شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

بهترین اسپرسو ساز صنعتی کدام است؟ چه نوع دستگاهی مناسب شماست؟

اگر به‌دنبال اسپرسو ساز صنعتی می‌گردید، اما نمی‌توانید دستگاه مناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید، به‌جای درستی آمده‌اید. ما در این مقاله، انواع بهترین اسپرسوساز صنعتی موجود در بازار را بررسی کرده و به شما کمک می‌کنیم تا دامنه جست‌و‌جوی خود را براساس نیازها و ترجیحات منحصر‌به‌فرد خود محدود کنید.

بهترین اسپرسو ساز صنعتی کدام است؟ چه نوع دستگاهی مناسب شماست؟

اگر به‌دنبال اسپرسو ساز صنعتی می‌گردید، اما نمی‌توانید دستگاه مناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید، به‌جای درستی آمده‌اید. ما در این مقاله، انواع بهترین اسپرسوساز صنعتی موجود در بازار را بررسی کرده و به شما کمک می‌کنیم تا دامنه جست‌و‌جوی خود را براساس نیازها و ترجیحات منحصر‌به‌فرد خود محدود کنید.

بهترین برند اسپرسو ساز صنعتی

اگرچه ممکن است برند‌های بهترین اسپرسو ساز صنعتی در خارج از کشور متنوع بوده و با برخی از برند‌هایی که ما در این مقاله معرفی می‌کنیم، متفاوت باشد. اما هدف ما در این نوشتار، معرفی بهترین اسپرسو ساز صنعتی است که در بازار داخل کشور موجود است و شما می‌توانید آن را تهیه کنید. لازم به ذکر است که بسیاری از این برندها، از جمله بهترین برند‌های اسپرسو ساز در جهان محسوب می‌شوند.

برند جیمبالی

برند جیمبالی (La Cimbali) یکی از برترین و قدیمی‌ترین برند‌های تولید‌کننده اسپرسو ساز صنعتی است که در سال 1912 در قلب میلان تأسیس شد و تا کنون به فعالیت خود به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در صنعت تولید بهترین اسپرسو ساز صنعتی ادامه داده ‌است.

ماشین‌های تولید‌شده توسط La Cimbali طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های ارگونومیک را برای افراد تازه‌کار و متخصص ارائه می‌دهند.

این محصولات بسیار ظریف هستند و از فناوری بسیار منحصر‌به‌فرد و توسعه‌یافته‌ای استفاده می‌کنند.

سنسورهای دما برای اطمینان از کف‌کردن کامل شیر و فناوری چند دیگ برای تنظیم دمای هر گروه قهوه به‌صورت جداگانه، برخی از این امکانات هستند.

لازم به‌ذکر است که دستگاه‌های جدید این شرکت به وای‌فای مجهز هستند.

بهترین اسپرسو ساز صنعتی در ایران

برند BEZZERA

داستان موفقیت Bezzera در سال 1901 آغاز شد، زمانی که «لوئیجی بزرا» یک فرآیند خلاقانه برای تهیه قهوه را ثبت کرد. پنج سال بعد، او دستگاه اسپرسوساز را در نمایشگاه بین‌المللی میلان به نمایش گذاشت. بنابراین، Bezzera را طراح اولین دستگاه اسپرسوساز می‌دانند.

امروزه، این شرکت توسط نسل چهارم لوئیجی اداره می‌شود و یکی از برند‌های تولید‌کننده بهترین اسپرسو ساز صنعتی محسوب می‌شود.

برند La Spaziale

La Spaziale در سال 1969 توسط افرادی که از سال 1947 در زمینه تولید قهوه‌سازهای اسپرسو تجربه داشتند، تاسیس شد. اولین کارخانه‌ این شرکت ایتالیایی که در سال 1969 در بولونیا افتتاح شد، توسعه یافت و بعداً به یک کارخانه صنعتی جدید با مساحت بیش از 6000 متر مربع تبدیل شد.

این شرکت نیز در حال حاضر یکی از تولید‌کنندگان بهترین اسپرسو ساز صنعتی محسوب می‌شود.

برند Simonelli

Nuova Simonelli یک شرکت ایتالیایی با تجربه و سنتی است که تاسیس آن به سال‌ها قبل بازمی‌گردد. این شرکت از سال 1936 در حال ساخت بهترین اسپرسو ساز صنعتی است. محصولات این شرکت به همه نقاط جهان ارسال می‌شوند. دستگاه‌های اسپرسوساز این شرکت برای خرید در دسترس هستند، اما به‌خاطر داشته باشید که آن‌ها برای استفاده تجاری با حجم بالا طراحی شده‌اند.

بهترین مدل‌های اسپرسو ساز صنعتی

پس از آشنایی با برند‌های بهترین اسپرسو ساز صنعتی، وقت آن رسیده که شما را با بهترین مدل‌های هرکدام از این برند‌ها آشنا کنیم.

بهترین مدل‌های اسپرسو ساز جیمبالی

  • La Cimbali Casa: بدنه بیرونی از فولاد محکم ساخته شده است و این دستگاه به‌شکل اتوماتیک عمل می‌کند. همچنین، با پمپ‌های روتاری پیشرفته‌ای که دارد، نمی‌چرخد و صدا ایجاد نمی‌کند.
  • La Cimbali S60: این مدل یکی از بهترین اسپرسو ساز صنعتی معرفی‌شده توسط این برند است. S60 اتوماتیک بوده و می‌تواند تا 260 فنجان اسپرسو در ساعت درست کند. حسگر یکپارچه این دستگاه، می‌تواند فرآیند دم‌کردن و ترکیب را بهتر کرده و یک اسپرسو کف‌دار تولید کند.
  • :La Cimbali M23 UP در لیست بهترین اسپرسو ساز صنعتی جیمبالی باید از M23 UP نیز یاد کنیم. این مدل ارگونومیک از فولاد ساخته شده و دارای سیستم نازل ثابت است. علاوه‌بر این، M23 UP دارای نگهدارنده فیلتر و نصب آسان می‌باشد.
  • La Cimbali M100 ATTIVA: دستگاه اسپرسوساز تجاری اتوماتیک سه گروپی La Cimbali M100 ATTIVA HDA می‌تواند هم‌زمان به افراد زیادی سرویس دهد. همچنین دارای سیستم خود‌تمیز‌شوندگی و حرارتی مناسب است.

بهترین مدل‌های اسپرسو ساز BEZZERA

  • EZZERA DUO DE: دارای دیگ دوبل و پمپ دوار/ ظرفیت 4 لیتر
  • Bezzera Matrix MN: دیگ دوبل و پمپ روتاری/ ظرفیت 4 لیتر/ ابعاد (HxWxD): 16.5 x 12.2 x 18.5 اینچ
  • Bezzera Strega: بویلر مبدل حرارتی / پمپ Vibration/ ظرفیت 4 لیتر / ابعاد (HxWxD): 29 اینچ × 13 اینچ × 17.7 اینچ

بهترین مدل‌های اسپرسو ساز La Spaziale

  • La Spaziale S1 Mini Vivaldi II - کارایی برتر با اندازه کوچک
  • La Spaziale Vivaldi II- بهترین برای محیط‌های تجاری کوچک
  • La Spaziale Dream - بهترین از نظر ظاهر
  • La Spaziale Dream T - بهترین از نظر قوام و طعم قهوه
  • La Spaziale S11 Brio - بهترین برای محیط‌های تجاری بزرگ‌تر

بهترین مدل‌های اسپرسو ساز Nuova Simonelli

  • Nuova Simonelli Appia: بهترین اسپرسو ساز صنعتی برای مبتدیان
  • Nuova Simonelli Appia II: بهترین اسپرسو ساز صنعتی اتوماتیک
  • Nuova Simonelli Appia II Compact: بهترین اسپرسو ساز صنعتی ارزان قیمت
  • Nuova Simonelli Musica: بهترین اسپرسو ساز صنعتی برای راه‌اندازی دفتر
  • Nuova Simonelli Aurelia II: بهترین اسپرسو ساز صنعتی برای کافی‌شاپ‌های بزرگ

بروزترین اسپرسو ساز صنعتی

تفاوت اسپرسو ساز تک گروپ، دو گروپ، سه گروپ

دستگاه‌های اسپرسو ساز برای درست‌کردن قهوه غلیظ با فشار آب داغ داخل قهوه ریز آسیاب‌شده تحت فشار طراحی شده‌اند. تعداد گروپ‌ها در دستگاه اسپرسوساز به تعداد واحدهای دم‌کردن قهوه اشاره دارد.

  • اسپرسوسازهای تک‌گروپی: دارای یک گروپ دم‌آوری یا پورتافیلتر می‌باشند. آن‌ها جمع‌و‌جور بوده و برای مکان‌هایی با تقاضای قهوه کم‌تر مناسب هستند.
  • اسپرسوسازهای دو‌گروپی: دستگاه اسپرسوساز دو‌گروپی دارای دو گروپ دم آوری یا پورتافیلتر می باشند. دستگاه 2‌گروپی قادر است تا چهار فنجان قهوه را در یک بازه زمانی یکسان درست کند. این دستگاه‌ها بزرگ‌تر از ماشین‌های تک‌گروپی هستند و برای کافه‌های کوچک تا متوسط، رستوران‌ها یا مکان‌هایی با تقاضای متوسط مناسب هستند.
  • اسپرسوسازهای سه گروپی: دستگاه اسپرسوسازهای سه‌گروپی می‌تواند حداکثر 6 قهوه را به‌طور هم‌زمان درست کند. این دستگاه، دارای سه گروپ دم‌آوری یا پورتافیلتر می‌باشند و برای استفاده تجاری با حجم بالا طراحی شده است. اسپرسوسازهای سه‌گروپی برای کافه‌های شلوغ، رستوران‌ها، یا موسسات با تقاضای بالای قهوه مناسب هستند.

اسپرسوساز سه‌گروپ و اسپرسو ساز دو گروپ این قابلیت را دارند که هم‌زمان چند نفر با آن‌ها کار کرده و انواع مختلف قهوه را دم کند. با این حال، آن‌ها نسبت به بهترین اسپرسو ساز صنعتی تک‌گروپی، بزرگ‌تر و سنگین‌تر بوده و هزینه بیشتری هم دارند.

انتخاب بین اسپرسوسازهای تک‌گروپی، دو‌گروپی و سه‌گروپی، براساس نیاز و تعداد مشتریان است. لازم است قبل از خرید این اسپرسوسازها، نیازهای خود را بررسی کرده و سپس براساس آن اقدام به خرید اسپرسوساز کنید. در نظر داشته باشید که در مورد انواع دوگروپی و سه‌گروپی، اگر یکی از گروپ‌ها از کار بیفتد، باز هم می‌توانید به کار خود ادامه دهید.

اسپرسو ساز صنعتی اقساطی از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید اسپرسو ساز صنعتی اقساطی را دارید، باید یک فروشنده معتبر برای خرید پیدا کنید. در غیر این صورت ممکن است یک اسپرسوساز کم‌کیفیت با قیمت نهایی زیاد به شما فروخته شود. قبل از خرید اقساطی، حتما شرایط خرید و مدارک مورد نیاز را بررسی کرده و قیمت‌ها را از چند فروشنده جویا شوید.

شما می‌توانید بهترین اسپرسوساز صنعتی را به‌صورت اقساطی از قهوه هیپو خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن 02144178175تماس بگیرید. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied