در این میان نقش مهندسین مشاور در مدیریت منابع آب و طراحی سیستم‌های انتقال آب شامل خطوط انتقال، شبکه های توزیع، شبکه های آب و فاضلاب، سیستم های آبیاری و ... به گونه ای که نیازهای مردم را مرتفع کند پررنگ تر از همیشه است.

شرکت مهندسین مشاور آب برهان یکی از این شرکت‌های موفق در زمینه طراحی انواع سیستم های انتقال آب، خطوط انتقال آب، شبکه توزیع، آب و فاضلاب، مطالعات قنوات، تغذیه مصنوعی، رفتارنگاری سدها، مطالعات منابع آب و نظارت بر بهره برداری و نگهداری سیستم آبیاری نوین می باشد. آب برهان متشکل از مشاوران و پیمانکارانی با سال‌ها تجربه در صنعت آب می باشد که دارای دانش فنی و فهم عمیقی از مسائل مربوط به مهندسی آب است. این مجموعه در طول سال‌ها به انجام پروژه‌های متعددی پرداخته و توانسته است با ارائه راهکارهای نوآورانه و کیفیت بالا، در زمینه آب و فاضلاب، مطالعات منابع آب، شبکه توزیع آب، مخازن ذخیره آب، پیمانکاری آب و صنعت آب در استان های مختلف کشور، خدمات مهندسی با کیفیتی را ارائه دهد.

 

 

مهندسین مشاور چه خدماتی را ارائه می نمایند؟

بطور کلی مهندسین مشاور به یک مجموعه حقیقی یا حقوقی گفته می شود که متشکل از یک تیم مهندسی با تخصص های مختلف جهت مطالعات و نظارت بر اجرای پروژه، فعالیت می کنند و با توجه به تجربه و تخصصی که در زمینه خود دارند میتوانند پروژه مد نظر را با موفقیت و با مدیریت دقیق هزینه ها و چالش ها به پایان برسانند.

از مهم ترین و اصلی ترین وظیفه یک مهندس مشاور به پایان رساندن یک پروژه با استاندارد و حفظ سرمایه گذاری های کارفرما است. مهندس مشاور پیش از هر اقدام امکان سنجی پروژه را می سنجد و بهترین گزینه ای که توجیه اقتصادی و اجتماعی دارد انتخاب می کند و با مطالعه دقیق پروژه و ارائه یک طرح کامل، باعث پی ریزی درست پایه و اساس کار پروژه می شود. در این مرحله کارفرما یا سرمایه گذار بودجه لازم را برای اجرای طرح آماده می کند و با نظارت مهندسین مشاور، پروژه اجرا می شود. ناگفته نماند بخش نظارت بر اجرای پروژه، از بخش های اصلی و حساس روند اجرای پروژه است. در این زمان کارفرما می تواند با راهنمایی های مهندس مشاور، پیمانکار واجد شرایط و متخصص را انتخاب و در طول اجرا نیز بر انجام دقیق کار نظارت کند.

شایان ذکر است مهندسین مشاور در زمینه های مختلف عمران، کشاورزی، نفت و گاز، ساختمانی، و ... میتوانند به عنوان مشاور و ناظر نقش بسزایی را داشته باشند.

 

 

مهندسین مشاور آب در صنعت آب چه خدماتی ارائه می دهند؟

گروه مهندسی آب یکی از تخصص هایی است که مهندسین مشاور می توانند در آن فعالیت کنند. در اینجا برخی از آن ها را اشاره می کنیم.

 

  • مطالعات و نظارت بر اجرای شبکه های آبیاری و زهکشی
  • مطالعات و نظارت بر اجرای تاسیسات و شبکه آب و فاضلاب
  • مطالعات و نظارت بر اجرای پروژه های سد سازی
  • مطالعات و نظارت بر اجرای مهندسی رودحانه

 

هم چنین مهندسین آب می توانند در حوزه های کشاورزی، زراعت و یا باغبانی، آب و آبخیزداری، جنگل ها یا مراتع و... فعالیت کنند.

 

کلام آخر

مهندسین مشاور نقشی اساسی در مطالعات و طراحی پروژه های عمرانی و بررسی نتایج و تاثیر آن بر اثرات زیست محیطی، اقتصادی، فرهنگی، و اجتماعی دارند. بطور حتم مهندسین مشاور در هر زمینه کاری، باعث افزایش کارایی پروژه ها خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خبر بود ممنون از شما نیوز من همیشه سایت شما رو دنبال می کنم.