شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

آیا ارز دیجیتال انتولوژی درآینده رقیب اتریوم است؟

در این مقاله بررسی خواهیم کرد که آیا ارز دیجیتال انتولوژی در آینده رقیب اتریوم است یا نه؟ پس اگر قصد خرید اتریوم را دارید پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را از دست ندهید.

آیا ارز دیجیتال انتولوژی درآینده رقیب اتریوم است؟

افزایش تنوع شبکه‌های بلاک چینی در سال‌های اخیر، تعامل میان آن‌ها را سخت‌تر کرده است. این موضوع سبب شد که پلتفرم‌های چند زنجیره‌ای همچون «انتولوژی» به دنیا معرفی شود. این شبکه‌ی قدرتمند در سال 2017 راه‌اندازی شد تا کسب و کارها بتوانند استفاده راحت‌تری از فناوری بلاک چین داشته باشند و اطلاعات خود را به‌صورت امن و سریع انتقال دهند.

شبکه بلاک چین انتولوژی نسل جدیدی از بلاک چین‌های عمومی است که روی افزایش مقیاس‌پذیری، داده‌های غیرمتمرکز و حفظ امنیت تمرکز کرده است. به همین جهت اغلب کارشناسان، ارز دیجیتال انتولوژی را به‌عنوان یک رقیب جدی برای اتریوم در نظر می‌گیرند. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که آیا ارز دیجیتال انتولوژی در آینده رقیب اتریوم است یا نه؟ پس اگر قصد خرید اتریوم را دارید پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را از دست ندهید.

شبکه آنتولوژی چیست؟

آنتولوژی (Ontology) یک شبکه بلاک چین غیرمتمرکز و منبع باز است که فعالیت خود را از سال 2017 آغاز کرده است. این پروژه توسط شرکت چینی onchain توسعه یافته است و به‌عنوان یک پلتفرم همکاری مبتنی بر اعتماد و توزیع عمل می‌کند. شبکه آنتولوژی با پلتفرم‌هایی که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کنند رابطه خوبی دارد و به کمک آن‌ها شرایط لازم برای ساخت بلاک چین سازمانی برای کسب و کارهای مختلف را فراهم می‌کند.

شبکه آنتولوژی از قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز پشتیبانی می‌کند و به کسب و کارها این امکان را می‌دهد که بتوانند استفاده بهتر و راحت‌تری از شبکه بلاک چین داشته باشند. این شبکه از سرعت بالایی برخوردار است و با هدف افزایش اعتماد، حریم خصوصی و امنیت به وب 3 از طریق راه‌حل‌های هویتی و داده‌های غیرمتمرکز طراحی شده است. بهره‌مندی از این ویژگی‌ها سبب شده است که Ontology به‌عنوان یک رقیب جدی برای اتریوم در نظر گرفته شود.

ویژگی‌های شبکه انتولوژی چه مواردی است؟

ویژگی‌های شبکه انتولوژی

همانطور که گفتیم شبکه Ontology یک شبکه‌ی کامپیوتری پیشرفته است که نقش موثری در افزایش امنیت داده‌ها و تعامل بین توسعه‌دهندگان ایفا می‌کند. این شبکه قدرتمند به‌صورت مقیاس‌پذیر طراحی شده است و به دلیل بهره‌مندی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد یک گزینه ایده‌آل برای همکاری با کسب و کارهای مختلف به‌شمار می‌رود. به‌طور کلی از ویژگی‌های شبکه آنتولوژی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

کاربردی بودن

انتولوژی یک شبکه بلاک چین کاربردی است که امکان تبادل داده‌ها بین سازمان و افراد، ایجاد قراردادهای هوشمند و اجرای برنامه‌های غیرمتمرکز را فراهم می‌کند. این شبکه قدرتمند به توکن‌سازی دارایی‌ها و مدیریت داده‌های سازمان‌ها نیز کمک می‌کند.

حفظ حریم خصوصی و امنیت

شبکه بلاک چین انتولوژی عملکرد متفاوتی نسبت به سایر شبکه‌های بلاک چین دارد چرا که برای احراز هویت از یک سیستم یکپارچه تحت عنوان ONT ID استفاده می‌کند. بهره‌مندی از این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند هویت دیجیتال خود را مدیریت کرده و از اطلاعات شخصی خود محافظت کنند.

برخورداری از مکانیزم اجماع منحصر به فرد

آنتولوژی از یک سیستم اجماع منحصربه‌فرد به نام VBFT استفاده می‌کند. این سیستم اجماع از مکانیزم اثبات سهام، تحمل خطای بیزانسی و تابع تصادفی قبل از تایید تشکیل شده است.

ترکیب این سه سیستم خارق‌العاده سبب شده است که سیستم اجماع انتولوژی کاملا خاص بوده و بتواند هزاران تراکنش را در ثانیه پردازش کند. با توجه به این ویژگی کاربران می‌توانند تراکنش‌های خود را ارزان‌تر و سریع‌تر انجام دهند.

تقویت توانمندی‌های مالی دیجیتال و اقتصاد غیرمتمرکز

شبکه بلاک چین آنتولوژی راهکارها و ابزارهای متنوعی را در اختیار کاربران و کسب و کارها قرار می‌دهد تا بتوانند دارایی‌های دیجیتال خود را مدیریت کنند. در واقع کاربران با استفاده از انتولوژی می‌توانند معاملات خود را سریع‌تر و ارزان‌تر انجام داده و به توسعه اقتصاد دیجیتال کمک کنند.

همکاری و تعامل بین شبکه‌های بلاک چین

انتولوژی شرایط لازم برای تبادل امن و سریع اطلاعات را برای کسب و کارها فراهم می‌کند. کسب و کارها می‌توانند از این شبکه برای تبادل اطلاعات و افزایش همکاری و تعامل با دیگران استفاده کنند.

مزایای شبکه Ontology چه مواردی است؟

آنتولوژی یک شبکه نوآورانه و متفاوت است که مزایای بسیار زیادی دارد. بهره‌مندی از این مزایا سبب شده است که آنتولوژی و ارز دیجیتال آن محبوبیت زیادی بین کاربران کریپتو داشته باشند. به‌طور کلی مزایای شبکه Ontology شامل موارد زیر می‌شود:

بهره مندی از چهارچوب هویت غیرمتمرکز (ONT ID)

ONT ID که به‌عنوان هویت غیرمتمرکز این شبکه نیز شناخته می‌شود اصلی‌ترین مزیت آنتولوژی است. بهره‌مندی از این قابلیت به آنتولوژی کمک می‌کند که بتواند شناسایی و احراز هویت را به‌راحتی انجام دهد. ONT ID غیر قابل دستکاری بوده و به کاربران و شرکت‌ها می‌توانند با تولید یک هویت دیجیتالی از شبکه آنتولوژی برای تعامل با سایرین استفاده کنند. کاربران با استفاده از این هویت غیرمتمرکز می‌توانند فعالیت‌های خود را کنترل کرده و از حریم خصوصی خود محافظت کنند.

تبادل داده‌های توزیع شده (DDXF)

شبکه آنتولوژی یک چهارچوب اختصاصی برای تبادل داده‌های توزیع شده نیز در نظر گرفته است. DDXF یک زیرساخت قدرتمند برای توزیع و پردازش داده است و به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که داده‌های خود را به‌راحتی توزیع کنند.

داده‌هایی که روی DDXF قرار دارند به چند شبکه بلاک چین مختلف پخش می‌شوند به همین جهت از امنیت بالایی برخوردارند و امکان تغییر آن‌ها وجود ندارد. بنابراین توسعه‌دهندگان با خیال راحت می‌توانند اطلاعات مورد نظر خود را با همکاران خود به اشتراک بگذارند.

قابلیت همکاری با تمام کسب و کارها

شبکه آنتولوژی به گونه‌ای طراحی شده است که استفاده از آن نیاز به دانش بلاک چینی ندارد. از طرفی این شبکه از یک الگوریتم اجماع منحصربه‌فرد به نام VBFT استفاده می‌کند که با ارائه سرعت و امنیت بالا شرایط لازم برای انجام تراکنش‌های با سرعت بالا را فراهم می‌کند. بهره‌مندی از این ویژگی‌ها سبب شده است که کسب و کارهای مختلف بتوانند از آنتولوژی استفاده کنند.

سیستم دو سکه‌ای آنتولوژی

شبکه آنتولوژی برای افزایش امنیت و تامین انرژی مورد نیاز شبکه از دو توکن ONT و ONG استفاده می‌کند. این موضوع سبب شده است که آنتولوژی به‌عنوان یک سیستم دو سکه‌ای در نظر گرفته شود. ارز دیجیتال انتولوژی ONT توکن اصلی شبکه آنتولوژی است که برای شرکت در حاکمیت شبکه، ارائه پاداش به کاربران و استیکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در نقطه مقابل ارز دیجیتال ONG به‌عنوان توکن ثانویه شبکه در سال 2018 به وجود آمد و هم اکنون برای پرداخت هزینه تراکنش‌ها و ارائه پاداش به کاربران فعال شبکه استفاده می‌شود. در حالت کلی اگر قصد فعالیت در شبکه آنتولوژی را دارید به هر دو این توکن‌ها نیاز خواهید داشت.

آیا انتولوژی رقیب اتریوم خواهد بود؟

Ontology یک شبکه غیرمتمرکز با قابلیت‌های مختلف است که با هدف ایجاد زیرساختی امن برای کسب و کارها طراحی شده است. این شبکه قدرتمند به توسعه‌دهندگان و کسب و کارها این امکان را می‌دهد که داده‌های خود را به‌صورت امن انتقال دهند، از قراردادهای هوشمند استفاده کنند و برنامه‌های غیرمتمرکز کاربردی طراحی نمایند.

انتولوژی ویژگی‌ها و مزایای بسیار زیادی دارد به همین جهت اغلب کارشناسان آن را به‌عنوان یک رقیب جدی برای اتریوم در نظر می‌گیرند. در صورتی که انتولوژی بتواند همکاری‌های خود را با پلتفرم‌های مختلف گسترش دهد، می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

با توجه به ارزشمند بودن ارز دیجیتال انتولوژی و رقابت آن با اتریوم انتظار می‌رود که این دارایی آینده خوبی در پیش داشته باشد. شما می‌توانید با مراجعه به صرافی ایرانیکارت، ارز دیجیتال انتولوژی را با پرداخت کارمزد پایین و به‌راحتی خریداری کنید. همچنین اگر در فکر خرید ارزهای دیجیتال دیگر مانند خرید بایننس کوین از ایرانیکارت هستید، ایرانیکارت با تنوع ارزی بیش از 1200 رمزارز مختلف آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.


این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و این پایگاه خبری در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied