شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

با 5 تا از بهترین مراکز خرید مالزی آشنا شوید

آژانس هورام گشت یکی از آژانس‌های مسافرتی معتبر است که تورهای مالزی را با قیمت و کیفیت استثنایی به فروش می‌رساند.

با 5 تا از بهترین مراکز خرید مالزی آشنا شوید

در میان جاذبه‌های گردشگری مالزی، آنچه بیش از همه اسباب نشاط و خرسندی توریست‌ها را فراهم می‌کند، مراکز خرید مالزی است. خودنمایی‌ لوکس‌ترین فروشگاه‌ها در برج‌های بلند این کشور، وسوسه خرید را به جان هر فردی می‌اندازد. حتی گشت‌وگذار در این فروشگاه‌ها می‌تواند به‌تنهایی حکم یک تفریح جانانه و به‌یادماندنی را داشته باشد. ما قرار است در این نوشتار، شما را به بهترین مراکز خرید این کشور ببریم و لذت خرید کردن در تور مالزی را برایتان به تصویر بکشیم.

 

مرکز خرید پاویلیون؛ از معروف‌ترین مراکز خرید مالزی

به مرکز خرید پاویلیون، بزرگ‌ترین قطب دنیای مد و محصولات ترند خوش آمدید. از این مرکز خرید به عنوان یکی از محبوب‌ترین، پرازدحام‌ترین و بهترین جاهای دیدنی مالزی یاد می‌شود؛ مخصوصاً در تور مالزی نوروز 1403. دلیل این حجم از محبوبیت، وجود برندهای معتبر بین‌المللی است که رونقی اساسی به فروشگاه‌های این مرکز خرید بخشیده.

مرکز خرید پاویلیون با 7 طبقه و 700 فروشگاه مختلف، تجربه‌ای هیجان‌انگیز از خرید را برای شما رقم می‌زند. این مجموعه درست در قلب شهر کوالالامپور مالزی قرار دارد. بنابراین از نظر حمل‌ونقل و دسترسی به این مرکز خرید هیچ‌گونه محدودیتی نخواهید داشت.

جالب است بدانید که پاویلیون تنها یک مرکز خرید ساده نیست. در این مجموعه انواع و اقسام تفریحات سرگرم‌کننده نظیر فیلم دیدن در سینما یا بازی در فضای سبز وجود دارد که اوقات حضور شما در این مجموعه را کیفیت می‌بخشد.

ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

آدرس: مالزی، کوالالامپور، ناحیه بوکیت بونتانگ، خیابان بوکیت بینتانگ 168

 

مرکز خرید مید ولی مگامال

 

وقتی صحبت از بهترین مراکز خرید مالزی می‌شود، نام مرکز خرید مید ولی مگامال مثل الماس می‌درخشد. این مجموعه که به عنوان قدیمی‌ترین مرکز خرید مالزی شناخته می‌شود، در شهر جورج تاون واقع شده است. خوبی این مجموعه چهارفصل بودن آن است؛ یعنی لازم نیست برای دیدن این مرکز خرید، بهترین زمان سفر به مالزی را انتخاب کنید. این مجموعه حتی در سرما و یخ‌بندان هم میزبان گردشگران است.

مرکز خرید مید ولی مگامال از دو بخش مجزا تشکیل شده که یکی از آن‌ها ساختمان تجاری و دیگری مجموعه‌ای کاملا اداری است. بخش تجاری این مرکز خرید مجموعه‌ای از 400 فروشگاه مختلف و دیدنی را در دل طبقات پنج‌گانه خود جای داده است.

در فروشگاه‌های این مجموعه هر محصولی که فکرش را بکنید با درجه بالایی از کیفیت و اصالت وجود دارد. قرار گرفتن رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه بازی برای کودکان و سینما در این مرکز خرید آن را به یک جاذبه گردشگری مفرح تبدیل کرده است.

ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

آدرس: مالزی، کوالالامپور، منطقه مید ولی، برج جنوبی د گاردنز، اتوبان جلان ساید پوترا

 

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر

اگر از گشت‌وگذارهای طولانی‌مدت در مراکر خرید خسته نمی‌شوید، باید بگوییم مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر بهشت شما در مالزی خواهد بود. این مجموعه بیش از هزار فروشگاه دارد که اگر تمام روزهای اقامت‌تان در مالزی را به بازدید از آن‌ها اختصاص دهید، باز هم زمان کم می‌آورید. تایمز اسکوئر به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید مالزی در قلب شهر کوالالامپور و در منطقه بوکیت بینتانگ قرار دارد.

نکته جالب در مورد مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر وجود برندهای محلی است که شما با بازدید از محصولات آن‌ها این فرصت را پیدا می‌کنید تا با فرهنگ مردمان بومی این منطقه نیز آشنا شوید. بعد از خرید سوغات از محلی‌های مهربان این مجموعه می‌توانید سری هم به طبقه همکف بزنید تا طعم لذیذ غذاهای آسیایی و دریایی را زیر دندان مزه کنید.

اگر بدتان نمی‌آید کمی آدرنالین به خون‌تان تزریق کنید، به طبقه دهم این مجموعه بروید و با تماشای یک فیلم سه‌بعدی در ژانر وحشت هیجان را زیر پوست‌تان احساس کنید. شایان ذکر است که مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر دارای یک پارک سرپوشیده هم هست که بازدید از آن لذتی وصف‌نشدنی را برای فرزند دلبندتان به ارمغان می‌آورد.

ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

آدرس: کوالالامپور، منطقه ایمبی، خیابان جالان ایمبی

 

مرکز خرید لاکچری استار هیل گالری در مالزی

اگر نمی‌دانید با پول‌هایتان چکار کنید، بهتر است خرید از مجموعه استار هیل گالری را در اولویت خود قرار دهید. این مجموعه میزبان لوکس‌ترین و مجلل‌ترین برندهای مشهور جواهرات و ساعت است که تنها مشاهده ویترین‌های پرزرق‌وبرق آن می‌تواند هر گردشگری را به وجد آورد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مجموعه به عنوان یکی از مشهورترین مراکز خرید مالزی، مکانی امن و دلنشین برای استراحت مسافران خسته است. هر زمان که خستگی بر شما چیره شد، می‌توانید جهت تجدید قوا به طبقه سوم این مجموعه بروید و با استراحت در مرکز اسپا جانی دوباره به تن خسته خود ببخشید. طی روزهای بعد، می‌توانید با بدن و ذهن آرام، تفریحات دیگری را هم امتحان کنید. مثلا سری به سواحل مالزی بزنید و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید.

یکی از مزیت‌های برجسته مرکز خرید استار هیل گالری ظاهر زیبای آن است که موجب می‌شود هرساله، این مرکز خرید به عنوان میزبان جشنواره‌های مختلف انتخاب شود. اگر بخت با شما یار باشد، شما هم می‌توانید از تماشاچیان خوش‌شانس این جشنواره‌ها باشید.

ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

آدرس: مالزی، کوالاالامپور، منطقه بوکیت بینتانگ

 

مرکز خرید وان اوتاما

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مالزی وان اوتاماست که با فاصله 30 دقیقه‌ای از مرکز شهر کوالالامپور قرار دارد. این مجموعه به واسطه معماری باشکوه و زیبایی که دارد، بارها رتبه اول جهان را در مسابقات معماری از آن خود کرده است. همین معماری زیبا هم موجب شده است تا سالانه پای میلیون‌ها گردشگر به مرکز خرید وان اوتاما باز شود.

البته این همه ماجرا نیست؛ بخش زیادی از جذابیت این فروشگاه ریشه در محصولات متنوع و بااصالتی دارد که در این مرکز خرید به فروش می‌رسند. پوشاک، لوازم ورزشی، جواهرات و ساعت، کیف و کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی از اقلام متنوع موجود در مرکز خرید وان اوتاماست.

جذابیت‌های مرکز خرید وان اوتاما تنها محدود به فروشگاه‌های جذاب آن نمی‌شود. این مجموعه دارای بزرگ‌ترین باغ جنگلی است که با استراحت در آن اکسیژن خالص را مهمان ریه‌هایتان خواهید کرد. باغ مرموز این فروشگاه نیز فرصتی جذاب برای ملاقات با 600 گونه گیاهی منحصربه‌فرد و زبیاست. در نهایت اگر جزو فیلم‌بین‌های ماهر و حرفه‌ای هستید، در منطقه تفریحی وان اوتمام می‌توانید با مشاهده جذاب‌ترین فیلم‌ها چند ساعتی را به تفریح بپردازید.

ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

آدرس: مالزی، کوالالامپور، پتالینگ جایا، بندر اوتاما، لبوه بندر اوتاما

 

تجربه سفر به مالزی با آژانس مسافرتی هورام گشت

خرید در مالزی یکی از مفرح‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌توانید در این کشور تجربه کنید. شیرینی و جذابیت این فعالیت زمانی دوچندان می‌شود که مشهورترین مراکز خرید مالزی را برای بازارگردی‌های خود گلچین کنید. شما می‌توانید با خرید تور مقرون به صرفه مالزی از هورام گشت به این مراکز خرید سر بزنید و لذت خرید از بهترین مراکز خرید مالزی را در سفرنامه خود داشته باشید.

آژانس هورام گشت یکی از آژانس‌های مسافرتی معتبر است که تورهای مالزی را با قیمت و کیفیت استثنایی به فروش می‌رساند. در آژانس هورام گشت، امکان خرید تور و رزرو هتل‌های مطرح خارجی فراهم است تا تجربۀ شگفت‌انگیز و به‌یادماندنی سفر تا همیشه در ذهن شما نقش ببندد. برای خرید تور مالزی به سایت هورام گشت www.hooramgasht.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02143000064 تماس بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied