شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

معرفی بهترین ارز برای استیک؛ کسب سود نجومی

در این مطلب پس از آنکه به شما می‌گوییم بهترین ارز برای استیک کدام است، شما را با یک منبع معتبر برای یادگیری بیشتر در زمینه استیک ارز دیجیتال آشنا خواهیم کرد.

معرفی بهترین ارز برای استیک؛ کسب سود نجومی

آیا به دنبال روشی برای کسب سود نجومی هستید؟ شناخت بهترین ارز برای استیک یقینا به شما در این مسیر کمک خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم به جای آنکه بی‌هدف ارز دیجیتال خود را در کیف پولتان نگه دارید، از این سکه‌ها کسب درآمد کنید. در این مطلب پس از آنکه به شما می‌گوییم بهترین ارز برای استیک کدام است، شما را با یک منبع معتبر برای یادگیری بیشتر در زمینه استیک ارز دیجیتال آشنا خواهیم کرد.

نکاتی که در انتخاب بهترین ارز برای استیک باید رعایت کنید

پیش از آنکه به معرفی بهترین ارز برای استیک بپردازیم، این نکات را به دقت مطالعه کنید. در هر زمان، انتخاب بهترین ارز برای استیک می‌تواند متفاوت باشد. با این حال دانستن 5 نکته زیر به شما کمک می‌کند در هر دوره خودتان بتوانید بهترین ارز برای استیک را از یک صرافی ارز دیجیتال انتخاب کنید.

  1. پاداش استیکینگ (APY): یکی از مهم‌ترین نکات، درصد بازده سالانه (APY) است که توسط یک سکه ارائه می‌شود. APY بالاتر به معنای بازده بالقوه بیشتر است، اما در نظر گرفتن ثبات کلی و پتانسیل سکه برای رشد بلندمدت ضروری است.
  2. پتانسیل بازار: ارزش بازار سکه و پتانسیل رشد آن بسیار مهم است. سرمایه‌گذاری روی ارزی که فضایی برای افزایش قیمت دارد، می‌تواند نتایج بهتری به همراه داشته باشد، به خصوص اگر APY آن هم جذاب باشد.
  3. ثبات: برخی از سرمایه‌گذاران ارزهایی با نوسان کمتر را ترجیح می‌دهند، در حالی که برخی دیگر مایلند ریسک بیشتری را برای پاداش‌های بالقوه بالاتر بپذیرند. در هنگام انتخاب بهترین ارز برای استیکینگ، تحمل ریسک خود را در نظر بگیرید.
  4. ساده‌سازی گزارش‌های مالیاتی: در بسیاری از کشورها، پاداش‌های استیکینگ درآمد محسوب شده و مشمول مالیات می‌شوند. اطمینان حاصل کنید که ارز دیجیتال مورد نظر شما، مشمول این قوانین می‌شوند یا نه.
  5. نقاط ورود: در استیک ارز دیجیتال، زمان‌بندی بسیار مهم است. ورود به یک پروژه در مراحل اولیه یا پیش‌فروش آن می‌تواند نرخ‌ها و مزایای بهتری ارائه دهد.

معرفی 6 نمونه بهترین ارز برای استیک

در این بخش بالاخره به سراغ معرفی بهترین ارز برای استیک خواهیم رفت. لیست زیر مجموعه‌ای از ارزهای بسیار محبوب و نام‌های کم‌تر شنیده‌شده است. توضیحات هر ارز را بخوانید و با توجه به نکات مطرح‎شده، بهترین ارز برای استیک را انتخاب کنید.

تتر (USDT)؛ محبوب‌ترین استیبل کوین بازار

تتر یک استیبل کوین متصل به دلار آمریکا است که در میان نوسانات بازار کریپتو، ثبات را ارائه می‌دهد. اگرچه استیک تتر جوایز بسیار بالایی ندارد، اما خرید تتر آنلاین برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال اجتناب از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال هستند، یک انتخاب عالی است. در حال حاضر تتر محبوبیت زیادی دارد و مقام سومین ارز بزرگ را در بازار کریپتو به خود اختصاص داده است.

  • پاداش استیک: ثبات و حفظ از نوسانات بازار
  • محل استیک: پلتفرم‌های مختلف

کاردانو (ADA)؛ رمزارز آینده‌دار امسال

کاردانو که به دلیل قابلیت‌های کارآمد بلاک چین و قراردادهای هوشمند آن شناخته می‌شود، ADA را به عنوان سکه سهام اصلی خود ارائه می‌کند. ADA یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار است. استیک ADA به سرمایه‌گذاران پاداش‌های انعطاف‌پذیری ارائه می‌دهد که به طور خودکار در دوره‌های خاص پرداخت می‌شوند. ADA به طور کلی یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار ارز دیجیتال از نظر اعتبار است. بنابراین استیک کاردانو در میان طرفداران روش‌های کسب درآمد غیر فعال، محبوبیت زیادی دارد.

  • پاداش استیک: پاداش‌های انعطاف‌پذیر
  • محل استیک: eToro و دیگر پلتفرم‌های استیک ارز دیجیتال

اگر به ارزهای آینده‌دار مانند کاردانو علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم از سرمایه‌گذاری و بررسی قیمت آوه نیز غافل نشوید.

ای توک توک (TUK)؛ یکی از توکن‌های در حال پیش‌فروش

در بخش اول گفتیم که با زمان‌بندی درست و ورود به فاز اول پروژه‌های درحال توسعه، گاهی می‌توان سود چشم‌گیری به دست آورد. eTukTuk یک پروژه خودرویی است که بر اساس زنجیره هوشمند Binance ساخته شده و پذیرش خودروهای الکتریکی را در کشورهای در حال توسعه ترویج می‌کند. با استیک توکن‌های TUK، می‌توانید در ماموریت پروژه سهیم باشید و APY خیره‌کننده بیش از 30000% کسب کنید. البته همیشه در نظر داشته باشید هنگام سرمایه‌گذاری در پروژه‌هایی که وعده APYهای بالایی می‌دهند، باید با احتیاط عمل کنید.

  • APY: بیش از 30000٪
  • محل استیک: پیش فروش eTukTuk

بیت کوین ماینتریکس (BTCMTX)؛ ارزی با بازدهی سالانه بیش از 500 درصد

بیت‌کوین ماینتریکس ادعا می‌کند که انقلابی در ماینینگ با ارائه روشی در دسترس‌تر و سازگارتر با محیط زیست برای استخراج بیت‌کوین از طریق معماری مبتنی بر اتریوم ایجاد می‌کند. سرمایه‌گذاران می‌توانند توکن‌های BTCMTX را استیک کنند و پاداش بیت کوین را به روشی ساده و کاربرپسند به دست آورند. جوایز استیکینگ در حال حاضر بالای 500 درصد است و آن را به یک انتخاب قانع‌کننده برای علاقه‌مندان به استیک ارز دیجیتال تبدیل می‌کند.

  • APY: بالای 500%
  • محل استیک: پیش‌فروش بیت کوین Minetrix

میم کامبت (MK)؛ نبرد میم‌های محبوب

Meme Kombat مفهومی را معرفی می‌کند که در آن میم‌های محبوب مانند Shiba ،Floki و Doge در نبردهای تقویت‌شده هوش مصنوعی شرکت می‌کنند. شما می‌توانید توکن‌های MK را استیک کرده، در نبرد میم‌ها شرکت کنید و APY 112% پاداش بگیرید. رویکرد منحصر به فرد و گزینه‌های استیک متنوع باعث می‌شود Meme Kombat در عرصه استیکینگ برجسته شود و یکی دیگر از بهترین ارز برای استیک برای کسانی که تحمل ریسک بالاتری دارند به شمار آید.

  • APY: حدود 112%
  • محل استیک: پیش‌فروش Meme Kombat

XETA Genesis؛ تجربه کاهش نوسانات

XETA Genesis پروژه‌ای با هدف ادغام امور مالی سنتی و غیرمتمرکز است. این پروژه به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که کیف پول Web3 خود را به هم متصل کرده و در USDC سرمایه‌گذاری کنند تا بازدهی ماهانه داشته باشند. هدف این پلتفرم منحصربفرد ایجاد ثبات و کاهش نوسانات با تنوع بخشیدن به سرمایه‌گذاری‌ها است. با حداقل سرمایه گذاری 250 دلار، XETA Genesis یک گزینه قابل اعتماد برای استیکینگ ارائه می‌دهد.

  • APY: تا 20٪
  • محل استیک: پیش‌فروش XETA Genesis

آموزش استکینگ را از کجا بیاموزیم؟ تریتکس

حالا که بهترین ارز برای استیک را می‌شناسید، زمان آن رسیده که نحوه استیک ارز دیجیتال را در پلتفرم‌های مختلف بیاموزید. روش‌های مختلفی برای کسب دانش در دنیای ارز دیجیتال وجود دارد؛ مطالعه مقالات، تماشای ویدیو، خرید دوره‌های آموزشی و آزمایش و خطا. اما در بازاری که زمان حرف اول را می‌زند، بهترین راه، سریع‌ترین راه است.

اگر به دنبال یک روش امن، مطمئن و سریع برای یادگیری استیک ارز دیجیتال هستید، پیشنهاد ما تریتکس است. تریتکس یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که در منابع آموزشی به‌روز در حوزه کریپتو را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. هدف اصلی تریتکس بالابردن سطح دانش معامله‌گران فارسی‌زبان است. شما می‌توانید برای دسترسی به مطالب رایگان تریتکس، از دو روش زیر استفاده کنید.

  • شبکه‌های اجتماعی تریتکس
  • وبلاگ آموزشی تریتکس

پیشنهاد می‌کنیم همین حالا آدرس 3tex.io را در مرورگر گوشی هوشمند یا pc خود جستجو کنید، تا به دنیای جدیدی از دانش و اطلاعات قدم بگذارید. هرچیزی که درباره استیک ارز دیجیتال نیاز دارید به همراه آخرین اخبار و وقایع بازار کریپتو در وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی تریتکس آماده ارائه به شما معامله‌گران محترم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied