شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

سفره صبحانه هتل پارسیان کیش

جزیره زیبای کیش یکی از پرمسافرترین شهرهای ایران است که در هر فصل و هر زمان از سال، افراد زیادی آن را برای مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. در این جزیره هتل‌های مختلفی ساخته شده‌اند که همگی آن‌ها امکانات رفاهی مناسب تا عالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

سفره صبحانه هتل پارسیان کیش

 

جزیره زیبای کیش یکی از پرمسافرترین شهرهای ایران است که در هر فصل و هر زمان از سال، افراد زیادی آن را برای مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. در این جزیره هتل‌های مختلفی ساخته شده‌اند که همگی آن‌ها امکانات رفاهی مناسب تا عالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

در این میان هتل پارسیان یکی از هتل‌های محبوب جزیره است که امکانات عالی همراه با قیمت مناسب را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. اگر شما نیز قصد سفر به جزیره و رزرو هتل پارسیان کیش را دارید، خواندن این مطلب اطلاعات مناسبی درباره این هتل در اختیار شما قرار خواهد داد.

اطلاعات کلی هتل پارسیان کیش

همان طور که در بخش مقدمه نیز اشاره شد، این هتل جز هتل‌های سه ستاره بوده و امکانات عالی و قابل قبولی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هتل در دو طبقه ساخته شده و تعداد 98 اتاق و واحد اقامتی دارد.

ظرفیت هتل در مجموع 400 تخت است، بنابراین در زمان تکمیل ظرفیت آن نیز هتل چندان شلوغ نخواهد بود. هتل در سال 1374 ساخته شده و برای بهبود خدمات، تا کنون بارها موردبازسازی قرار گرفته است.

اتاق‌های هتل پارسیان کیش و امکانات آن‌ها

هنگام رزرو هتل پارسیان کیش شما باید نوع اتاق خود را نیز انتخاب کنید. اتاق‌های دو، سه و چهار تخته، گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای اقامت در هتل انتخاب کنید. در تمامی اتاق‌ها امکانات رفاهی رضایت شما را به دست خواهد آورد. سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش مناسب، هوای اتاق را حتی در گرم‌ترین روز سال در دمای مطبوع و مناسب نگه می‌دارد.

اتاق‌های هتل پارسیان کیش و امکانات آن‌ها

در هر اتاق هم سرویس بهداشتی ایرانی و هم سرویس بهداشتی فرنگی موجود است. مبلمان، یخچال، دراور و تلفن از دیگر امکاناتی است که در تمامی اتاق‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین با وجود خدمات روم سرویس شما می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در اتاق میل کنید.

دیگر امکانات هتل پارسیان کیش

هتل سه ستاره پارسیان امکانات دیگری نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هتل یک فضای سبز بسیار زیبا دارد که در بدو ورود توجه شما را به خود جلب می‌کند. پذیرش 24 ساعته هتل برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است. می‌توانید از خدمات آرایشگاه حرفه‌ای موجود در هتل استفاده کنید.

مینی بار و ترانسفر با هزینه از دیگر امکانات هتل به شمار می‌رود. می‌توانید خودرو مورد علاقه خود را بدون راننده کرایه کرده و از رانندگی در خیابان‌های عریض جزیره لذت ببرید. مسافران می‌توانند از وای فای رایگان و پر سرعت هتل استفاده کنند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به لاندری، خدمات بیدارباش، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، شبکه پخش فیبم، لابی و کافی شاپ اشاره کرد.

سفره صبحانه هتل پارسیان شامل چه چیزهایی می‌شود؟

رزرو هتل هتل پارسیان کیش همراه با صبحانه رایگان انجام می‌شود. فرقی نمی‌کند که شما کدام اتاق هتل را رزرو کنید، می‌توانید هر روز صبحانه‌های خوشمزه و متنوع هتل را چه در رستوران و چه در اتاق خود میل کنید.

سفره صبحانه هتل پارسیان کیش

سفره صبحانه هتل بسیار متنوع است و شما می‌توانید از میان گزینه‌های مختلف غذاهای گرم مانند عدسی یا خوراک لوبیا، تخم مرغ، کره، مربا، عسل و پنیر و نان گرم و تازه صبحانه دلخواه خود را انتخاب کرده و روز خود را با یک صبحانه کامل پر انرژی شروع کنید.

رزرو هتل پارسیان کیش

رزرو هتل پارسیان کیش را می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین انجام دهید. برای این کار کافی است وارد سایت علی بابا شده و اتاق‌های خالی و موجود هتل را مشاهده کنید. شما می‌توانید امکانات هر اتاق را ببینید، هزینه رزرو هتل را با هتل‌های دیگر مقایسه کنید، نظرات مشتریان قبلی را بخوانید و تنها با چند کلیک ساده، اتاق مورد نظرتان در هتل را رزرو کنید.

هزینه رزرو هتل پارسیان کیش چقدر است؟

در میان هتل‌های جزیره، هتل پارسیان یکی از هتل‌هایی است که هزینه رزرو بسیار مناسب و اقتصادی دارد. در کنار بهره مندی از امکانات عالی شما برای هر شب اقامت در هتل هزینه‌ای بین 500 هزار تا 700 هزار تومان پرداخت خواهید کرد. این هزینه برای اقامت در تابستان شامل آفر ویژه شده و تا 300 هزار تومان نیز کاهش پیدا می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied