شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

چرا آهن آلات ایران ارزان‌ترین قیمت را نسبت به رقبا دارد؟

سایت آهن آلات ایران با همکاری مستقیم با کارخانه‌ها و حذف واسطه‌ها، قیمت‌ها را کاملاً رقابتی اعلام می‌کند. اگر جزو مشتریان ثابت باشید قطعاً از تخفیف‌های خوب مجموعه ما برخوردار خواهید شد.

فروشگاه‌های بسیاری در زمینه تامین و فروش آهن آلات فعالیت می‌کنند. هر یک از آن‌ها، با تامین آهن آلات از کارخانه‌های مختلف، این محصولات را با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌کنند. سایت آهن آلات ایران با خرید مستقیم از کارخانه، حذف واسطه‌ها، تامین محصولات به صورت عمده، انواع آهن آلات را با قیمت‌های بسیار پایین‌تر از سایر فروشگاه‌ها عرضه می‌کند. از دیگر عواملی که باعث متمایز شدن فروشگاه آهن آلات ایران و سایر رقبا شده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

قیمت رقابتی

F:\مجید\مریم\مریم\ترجمه 66\عکس\247.jpg

برای خریداران آهن آلات، قیمت بسیار مهم است، چرا که با کوچک‌ترین افزایش قیمت، باید مبلغ بسیار زیادی را پرداخت کنند. از این رو، پیمانکاران در تلاش هستند فروشگاه‌هایی را برای خرید انتخاب کنند که آهن آلات را با قیمت مناسب‌تر به فروش می‌رسانند.

سایت آهن آلات ایران با همکاری مستقیم با کارخانه‌ها و حذف واسطه‌ها، قیمت‌ها را کاملاً رقابتی اعلام می‌کند. اگر جزو مشتریان ثابت باشید قطعاً از تخفیف‌های خوب مجموعه ما برخوردار خواهید شد. از مهم‌ترین اقداماتی که در سایت انجام داده‌ایم، انتشار لحظه‌ای قیمت‌ها است، برای هر یک از محصولات می‌توانید قیمت لحظه‌ای آن را مشاهده کنید. در برخی از سایت‌ها قیمت لحظه‌ای منتشر نمی‌شود، در نتیجه خریدار نمی‌داند که محصول مورد نظر را با چه قیمتی خریداری می‌کند و باید برای خرید هر محصول قیمت آن را جداگانه جستجو کند.

تنوع محصول

F:\مجید\مریم\مریم\ترجمه 66\عکس\246.jpg

در صنعت ساخت و ساز و انجام پروژه‌های عمرانی و غیر عمرانی، از آهن آلات در اشکال مختلف استفاده می‌شود. ممکن است در یک پروژه، به انواع میلگردها، انواع تیرآهن، انواع نبشی، انواع ورق فولادی و ده‌ها محصول دیگر مورد نیاز باشد. پیمانکاران ترجیح می‌دهند آهن آلات مورد نیاز پروژه خود را از یک تامین کننده خریداری کنند. قطعاً خرید آهن آلات مورد نیاز از یک تامین کننده، علاوه بر اینکه می‌تواند منجر به صرفه‌جویی در زمان خریدار شود، می‌تواند از تخفیف‌های خوبی نیز بهره‌مند شود.

سایت آهن آلات ایران، برای پاسخ دادن به نیاز پیمانکاران و کسانی که به آهن آلات نیاز دارند، تنوع بی‌نظیری از آهن آلات را به فروش می‌رساند. در آهن آلات ایران انواع میلگرد، انواع ورق، انواع تیرآهن، انواع پروفیل، انواع نبشی و ناودانی، انواع لوله را در طیف گسترده‌ای از ابعاد و ضخامت به فروش می‌رسانیم. توانسته‌ایم محصولات کاربردی و مورد نیاز پیمانکاران و صنعتگران را شناسایی و آن‌ها را در لیست فروش خود قرار دهیم. در بسیاری از فروشگاه‌های آهن آلات، تنوع محصول وجود ندارد و خریدار باید برای تامین آهن آلات مورد نیاز خود به فروشگاه‌های دیگر نیز مراجعه کند.

فروش محصول با کیفیت

در سطح کشور کارخانه‌های بسیاری در زمینه تولید انواع آهن آلات در حال فعالیت هستند. بسیاری از کارخانه‌ها با سابقه درخشان و تولید با کیفیت شناخته شده هستند و بسیاری از پیمانکاران تنها محصولات این کارخانه‌های خاص را خریداری می‌کنند. گرچه ممکن است محصولات این کارخانه‌ها گران‌تر باشند، اما به دلیل کیفیت بالا و طول عمر طولانی، استفاده آنها در پروژه‌ها می‌تواند رضایت کارفرما را به خوبی جلب کند.

سایت آهن آلات ایران در طی سال‌ها فعالیت خود، با همکاری کارخانه‌های بزرگ و مطرح تولید آهن آلات در ایران، این افتخار را داشته است تا بهترین آهن آلات را به فروش برساند. تضمین کیفیت از جمله خدماتی است که به خریداران خود ارائه می‌دهیم. ممکن است برخی از فروشگاه‌های آهن آلات، محصولات درجه ۲ و ۳ را به فروش برسانند. ما به شما اطمینان می‌دهیم، کیفیت محصولات در سایت آهن آلات ایران تضمین شده است.

تامین سفارشات در تناژ بالا

پروژه‌های ساختمانی و عمرانی می‌توانند در ابعاد کوچک و یا بسیار بزرگ اجرا شوند. بنابراین به آهن آلات در تناژ بالا نیاز خواهد بود. بسیاری از کارفرمایان برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها انواع آهن آلات مورد نیاز خود را یک بار سفارش می‌دهند تا در پرداخت هزینه حمل و نقل صرفه‌جویی شود، چرا که با هر بار سفارش باید هزینه حمل و نقل نیز مجدداً پرداخت شود. علاوه بر این، پیمانکار دیگر نگران اتمام محصول مورد نیاز نخواهد بود.

علاوه بر فروش جزئی، ثبت سفارش به صورت تناژ بالا در سایت آهن آلات ایران امکان‌پذیر است. با وجود انبارهای بسیار بزرگ، امکان تامین و ذخیره انواع آهن آلات را داریم. در نتیجه برای ارسال بار، هیچ مشکلی در تامین آهن آلات وجود نخواهد داشت. برخی از فروشگاه‌ها به دلیل ‌عدم فضای کافی، نمی‌توانند ثبت سفارشات زیاد را انجام دهند و پیمانکار باید در چندین نوبت محصول مورد نظر خود را سفارش داده و دریافت کند.

ارسال بار به سراسر کشور

گرچه پیمانکاران خرید خود را به صورت تناژ بالا انجام می‌دهند، اما برای پروژه‌های بسیار سنگین و بزرگ همچنان باید خرید آهن آلات در چند مرحله انجام شود. بسیاری از پیمانکاران حرفه‌ای قبل از اتمام آهن آلات موجود، سفارشات خود را مجدداً ثبت می‌کنند تا در زمان مورد نیاز محصول بارگیری و ارسال شود. در انجام پروژه‌های پیمانکاری و عمرانی زمان اهمیت بسیاری دارد. هر یک روز تاخیر و دیر به پایان رسیدن پروژه می‌تواند باعث ضرر کارفرما شود. پروژه‌ها با یک برنامه‌ریزی منظم شروع و به پایان می‌رسند و هرگونه بی‌نظمی می‌تواند منجر به خسارات زیادی شود.

سایت آهن آلات ایران، در بخش حمل و نقل، ماشین آلات حرفه‌ای و مجهزی را تامین و در اختیار رانندگان حرفه‌ای قرار داده است. پس از ثبت سفارش، محصول به طور کاملاً ایمن بارگیری می‌شود و در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر ارسال می‌شود. هیچ محدودیتی برای ارسال وجود ندارد و شما می‌توانید از سراسر کشور محصول مورد نظر خود را سفارش و آن را دریافت کنید. تعداد ماشین به اندازه‌ای است که هرگز در صف انتظار باقی نمی‌مانید. برخی از فروشگاه‌های آهن آلات، به دلیل نداشتن ماشین مناسب و تجهیزات پیشرفته، امکان ارسال بار به نقاط دور و سراسر کشور را ندارند و تنها برای مسافت‌های کوتاه ارسال بار انجام می‌دهند.

فاکتور رسمی

در بخش حسابداری پروژه‌های بزرگ، تمام خرید و فروش‌ها ثبت می‌شوند تا بودجه در نظر گرفته شده در مسیر درست هزینه شود. پیمانکاران، صنعتگران و کسانی که آهن آلات را خریداری می‌کنند، به دلیل مبلغ پرداختی بالا، نیاز به فاکتور رسمی دارند. آن‌ها از طریق فاکتور رسمی میزان محصول خریداری شده و قیمت آن را بررسی و بار را تحویل می‌گیرند.

سایت آهن آلات ایران، برای هر ثبت سفارش یک فاکتور رسمی صادر می‌کند و جزئیات کاملی را برای اطلاع خریدار در فاکتور درج می‌کند. از جمله اطلاعاتی که در فاکتور درج می‌کنیم، می‌توان به نوع محصول، وزن محصول، قیمت در هر کیلو، قیمت کل، نوع و هزینه حمل و نقل و تاریخ ارسال اشاره کرد. دقت داشته باشید به هنگام دریافت فاکتور، مهر و امضای مدیریت رویت شود. ارائه فاکتور رسمی به منزله اطمینان کامل خریدار نسبت به خرید انجام شده است. برخی از فروشگاه‌ها محصولات را بدون فاکتور رسمی به فروش می‌رسانند که این موضوع می‌تواند منجر به ‌عدم اطمینان بین طرفین شود.

سخن پایانی

سایت آهن آلات ایران، برای دسترسی خریداران به انواع آهن آلات، فروش اینترنتی را نیز در نظر گرفته است. در فروش اینترنتی می‌توانید از مشاوره کارشناسان ما نیز بهره‌مند شوید. کارشناسان با تجربه و متخصص ما در این زمینه، شما را در خرید بهترین و مناسب‌ترین آهن آلات راهنمای خواهند کرد. از دیگر خدماتی که به خریداران آهن آلات ارائه می‌دهیم، برش CNC، اجرای سازه‌های فلزی و فروش تجهیزاتی همچون شیرآلات، اتصالات، فلنج، کابل، سیم و الکترود است. بخش دیگر از خدماتی که ارائه می‌دهیم، اطلاع‌رسانی است. با درج مقالات مرتبط با آهن آلات، تلاش کرده‌ایم تا آگاهی خریداران، پیمانکاران و سایر اقشار را بیش از پیش افزایش دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied