شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

پمپ استخر و گریل و گاتر استخری در نمایندگی پیمتاش ترکیه

. پمپ استخر یکی از تجهیزات ضروری برای پاکسازی آب استخر که با مکش قوی آب استخر را جذب نموده و از تجهیزات تصفیه و گرمایش و ضدعفونی‌کننده استخر عبور می‌دهد و سپس آب تصفیه شده را دوباره به استخر بازمی‌گرداند.

 

تجهیزات استخر نظیر پمپ استخر، گریل و گاتر استخر و .... برای بهبود عملکرد استخرها و جکوزی بسیار مهم و حیاتی هستند. اولین مراحل ساخت استخر خریداری تجهیزاتی از قبیل اتصالات و لوله استخری از نمایندگی پیمتاش به عنوان بهترین برند ارائه‌دهنده تجهیزات استخر می‌باشد. پمپ استخر یکی از تجهیزات ضروری برای پاکسازی آب استخر که با مکش قوی آب استخر را جذب نموده و از تجهیزات تصفیه و گرمایش و ضدعفونی‌کننده استخر عبور می‌دهد و سپس آب تصفیه شده را دوباره به استخر بازمی‌گرداند. از طرفی گریل و گاتر نیز از دیگر تجهیزات مهم استخر و جکوزی هستند که به‌منظور جمع‌آوری آب دور استخر و جکوزی‌ها بکار می‌روند. گاتر استخری با هدایت آب‌های سطحی سرریز دور استخر به خارج از جمع شدن آب در اطراف آن جلوگیری می‌کند، همچنین از گاترهای پیش ساخته در استخر های سرریز برای جمع آوری آب استخر و انتقال به سیستم تصفیه وگرمایش استفاده میشود.

شما با خریداری این قبیل تجهیزات استخری از برندهای معتبر و خرید تجهیزات لوله و اتصالات از نمایندگی پیمتاش می‌توانید اقدام به ساخت و ارتقای استخر نمایید. بدون شک اگر تجربه ساخت تاسیسات ، موتورخانه و یا تامین تجهیزات استخر را داشته باشید، با نمایندگی پیمتاش ترکبه برخورده‌اید. این شرکت بیش از 40 سال است که در صنعت پلاستیک با استفاده از بروزترین فرآیندها و تجهیزات به یکی از پیشتازان تولیدکننده لوله و اتصالات UPVC و تجهیزات استخر تبدیل شده است.

پمپ استخر یا پمپ تصفیه آب استخر چیست؟

پمپ تصفیه استخر و جکوزی از نوع سیرکولاتور برای گردش و تصفیه آب استخر بکار می‌رود. انواع پمپ استخری دارای هد پایین و دبی بالا در مقایسه با پمپ‌های آب خانگی در توان برابر هستند. استفاده از هد در پمپ تصفیه آب استخر به‌منظور غلبه بر افت فشار ناشی از تجهیزات قرار گرفته در مسیر راه لوله کشی استخر می‌باشد؛ این قبیل تجهیزات شامل فیلترهای تصفیه استخر، مبدل‌های حرارتی استخر و کلرزن‌های خطی یا نمکی برای استخر هستند. همچنین می‌توان گفت عبور آب از لوله‌ها خود نیز موجب افت فشار می‌گردد و پمپ استخر نیز وظیفه جبران این افت فشارها را برعهده دارد. در گذشته که پمپ استخری به شکل کنونی نبود، از پمپ‌های سانتریفیوژ خانگی با دبی بالا برای گردش آب استخر استفاده می‌کردند.

روش استفاده از پمپ‌های سانتریفیوژ خانگی به این صورت بود که قبل از مکش پمپ یا بخش ورودی یک استرینر یا صافی برای جمع‌آوری ناخالصی‌های درون آب استخر نصب می‌شد. اما در بهترین پمپ استخر امروزی، پمپ و استرینر به صورت یکپارچه می‌باشند؛ به عبارتی دیگر استرینر با پمپ تصفیه آب استخر کوپله مستقیم است، برای همین به پمپ تصفیه استخری، پمپ استرینر سرخود میگویند.

انواع پمپ استخری

اگر بخواهیم پمپ تصفیه آب استخر را با توجه به سرعت دسته بندی کنیم؛

  • پمپ استخر سرعت متغیر
  • پمپ استخر تک سرعته
  • پمپ استخر دو سرعته

ضرورت نصب بهترین پمپ استخر

انتخاب بهترین پمپ استخر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا پمپ استخر به عنوان قلب سیستم گردش آب استخر معرفی می‌شود. عملکرد بهترین پمپ استخر به این صورت است که آب استخر را بوسیله مکش کف اصلی در استخر و مجرای سرریز و یا اسکیمر می‌کشد، سپس آن را توسط صافی به درون سیستم تصفیه هدایت می‌کند. در انتها نیز آب تصفیه شده بوسیله لوله‌های برگشت اصلی به استخر برمی‌گردد. خریداری پمپ استخر خانگی و بهترین پمپ استخر برای گردش آب استخر و کمک به تصفیه بهتر آن بسیار مهم و ضروری است.

گاتر و گریل استخر چیست؟

گریل و گاتر استخر از تجهیزات مهم استخر می‌باشد که در دور استخر نصب می‌شوند. گریل استخری نوعی درپوش به‌منظور جمع‌آوری آب اطراف استخر و گاتر یا کانال گریل پیش ساخته استخر نیز برای هدایت آب‌های سطحی استخر به طور خطی مورد استفاده قرار می‌گیرند. درواقع آب‌های سطحی استخر بواسطه انواع گریل استخری به مسیر خطی گاتر وارد شده و از آن طریق به سمت خروجی مدنظر انتقال میابد. بهترین ابعاد گریل دور استخر، پهنای 125 میلی متر تا 400 میلی متر است. گاتر با گریل استخری به سبب مقاومت بالا در برابر وزن بالا و نور خورشید و سهولت در شستشو کاربرد فراوانی دارند. در استخر و جکوزی به دلیل مقاومت بالای گریل و گاتر استخر در برابر کلر استخر و عدم خوردگی از انواع متنوع آن‌ها استفاده می‌شود.

در بیان تفاوت گریل و گاتر می‌توان گفت گریل اصطلاحا به شبکه یا درپوش فلزی یا پلاستیکی روی کانال آب و گاتر به مجموعه یک کانال پلیمری پیش ساخته گفته می‌شود. از دیگر تفاوت گریل و گاتر می‌توان به موارد استفاده آن‌ها اشاره کرد. بدین منظور که نحوه اجرای گریل استخر بدون گاتر در جوی آب به روش سنتی با سنگی با بتن و سرامیک زمانی که تنها بخواهیم روی آن را بپوشانیم انجام می‌شود. اما گاتر بدون احتیاج به زیرسازی خاص درزمان کف‌سازی در بتن کف قرار داده می‌شود.

انواع گریل استخری

گریل استخری معمولا از جنس‌های پلی آمید، ABS، PP به دو صورت پازلی و یک تکه هستند. در نمونه‌های پازلی، گریل استخری از قطعات دو سانتی متری متصل شده با یک یا دو و یا سه پین ساخته شده است. نمونه‌های قالبی در قطعات 50 سانتی متری با استحکام بالاتر تولید می‌شوند. انواع گریل استخری باتوجه به نیاز کاربران و براساس ابعاد، جنس و شکل ظاهری شامل:

  • گریل فلزی استخر
  • کانال گریل جکوزی
  • گریل پلاستیکی استخر

مزایای گاتر و گریل استخر

با کمک گاتر با گریل استخر علاوه بر پوشاندن لبه‌های استخر برای جلوگیری از لغزش شناگران و ایجاد ایمنی در زمان خروج از استخر، به عنوان درپوش کانال‌های هدایت از آب‌های سطحی نیز استفاده می‌شود. استفاده از گریل و گاتر استخر سبب جلوگیری از ورود اجسام غیرضروری به درون جوب دور استخر می‌شود. در زیر به برخی دیگر از مزایای گریل و گاتر استخر اشاره می‌کنیم:

  • تنوع در طرح‌های گریل
  • عدم نیاز به شیب بندی طولی
  • آب‌بندی مطمئن و آسان
  • سریع و آسان بودن نحوه اجرای گریل استخر
  • زیبایی، دقت و تمیزی کار
  • حمل و نقل آسان و وزن سبک
  • امکان تعبیه خروجی کف، جانبی و انتهایی
  • عدم تشکیل لجن و رسوب در کف گاتر با گریل استخر
  • انتقال سریعتر آب

موارد کاربرد محصولات نمایندگی پیمتاش pimtas

شرکت پیمتاش ترکیه در حوزه تولید لوله و اتصالات استخر یا همان لوله و اتصالات یو پی وی سی و تجهیزات استخر فعالیت گسترده‌ای دارد. از تجهیزات اصلی استخر نظیر انواع پمپ استخر پیمتاش و فیلتر شنی استخر گرفته تا تجهیزات جانبی استخر همانند انواع نازل های ورودی، کف پوش استخر، فواره ها و آبنماها و ... در حوزه کار نمایندگی پیمتاش می‌باشد. علاوه بر آن نمایندگی پیمتاش انواع تجهیزات نظافتی و مواد شیمیایی نظیر کلر، اسید جلبک و ... را نیز تولید و عرضه می‌کند

لوله استخری پیمتاش UPVC

از انواع محصولات ارائه شده در نمایندگی پیمتاش می‌توان به اتصالات upvc پیمتاش و لوله پیمتاش UPVC اشاره کرد. تجهیزات و فناوری استفاده شده در سیستم‌های لوله‌کشی و تصفیه خانه‌های استخر و جکوزی بسیار باکیفیت و بروز هستند. درواقع لوله استخری پیمتاش یکی از مهم‌ترین تولیدات نمایندگی پیمتاش است. لوله پیمتاش کاربردهای مختلفی در صنایع متعددی دارد که شاخص‌ترین کاربرد این محصول در استخرها می‌باشد. از این رو این لوله به عنوان لوله استخری پیمتاش نیز شناخته می‌شود. لوله‌های ارائه شده توسط نمایندگی پیمتاش دارای ویژگی‌هایی از قبیل مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، انجماد، حرارت، ضربه و ... بوده و بسیار مقرون بصرفه هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied