شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

ارزان ترین ویزا توریستی دبی را از پته بگیرید!

هزینه ویزای توریستی امارات با توجه به مدت زمان اعتبار و نوع ویزا برای ایرانی‌ ها متفاوت است. ویزای توریستی امارات به خاطر قرار گرفتن شهر دبی در این کشور، طرفداران بسیاری دارد و اکثر افرادی که به امارات سفر می ‌کنند عازم شهر زیبای دبی هستند. به همین خاطر عده زیادی می ‌خواهند بدانند هزینه ویزای توریستی دبی چقدر است. قیمت ویزاها بستگی به نوع سفر شما دارد، که در ادامه هزینه انواع ویزا شرح داده خواهد شد.

هزینه ویزای توریستی امارات با توجه به مدت زمان اعتبار و نوع ویزا برای ایرانی‌ ها متفاوت است. ویزای توریستی امارات به خاطر قرار گرفتن شهر دبی در این کشور، طرفداران بسیاری دارد و اکثر افرادی که به امارات سفر می ‌کنند عازم شهر زیبای دبی هستند. به همین خاطر عده زیادی می ‌خواهند بدانند هزینه ویزای توریستی دبی چقدر است. قیمت ویزاها بستگی به نوع سفر شما دارد، که در ادامه هزینه انواع ویزا شرح داده خواهد شد.

ویزا دبی

انواع ویزای توریستی امارات + لیست قیمت

ویزای توریستی امارات دارای دو نوع مختلف است.

  • ویزای سینگل دبی (امارات)
  • ویزای مولتی دبی (امارات)

این دو نوع ویزا با توجه به مدت زمان اعتبارشان و گروه سنی متقاضیان، دارای هزینه ‌های متفاوتی هستند. هزینه ویزا دبی یا همان ویزا امارات به نوع ویزا و مدت زمان اعتبار آن بستگی دارد. برای مثال یک ویزای عادی ۱۴ روزه برای بزرگ‌سالان، ۲۸۵ درهم هزینه دارد. این ویزا یک ویزای کوتاه مدت گردشگری است. اما اگر افرادی بخواهند ویزای یک ماهه و یک بار ورود دریافت کنند، برای هر فرد بزرگ‌سال باید ۲۹۰ درهم بپردازند.

هزینه اخذ ویزای یک ماهه چند بار ورود دبی نیز برای بزرگ‌سالان ۴۸۰ درهم است. مسافرانی که سن آن ها زیر ۱۸ سال باشد، برای دریافت ویزای عادی ۱۴ روزه، باید ۱۳۰ درهم بپردازند. اخذ ویزای یک ماهه چند بار ورود نیز برای افراد زیر ۱۸ سال ۱۵۰ درهم هزینه دارد.

در این قسمت به انواع ویزای توریستی دبی یا همان امارات متحده عربی اشاره می ‌کنیم.

ویزای توریستی عادی امارات

ویزای توریستی عادی، یک ویزای ۱۰ روزه یا ۱۴ روزه گردشگری است. مدت زمان اعتبار ویزا فقط ۱۰ روز است و به شما اجازه می‌ دهد با استفاده از آن یک بار وارد کشور امارات متحده شوید. پس از پایان یافتن اعتبار ویزا نیز باید حتماً از این کشور خارج شوید. در غیر این صورت جریمه می‌ شوید.

ویزا توریستی امارات

ویزای توریستی یک ماهه امارات

ویزای یک ماهه دبی یک ویزای کوتاه مدت است که اعتبار آن از ۱ تا ۳۰ روز است. افرادی که این ویزا را دریافت کنند، می ‌توانند به مدت ۳۰ روز در دبی یا سایر شهر های کشور امارات بمانند.

ویزای توریستی یک ماهه امارات مولتی

ویزای مولتی یک ماهه برای افرادی صادر می ‌شود که می‌ خواهند در طول یک ماه، چندین بار به کشور امارات سفر کنند. افرادی که در کلاس ‌های آموزشی شرکت می ‌کنند یا برای دریافت گواهینامه ‌های خاص باید حتماً چندین بار به کشور امارات رفت و آمد داشته باشند، می ‌توانند ویزای یک ماهه چند بار ورود دبی (ویزای توریستی مولتی دبی) را بگیرند.

ویزای دو ماهه امارات

ویزای دو ماهه دبی ۶۰ روز اعتبار دارد و هر کس این ویزا را بگیرد از اولین ورود خود به خاک کشور امارات می‌تواند تا ۶۰ روز در آنجا بماند. اگر به هر دلیلی از کشور خارج شود، اعتبار ویزا به پایان می ‌رسد.

ویزای توریستی مولتی دو ماهه امارت

ویزای چند بار ورود دو ماهه دبی نیز ۶۰ روز اعتبار دارد. با این تفاوت که دارندگان آن می‌ توانند هر چند بار که تمایل داشته باشند از امارات خارج شوند و مجدداً وارد این کشور شوند.

انواع ویزای توریستی امارات

مدت اعتبار

سن متقاضی

هزینه

ویزای توریستی امارت سینگل

۱۰ روزه

بزرگ‌سال

۲۸۵ درهم

ویزای توریستی امارت مولتی

۱ ماهه

بزرگ‌سال

۴۸۰ درهم

ویزای توریستی امارات مولتی

۲ ماهه

بزرگ‌سال

۸۸۰ درهم

ویزای توریستی امارات سینگل

۱ ماهه

بزرگ‌سال

۴۸۰ درهم

ویزای توریستی امارات سینگل

۲ ماهه

بزرگ‌سال

۸۰۰ درهم

شرایط اخذ ویزای توریستی امارات برای ایرانی‌ها

شرایط جدید اخذ ویزای دبی امارات برای ایرانی ‌ها دیگر دستخوش محدودیت ‌های کرونایی نیست. زیرا این کشور تمام محدودیت ‌ها را حذف کرده و سفر به این کشور برای توریست ‌های ایرانی راحت‌تر شده است.

  • صدور ویزای توریستی دبی برای دختر خانم ‌هایی که سن آن ها کمتر از ۱۸ سال باشد، تنها با حضور والدین آن ها امکان‌پذیر است. یعنی اگر خانمی بخواهد به صورت انفرادی به دبی سفر کند و سن آن ها زیر ۱۸ سال باشد، نمی‌ تواند ویزای توریستی دبی را بگیرد.
  • پسر هایی که سن آن ها زیر ۱۸ سال باشد نیز برای اخذ ویزای توریستی دبی به مشکل برمی‌خورند. مگر اینکه شناسنامه پدر و مادر خود را نیز به همراه سایر مدارک ارائه نمایند.
  • یکی از شرایط ویزای توریستی امارات این است که در صورت ریجکت شدن ویزا هزینه ای که پرداخت کرده‌اید به شما باز نمی ‌گردد.
  • در گذشته صدور ویزای دبی برای آقایان مجرد وزیر ۵۰ سال ممنوع شده بود. اما بر اساس قوانین جدید، این افراد هم می ‌توانند ویزای توریستی دبی بگیرند و به کشور امارات سفر کنند.

دبی مارات

مراحل دریافت ویزای توریستی امارات

اخذ ویزای توریستی امارات نیز مانند سایر کشورهای دیگر دارای یک سری مراحل و قوانین است.

  1. ثبت درخواست ویزا

متقاضیان اخذ ویزای امارات بایستی ابتدا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نمایند. متقاضیان برای ثبت درخواست خود باید به سایت سفارت امارات مراجعه نمایند. البته در صورتی که از طریق کارگزاری ‌ها و شرکت های مسافرتی که تور برگزار می ‌کنند برای اخذ ویزا اقدام کرده باشند، تمام مراحل توسط کارگزاران تور برای آن ها انجام می ‌شود.

  1. تکمیل فرم ویزا

تکمیل فرم ویزای امارات در وب سایت به صورت آنلاین انجام می ‌شود. در نهایت متقاضیان باید پرینت فرم را دریافت کنند و نسخه چاپی آن را نزد خود نگه دارند.

  1. جمع آوری مدارک

چهارمین مرحله از مراحل اخذ ویزای امارات، مربوط به جمع آوری مدارکی می‌ شود که باید برای ویزای امارات ارائه نمایند. فرم درخواست ویزا نیز باید توسط متقاضی امضا شود و داخل این مدارک قرار بگیرد.

  1. تحویل مدارک

کلیه مدارک مورد نظر باید به سفارت امارات تحویل داده شود. سفارت این کشور در تهران قرار دارد و در روز های شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ به درخواست متقاضیان ویزا رسیدگی می ‌کند. این سفارت در روز های پنجشنبه، جمعه و سایر روز های تعطیل کار نمی ‌کند. معمولاً ویزای دبی در عرض سه روز کاری برای متقاضیان صادر می ‌شود. بنابراین پروسه رسیدگی به پرونده ویزا چندان طول نمی‌کشد. اما اگر به هر دلیلی ویزای متقاضیان ریجکت شود، می ‌توانند برای ریجکتی ویزا اعتراض کنند و مجدداً درخواست خود را ارائه نمایند.

اخذ ارزانترین ویزا دبی توسط آژانس پته

شرکت خدمات هوایی و گردشگری پته تضمین کننده کمترین قیمت در پروازهای داخلی و خارجی و هزینه ویزاهای توریستی و گردشگری است. برای سفارش ویزا دبی لازم است وارد سایت پته شوید، در قسمت ویزاها، ویزا توریستی کشور امارات را انتخاب کنید و در کمتر از ۴ روز کاری ویزا توریستی خود را دریافت کنید. برای اطلاع از هزینه ها و شرایط دریافت ویزا تنها کافیست وارد وبسایت پته https://www.pateh.com/ شوید و قیمت ها را مقایسه کنید.

آژانس گردشگری پته

کلام آخر

دریافت ویزای امارات برای متقاضیان با هر سن و سالی هزینه‌ های متفاوتی دارد. هزینه اخذ ویزای توریستی امارات برای بزرگ‌سالان و افراد زیر ۱۸ سال نیز متفاوت است. در این نوشتار درباره قیمت انواع ویزای توریستی مولتی و سینگل دبی صحبت کردیم و عنوان کردیم که ارزانترین ویزا دبی را از کدام وبسایت معتبر دریافت کنید. در صورتی که هر سوالی از شرایط اخذ ویزا دارید با شماره 02191094000 تماس بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied