شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

در کدام هتل های بومگردی قشم اقامت کنیم؟

جزیره قشم، یکی از جزایر محبوب در ایران است که در طول سال گردشگران زیادی به آنجا سفر می‌کنند. تنوع جاذبه‌های گردشگری، تفریحات دریایی و غیر دریایی، مراکز خرید لوکس و رستوران‌های متعدد، قشم را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر در ایران تبدیل کرده است. در سال‌های اخیر، به دلیل افزایش تقاضا برای سفرهای بومی‌تر، هتل‌های بوم‌گردی متعددی در قشم احداث شده‌اند. این هتل‌ها فرصتی برای تجربه زندگی محلی و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم بومی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورند. در این متن همراه ما باشید تا به شما بگوییم در کدام هتل های قشم از جنس بومگردی اقامت کنید.

در کدام هتل های بومگردی قشم اقامت کنیم؟

جزیره قشم، یکی از جزایر محبوب در ایران است که در طول سال گردشگران زیادی به آنجا سفر می‌کنند. تنوع جاذبه‌های گردشگری، تفریحات دریایی و غیر دریایی، مراکز خرید لوکس و رستوران‌های متعدد، قشم را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر در ایران تبدیل کرده است. در سال‌های اخیر، به دلیل افزایش تقاضا برای سفرهای بومی‌تر، هتل‌های بوم‌گردی متعددی در قشم احداث شده‌اند. این هتل‌ها فرصتی برای تجربه زندگی محلی و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم بومی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورند. در این متن همراه ما باشید تا به شما بگوییم در کدام هتل های قشم از جنس بومگردی اقامت کنید.

https://file.tesmino.ir/images/2024/03/images_1709448855_65e41e972132e.jpg

هتل بوم‌گردی الیاس

 اقامتگاه بوم‌گردی الیاس، در روستای گورزین جزیره قشم قرار گرفته است. این اقامتگاه دارای 5 اتاق برای اقامت بوده و درمجموع امکان اسکان و پذیرایی حدود 15 نفر را دارد. تمام اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی هستند. در رستوران این اقامتگاه، انواع غذاهای محلی و سنتی مثل سمبوسه، ماهی کبابی، کوکوی ماهی، میگو و... سرو می‌شود که مسافران می‌توانند با هماهنگی قبلی غذایی که می‌خواهند را سفارش داده و لذت ببرند. از امکانات دیگر این اقامتگاه می‌توان به سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، اینترنت رایگان و گشت جزیره اشاره کرد.

https://file.tesmino.ir/images/2024/03/images_1709448855_65e41e972b687.jpg

هتل بوم‌گردی فردیس

اقامتگاه بومگردی فردیس قشم، مجموعه‌ای از کپرهای حصیری و کاهگلی جنوب است که در نزدیکی دریا قرار دارد. این اقامتگاه در فاصله 3 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. بومگردی فردیس قشم دارای 20 اتاق یا کپر جنوبی است که تمامی واحدها دارای امکانات رفاهی کاملی مثل وسایل گرمایشی، سرمایشی و سرویس بهداشتی هستند. از جمله امکانات این اقامتگاه می‌توان به امکان سفارش انواع غذاهای محلی و دریایی، کافه ساحلی و اتاق‌های مجهز اشاره کرد. 

هتل بوم‌گردی ستاره خلف قشم

بومگردی ستاره خلف قشم، در یکی از بکرترین روستاهای ایران به نام برکه خلف و در فاصله یک کیلومتری دریا قرار دارد. این بوم گردی فقط 500 متر با یکی از زیباترین جاذبه‌های جنوب یعنی دره ستارگان فاصله دارد. اسم این اقامتگاه نیز از همین جاذبه آمده است. بومگردی خلف قشم، اولین بار 40 سال پیش به عنوان یک خانه مسکونی ساخته شد و در سال 1395 به عنوان یک بوم گردی در قشم بازسازی شده و مورد استفاده قرار گرفت.

این اقامتگاه چند نوع اتاق دارد. اتاق‌های کف خواب که دارای حمام اختصاصی هستند، اما سرویس بهداشتی آن‌ها مشترک است. اتاق‌های 2 تخته با حمام اختصاصی داخل اتاق که همچنان از سرویس بهداشتی مشترک استفاده می‌کنند و اتاق‌های مستر بزرگ که در هر کدام یک تخت دبل و 3 سرویس اضافه شامل تشک، بالشت، پتو و.. دارند. تمامی اتاق‌های این اقامتگاه مجهز به یخچال و سیستم سرمایشی و همچنین اینترنت رایگان هستند.

https://file.tesmino.ir/images/2024/03/images_1709448855_65e41e972fae7.jpg

هتل های قشم را از کجا رزرو کنیم؟

پیش از این درمورد بهترین هتل‌های بومگردی برای اقامت در قشم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم. برای رزرو این اقامتگاه‌ها از یک مرجع معتبر مانند فلای‌تودی استفاده کنید. این پلتفرم با کاربری راحت و آسان خود امکان رزرو بیش از 1.5 میلیون هتل داخلی و خارجی را در سرتاسر دنیا دارد.

شما می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن این سامانه وارد بخش هتل داخلی بشوید و نام هتل قشم موردنظر خود را وارد کنید و با انتخاب تاریخ ورود و خروج و تعداد مسافران اقدام به جستجو نمایید تا اتاق‌های خالی هتل موردنظر در تاریخ انتخابی شما نشان داده شود. اگر هتل خاصی مدنظرتان نیست می‌توانید نام خود شهر قشم را وارد کنید تا در تاریخی که تعیین کردید، تمام هتل‌هایی که ظرفیت خالی دارند به شما نمایش داده شود. پس از پرداخت و انتخاب نهایی، واچر هتل به آدرس و شماره همراه شما، ارسال خواهد شد.

رزرو اقامتگاه های بومگردی قشم در فلای‌تودی

فلای‌تودی یکی از کاملترین پلتفرم‌های خدمات سفر است که علاوه بر رزرو هتل داخلی و خارجی، امکان خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی از بیش از 900 ایرلاین متنوع، بیمه مسافرتی، بلیط قطارهای داخلی، ویزای مسافرتی، تورهای خارجی و ... را فراهم کرده است. شما می‌توانید تمام آنچه که برای سفر به قشم یا هر سفر دیگری که به آن نیاز دارید را از طریق سایت و اپلیکیشن فلای‌‌تودی دریافت کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied