شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

مهاجرت به استرالیا بر بال‌های پرشین مایگرنت

مهاجرت به استرالیا از جمله اهدافی است که رسیدن به آن با وجود مشاوران زبدۀ مراکزی مثل شرکت مهاجرتی پرشین مایگرنت، دیگر از دور از دسترس و سخت نیست.

استرالیا از زیباترین و پیشرفته‌ترین مناطق جهان است که تجربۀ اقامت در آن می‌تواند به یکی از شگفت‌انگیزترین تجربیات هر انسانی تبدیل بشود. به همین دلیل، سالیان سال است که این کشور یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر و اقامت برای ایرانیان محسوب می‌شود. مهاجرت به استرالیا انواع مختلفی دارد که هر کس می‌تواند با توجه به شرایط و اهداف خود، به کمک مشاوران و کارشناسان شرکت مهاجرتی پرشین مایگرنت یکی از آن‌ها را برای خود انتخاب کند و قدم در این راه بگذارد. در ادامه به انواع روش‌های مهاجرت به این سرزمین و خدمات شرکت پرشین مایگرنت، خواهیم پرداخت.

انواع روش‌های مهاجرت به استرالیا با شرکت مهاجرتی پرشین مایگرنت

برای مهاجرت به استرالیا، روش‌های مختلفی پیشِ روی متقاضیان است و از آنجا که هر کدام از این روش‌ها شرایط و ضوابط خاص خودشان را دارند، بهتر است که متقاضیان با آگاهی کامل و استفاده از راهنمایی‌های مشاوران شرکت‌های معتبر و کارآمدی مثل پرشین مایگرنت، یکی از این روش‌ها را انتخاب کنند. 2 نمونه از رایج‌ترین روش‌های مهاجرت به این سرزمین، عبارت‌اند از:

مهاجرت توریستی به استرالیا

یکی از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت به این کشور، دریافت ویزای توریستی استرالیا است. این ویزا که مدت‌زمان اعتبار آن می‌تواند از 3 تا 12 ماه متغیر باشد، برای مقاصد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال، افرادی که به رویدادها و سخنرانی‌های خاصی دعوت شده‌اند، می‌خواهند به والدین و فرزندان خود سری بزنند و مدتی در کنارشان باشند، افرادی که قصد شرکت در مجالس عقد و عروسی را دارند یا به‌دلایل کوتاه‌مدت و تجاری می‌خواهند به این کشور بروند، می‌توانند از این نوع ویزا استفاده کنند.

نکتۀ مهم این است که ویزای تویستی استرالیا انواع مختلفی دارد و هر نوع آن برای یکی از اهداف ذکرشده، ارائه شده‌ است؛ به‌همین‌دلیل هر فرد باید با توجه به مقصود خود از سفر و به‌کمک مشاوران شرکت مهاجرتی پرشین مایگرنت، نوع مناسب آن را برای خود انتخاب کند تا در روند مهاجرت و سفرش، مشکل و مانعی به‌وجود نیاید. انواع ویزاهای توریستی استرالیا عبارت‌اند از ویزای توریستی- خانوادگی استرالیا، ویزای توریستی استرالیا برای والدین، ویزای توریستی و گردشگری استرالیا و ویزای بازدیدکنندۀ تجاری استرالیا.

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی استرالیا چیست؟

آن دسته از مدارکی که برای دریافت این نوع ویزا لازم است، شامل موارد زیر می‌شود:

  • اسکن رنگی از تمام صفحات پاسپورت (قدیمی و جدید)؛
  • ترجمۀ همۀ صفحات شناسنامه به زبان انگلیسی؛
  • ترجمۀ کارت ملی به زبان انگلیسی؛
  • فرم‌های تکمیل‌شدۀ سفارت استرالیا؛
  • ارائۀ پرینت حساب بانکی (6 ماه اخیر)؛
  • ترجمۀ سند ازدواج به زبان انگلیسی؛
  • ترجمۀ کارت پایان خدمت آقایان به زبان انگلیسی (درصورت نیاز)؛
  • نامۀ تمکن مالی؛
  • ترجمۀ اسناد ملکی فرد به زبان انگلیسی.

مهاجرت کاری به استرالیا

دومین روش مهاجرت به استرالیا که طرفداران بسیاری دارد و شرایط آن کمی جدی‌تر و پیچیده‌تر از مهاجرت توریستی است، اسکیلد ورکر استرالیا یا همان مهاجرت کاری به استرالیاست. علت محبوب‌بودن این روش، شرایط خوب استرالیا برای کار و پیشرفت در عرصۀ شغلی است که آن را به بهشتی برای متخصصان هر رشته تبدیل کرده است.

ازآنجاکه مهاجرت کاری به استرالیا مستلزم داشتن یک رزومۀ خوب و دریافت امتیازات لازم است، وجود مشاوران و کارشناسان در طی این مسیر، بسیار مهم و گره‌گشا خواهد بود؛ زیرا همۀ راهنمایی‌های لازم را در این خصوص به فرد ارائه می‌کنند تا بتواند تمام شرایط و مدارک اعم از سابقۀ کاری، فیش حقوقی، طرح‌های بیزینسی و... را طبق اصول و استاندارد، فراهم کند و به این ترتیب، با جلب‌کردن نظر سازمان‌های ارزیابی، امتیاز بیشتری را از آنِ خود کند.

گرچه حداقل امتیاز لازم در جدول امتیازبندی مهاجرت کاری و دریافت این نوع ویزای استرالیا، امتیاز خالص 65 است؛ اما بدیهی است که هرچه امتیاز فرد بیشتر باشد و کارنامۀ خوبی ارائه کند، شانس پذیرش او و پیشی‌گرفتن از سایر رقبایش، بیشتر می‌شود. به همین دلیل، مهم است که متقاضیان عزیز، حتماً از مشاوران و کارشناسان زبدۀ شرکت پرشین مایگرنت، کمک بگیرند و با آمادگی کامل، فرایند مهاجرت خود را آغاز کنند.

فاکتورهای کسب امتیاز برای اسکیلد ورکر استرالیا چیست؟

مهم‌ترین مواردی که می‌توان از آن‌‌ها برای دریافت ویزای کاری امتیاز کسب کرد، عبارت‌اند از:

  • شرایط سنی: فرد باید 18 تا 44 سال باشد و حداکثر 30 امتیاز به این مورد تعلق می‌گیرد.
  • تسلط بر زبان انگلیسی: حداکثر 20 امتیاز به آن تعلق می‌گیرد.
  • مدرک تحصیلی: حداکثر 20 امتیاز به آن تعلق می‌گیرد.
  • سابقۀ کار خارج از استرالیا: حداکثر 15 امتیاز به آن تعلق می‌گیرد.

خدمات شرکت مهاجرتی پرشین مایگرنت در فرایند مهاجرت به استرالیا

حال ممکن است این سوال پیش بیاید که شرکت پرشین مایگرنت چگونه می‌تواند در فرایند مهاجرت به استرالیا، کمک‌حال متقاضیان باشد؟ برای پاسخ به این سوال، باید مروری بر خدمات این شرکت داشت که از اولین گام‌های مهاجرت تا بعد از آن و حتی ورود به استرالیا در کنار مراجعین خود، خواهد بود. این خدمات را می‌توان به 3 گروه عمده تقسیم کرد:

خدمات پیش از مهاجرت به استرالیا

این دسته از خدمات شامل مشاوره‌های عمومی و تخصصی پیش از مهاجرت است که توضیحات کامل و جامعی از انواع ویزا، شرایط آن‌ها، روندی که باید طی شود، مدارک لازم و... به متقاضی ارائه می‌شود. آن‌ها می‌توانند هرگونه سوال و ابهامی را که در رابطه با مهاجرتشان دارند، با مشاوران و کارشناسان پرشین مایگرنت در میان بگذارند تا به تفصیل، پاسخ داده شود و نقطۀ مبهم و تاریکی برایشان باقی نماند.

خدمات حین مهاجرت به استرالیا و دریافت ویزا

پس‌از مشاوره‌های اولیه، انتخاب نوع مهاجرت و شفاف‌شدن مسیر، نوبت به خدمات مربوط به حین مهاجرت و اجرای آنچه لازم است، می‌رسد. در این مرحله، کارشناسان پرشین مایگرنت در کنار متقاضیان خواهند بود تا همۀ مدارک و شرایط را برای دریافت ویزای موردنظرشان، آماده کنند، اقدامت لازم و مصاحبه و هرآنچه نیاز است را انجام بدهند و در نهایت، ویزای خود را با موفقیت تحویل بگیرند.

خدمات پس‌از مهاجرت به استرالیا

پرشین مایگرنت نه‌تنها پیش از مهاجرت به استرالیا و حین انجام فرایند آن در کنار مراجعین خود خواهد بود، که حتی بعد از آن نیز در اموراتی مثل اسکان در کشور مقصد، شروع فعالیت شغلی و... نیز آن‌ها را تنها نمی‌گذارد و با ارائۀ آموزش‌های لازم، خدمات مربوط به سفر و کاریابی و امثالهم، اطمینان‌بخش خاطر مهاجران عزیز خواهد بود تا در بهترین شرایط به استرالیا برسند، کارهای مربوط به اقامتشان را انجام بدهند و فعالیت‌های کاری خود را آغاز کنند و از خدمات مهاجرت به استرالیا پرشین مایگرنت، بهرۀ کافی را ببرند.

سخن پایانی

مهاجرت به استرالیا از جمله اهدافی است که رسیدن به آن با وجود مشاوران زبدۀ مراکزی مثل شرکت مهاجرتی پرشین مایگرنت، دیگر از دور از دسترس و سخت نیست. متقاضیان می‌توانند با گرفتن راهنمایی‌های لازم از میان انواع روش‌های مهاجرت به این کشور که رایج‌ترین آن‌ها دریافت ویزای توریستی و اسکیلد ورکر استرالیا است، گزینۀ مناسب خود را انتخاب کنند و پس‌از فراهم‌کردن شرایط و مدارک لازم، وارد مسیر مهاجرت خود شوند و آن را به سرانجام برسانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied