شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

تور تایلند، سفری که تا آخر عمر در ذهنتان می‌ماند!

تایلند یکی از توریستی‌ترین کشور‌های جهان است که سالانه تعداد زیادی از گردشگران از سراسر جهان به این کشور سفر می‌کنند. زیبایی‌های تایلند آنقدر زیاد و بی‌پایان هستند که حتی اگر قصد داشته باشید یک ماه تمام در این کشور زیبا اقامت کنید، باز هم زمان کافی برای دیدن تمامی جاذبه‌های آن نخواهید داشت و بسیاری از دیدنی‌ها را از دست می‌دهید.

تایلند یکی از توریستی‌ترین کشور‌های جهان است که سالانه تعداد زیادی از گردشگران از سراسر جهان به این کشور سفر می‌کنند. زیبایی‌های تایلند آنقدر زیاد و بی‌پایان هستند که حتی اگر قصد داشته باشید یک ماه تمام در این کشور زیبا اقامت کنید، باز هم زمان کافی برای دیدن تمامی جاذبه‌های آن نخواهید داشت و بسیاری از دیدنی‌ها را از دست می‌دهید.

گردشگران با سلایق مختلف به تایلند زیبا سفر می‌کنند زیرا که تایلند با تنوع مکان‌های دیدنی خود، می‌تواند به راحتی برای افراد با سلایق مختلف، بهترین اوقات را رقم بزند.

اگر دوست دارید با هزینه‌ای به صرفه، از بهترین نقاط تایلند دیدن کنید، بهترین گزینه برای شما انتخاب یک تور مناسب است. با تور تایلند فلای‌تودی شما دعوت به سفری خواهید شد که خاطرات خوش آن تا آخر عمر در ذهنتان می‌ماند. با توجه به اینکه معمولا گردشگران در سفر به تایلند با کمبود زمان روبه‌رو هستند و نمی‌توانند تمامی جاذبه‌ها را ببینند، بهتر است قبل از سفر، مکان‌های جذاب این کشور را بشناسیم. آیا شما با مکان‌ها و شهرهای دیدنی تایلند آشنا هستید؟

 

1.پاتایا، محبوب‌ترین شهر گردشگران ایرانی در تایلند

پاتایا، از معروف‌ترین شهر‌های توریستی تایلند است که سفر به آن قطعا شما را هیجان زده خواهد کرد. این شهر از آنجایی که به صنعت توریست توجه زیادی دارد، امکانات رفاهی و تفریحی زیادی را برای گردشگران تعبیه کرده است. با وجود امکانات زیاد این شهر گردشگران، لقب مفرح‌ترین شهر تایلند را به پاتایا دادند.

 

https://file.tesmino.ir/images/2024/02/images_1708769539_65d9c1030ce03.png

 

اگر به پاتایا سفر کردید حتما ماساژ تایلندی را امتحان کنید؛ زیرا که قطعا تجربه‌ای منحصر به فرد برای شما خواهد بود. به احتمال زیاد می‌دانید که پاتایا شهری زنده و پرجنب و جوش است و بسیاری از مردمان آن تا نیمه‌های شب به رقص و آواز مشغول هستند.

در پاتایا مراکز خرید بزرگ و متنوع وجود دارد. چنانچه قصد خرید سوغاتی یا اقلام دیگر را دارید، بهتر است این شهر را برای خرید انتخاب کنید، چرا که هزینه‌های این شهر نسبت به سایر شهر‌های تایلند بسیار کمتر است. از همین روی اگر به دنبال سفری اقتصادی و مقرون به‌صرفه هستید، پاتایا یک‌ مقصد عالی است.

 

جاذبه‌های دیدنی پاتایا که باید از آن‌ها دیدن کنیم:

  • باغ گیاه شناسی استوایی نانگ نوچ
  • معبد پناهگاه حقیقت (Sanctuary of Truth)
  • تپه پراتومناک
  • ساحل کولان (Koh Larn)
  • پارک مینی سیام (Mini Siam)
  • معبد یانسانگ وارارام (Wat Yansangwararam)
  • و...

  •  

2.بانکوک، پایتخت بی‌نظیر تایلند

معمولا در لیست مکان‌های پیشنهادی تایلند، شهر زیبای بانکوک وجود دارد. اگر علاقه‌مند به امتحان غذاهای مختلف تایلندی هستید، حتما سفر به بانکوک را در برنامه خود قرار دهید زیرا که این شهر، بهشت شکم‌گرد‌ها است. شما در بانکوک می‌توانید لذیذ‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای تایلندی رو تجربه کنید.

بانکوک شهری گرمسیری است که در اکثر ماه‌های سال آب‌وهوای گرمی دارد اما این گرما اذیت کننده نیست و تا حدودی قابل تحمل است. به صورت کلی در پایتخت زیبای تایلند، آرامگاه‌ها و معابد تاریخی زیادی وجود دارد که وجود این مکان‌های تاریخی، گردشگران تاریخ دوست را به این شهر جذب کرده‌ است. یکی از جاذبه‌هایی که پیشنهاد می‌شود در بانکوک حتما به دیدن آن بروید، رودخانه چائو فرایا می‌باشد.

 

https://file.tesmino.ir/images/2024/02/images_1708769539_65d9c10348565.jpg

 

بومیان این منطقه رودخانه چائو فرایا را شریان حیاتی این شهر می‌دانند؛ چرا که این رودخانه محل تردد شهروندان با قایق است. گردشگران به این رودخانه لقب ونیز شرقی را داده‌اند. شاید فکر کنید که گردشگران اشتباها این لقب را به رودخانه چائو فرایا دادند و زیبایی آن نمی‌تواند شبیه به ونیز باشد اما توصیه می‌کنیم از نزدیک به دیدن این رودخانه بروید تا به این باور برسید. این منطقه می‌تواند تا ساعت‌ها شما را در زیبایی خودش غرق کند.

 

از دیگر جاذبه های بانکوک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معبد وات پراکائو Wat Phra Kaew
  • شهربازی دریم ورلد Dream World
  • کاخ بزرگ – Grand Palace
  • موزه خانه جیم تامپسون – Jim Thompson House Museum
  • پارک لومپینی – Lumpini
  • و...

با رزرو تور تایلند 1403 و سفر به بانکوک یک سفر رویایی و فراموش نشدنی در انتظار شما است.
 

3.پوکت، قطب گردشگری تایلند

پوکت علاوه بر اینکه قطب صنعت گردشگری تایلند است؛ اصلی‌ترین شریان درآمدی سواحل غربی نیز محسوب می‌شود. بومیان این منطقه به کار‌هایی مانند صید مروارید، ماهی، میگو و همچنین کشاورزی مشغول هستند. این شهر در بین گردشگران به مروارید دریای آندامان معروف است.

شنا کردن در آب‌‌های زلال و شفاف این جزیره می‌تواند یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های سفر شما باشد. سر‌تاسر این جزیره را جنگل‌های سرسبز و دست نخورده پوشانده است که می‌تواند زیبایی را به چشمان گردشگران هدیه دهد. در شهر پوکت مجسمه ۴۵ متری بودا نیز وجود دارد که برای گردشگران اثری فو‌ق‌العاده می‌باشد. 
 

  • جزایر فی فی Phi Phi Islands-
  • بودای بزرگ پوکت – Big Buddha of Phuket
  • شهر باستانی پوکت – Old Phuket Town
  • خلیج فانگ نگا – Phang Nga Bay
  • پارک آبی آنداماندا – Andamanda Phuket Park
  • باغ وحش تایگر کینگدوم (Phuket Tiger Kingdom)
  • و...
     

https://file.tesmino.ir/images/2024/02/images_1708769539_65d9c103586b0.jpg

اگر دوست دارید زیبایی را به چشمان خود هدیه دهید، هر چه سریع‌تر تور تایلند پوکت را از فلای‌تودی رزرو کنید.

4.جزیره کوساموئی

جزیره کوساموئی بعد از پوکت و کوچانگ، سومین جزیره بزرگ در تایلند بشمار می‌آید. این جزیره به سبب جاذبه‌های طبیعی خیره کننده خود، نزد گردشگران بسیار محبوب است. جزیره کوساموئی نیز مانند دیگر شهر‌های تایلند از آب‌و‌هوای گرم و مرطوبی برخوردار می‌باشد. اگر دوستدار طبیعت هستید و می‌خواهید تعطیلات خود را در محیطی آرام بگذرانید، بازدید از این جزیره به شما پیشنهاد می‌شود.

 

رزرو تور تایلند فلای‌تودی

با رزرو ارزان‌ترین تور تایلند از فلای‌تودی، می‌توانید از بهترین نقاط این کشور دیدن کنید و سفری خاطره انگیز برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

مجموعه فلای‌تودی خدماتی مانند انواع تورهای داخلی و خارجی، فروش ارزانترین بلیط‌های قطار، دریافت انواع ویزا (گردشگری، تجاری و سفارتی)، فروش بهترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، رزرو لوکس‌ترین هتل‌های دنیا را به کاربران ارائه می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی رزرو و خریدهای خود را انجام دهید و یا اینکه به صورت حضوری به این مجموعه بزرگ مراجعه کنید.

در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، تیم پشتیبانی فلای‌تودی، به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان است. کارشناسان تیم پشتیبانی این شرکت، شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد، تا بهترین سفر عمرتان را تجربه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied