شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

۵ دلیل برای اینکه تتر می تواند انتخاب مناسبی برای سرمایه گذاری باشد

ارز دیجیتال تتر، محبوب‌ترین و پرتقاضاترین استیبل‌کوین بازار است که در بین سرمایه‌گذاران حوزه کریپتو بسیار استفاده می‌شود. کاربران می‌توانند در تمامی صرافی‌های معتبر ایرانی اقدام به خرید و فروش تتر کنند.

۵ دلیل برای اینکه تتر می تواند انتخاب مناسبی برای سرمایه گذاری باشد

استیبل کوین ها محافظت عالی در برابر نوسانات بی‌پایانی که بازار ارزهای دیجیتال با آن مواجه است، ارائه می‌دهند. اگر علاقه‌مند به ترید ارزهای دیجیتال هستید، ممکن است در مقطعی دارایی‌های خود را به یک استیبل‌کوین تغییر داده باشید تا در برابر روندهای نزولی طولانی‌مدت از آنها محافظت کنید. ارز دیجیتال تتر، محبوب‌ترین و پرتقاضاترین استیبل‌کوین بازار است که در بین سرمایه‌گذاران حوزه کریپتو بسیار استفاده می‌شود. کاربران می‌توانند در تمامی صرافی‌های معتبر ایرانی اقدام به خرید و فروش تتر کنند.

تتر رمزارزی پایدار است که ارزش آن با دلار آمریکا برابری می‌کند و همین امر آن را به ابزاری مناسب برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است. این ارز دیجیتال بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال سرمایه‌گذاری‌های پرخطر و ریسکی نیستند. اما چه ویژگی‌هایی تتر را به بهترین انتخاب برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است؟

آیا تابه‌حال این سؤال برایتان پیش‌آمده که چرا تتر سرمایه‌گذاران زیادی را جذب کرده است؟ این عمدتاً به این دلیل است که تتر مزایای زیادی برای ارائه دارد. بعضی از این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

ثبات قیمتی استیبل کوین تتر

در دنیای ارزهای دیجیتال، تمام ارز‌های کریپتو دچار نوسانات قیمتی زیادی می‌شوند. مزیت مهم تتر پایدار بودن آن است. تتر برای حفظ نسبت ۱:۱ با دلار آمریکا ایجاد شد، بنابراین به‌عنوان ارز پایدار نام‌گذاری شده است. این مفهوم یعنی هر USDT موجود توسط یک دلار آمریکا در یک صندوق ذخیره می‌شود. این ویژگی خاص به اعتماد و جذابیت Tether به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران کمک می‌کند.

کاهش ریسک نوسانات بازار کریپتو

برخلاف برخی دیگر از ارزهای دیجیتال، تتر قصد دارد نوسانات قیمت را به حداقل برساند. این امر آن را برای کسانی که به دنبال خرید تتر هستند و از نوسانات شدید قیمت که اغلب با بازار کریپتو مرتبط است اجتناب می‌کنند، گزینه‌ای قابل ‌پیش‌بینی‌تر و کم خطرتر می‌کند.

نقدینگی بازار معاملاتی تتر

بازار معاملاتی تتر نسبت به سایر رمزارزها نقدینگی بیشتری دارد، زیرا این ارز در سراسر جهان توسط بسیاری از پلتفرم‌های ارز دیجیتال جهانی پذیرفته شده است. به همین جهت خرید و فروش تتر در صرافی‌ها با سرعت بالاتری انجام می‌شود.

وابسته بودن ارزش تتر به ارز فیات

اتصال تتر به یک ارز فیات، مانند دلار آمریکا، ارتباط مستقیمی بین دنیای ارزهای دیجیتال و سیستم‌های مالی مرسوم ایجاد می‌کند. همچنین به کاربران حس آشنایی و ثبات را ارائه می‌دهد، به‌ویژه هنگام انتقال بین دو حوزه مالی، مانند تبدیل USDT به INR.

سرعت و سهولت انتقال

ارز دیجیتال را تتر را می‌توان بدون نیاز به واسطه‌های مالی یا هزینه‌های بالای تبادل در عرض چند دقیقه به سراسر جهان منتقل کرد. در حقیقت هدف از توسعه و راه‌اندازی تتر از همان ابتدا هم پر کردن شکاف میان پول فیات و ارزهای دیجیتال و همچنین ایجاد محیطی پایدار، شفاف و کاربرپسند بوده است. حالا هم با گذشت چندین سال از عرضه تتر، بیشتر در تراکنش‌های آنلاین پذیرفته می‌شود و محبوبیت بیشتری را در میان تریدرهای صرافی‌های ارز دیجیتال به دست می‌آورد.

جمع‌بندی

در نهایت، تتر یک استیبل‌کوین است که مزایای متعددی را برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران فراهم می‌کند. به دلیل نقدینگی و حریم خصوصی آن، دارایی ترجیحی برای کسانی است که می‌خواهند از نوسانات مرتبط با سایر ارزهای دیجیتال اجتناب کنند. پیوند آن با دلار آمریکا ثبات و قابل پیش بینی بودن را ارائه می‌دهد. اگرچه استفاده از تتر خطراتی به همراه دارد که بهتر است قبل از سرمایه‌گذاری در تتر یا هر ارز دیجیتال دیگر، کاربران باید تحقیقات خود را انجام دهند و خطرات و مزایای احتمالی را به‌دقت بسنجید.


این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و این پایگاه خبری در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied