شمانیوز
شما نیوز

رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران در گفتگو با سراج24؛

دعوت به حضور حداکثری در نماز عید فطر برای تجدید بیعت با ولی امر مسلمین

رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران گفت: به نوبه‌ی خودمان از مردم عزیز و شریف دعوت می‌کنیم که در این عید بندگی و همبستگی که از طرفی نیز بیعت با امام و ولی امر مسلمین جهان، آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) است و با اقامه‌ی نماز ایشان همراه خواهد بود، شرکت کنند.

دعوت به حضور حداکثری در نماز عید فطر برای تجدید بیعت با ولی امر مسلمین

به گزارش سراج24؛حجت‌الاسلام و المسلمین علی نوری، رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران، در گفت‌وگو با سراج24 درخصوص برگزاری نماز عید فطر در تهران گفت: حقیقتا اگر مردم عزیز و شریف ما از فضیلت نماز عید فطر به امامت ولی امر مسلمین و این شکوه و عظمت، که اجتماع مومنین و قلوب متدینین نیز به حساب می‌آید، مطلع گردند، همه در این مراسم بزرگ حاضر خواهند شد.

وی درباره‌ی اهمیت نماز عید فطر و حضور مسلمانان در این جشن تصریح کرد: نماز مسلمین در عید فطر امسال پس از یک ماه بندگی و یاد خداوند تبارک و تعالی می‌تواند احیاکننده و روحیه‌بخش جبهه مقاومت باشد. با زنده کردن یاد مردم مظلوم غزه و فلسطین در عبادت عید فطر امسال، می‌توانیم کنار ایشان بایستیم و از آنان حمایت کنیم.

رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران ضمن تشکر و قدردانی از فعالان فضای مجازی و رسانه به ویژه در سازمان فضای مجازی سراج، درباره‌ی نقش مهم رسانه‌ها و فعالان این عرصه در جشن عید فطر امسال توضیح داد: اطلاع‌رسانی در فضای مجازی توسط اهالی، فعالان و کارشناسان آن نقش مهمی در آشنایی مردم با تدابیر ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران خواهد داشت.

وی همچنین افزود: به تصویر کشیدن و نمایش جلوه‌های بسیار ویژه و ارزنده از دین‌داری، تدین، تقوا، عمل صالح، مهر، محبت و عطوفت مسلمانان و حاضران در این مراسم در روز عید فطر می‌تواند اثرگذاری زیادی بر مردم در سراسر جهان داشته باشد.

رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران در ادامه اضافه کرد: دیده‌شدن اتحاد مسلمانان در عید فطر از طریق لنزهای دوربین مردم جهان را نیز آگاه خواهد کرد و این گردهمایی شکوهمند را با روایتی جذاب در دنیا منعکس و عمق پیام محتوایی و فرهنگی این رویداد را معنی کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نوری در پایان با دعوت مردم به حضور در این اجتماع عظیم بیان کرد: به نوبه‌ی خودمان از مردم عزیز و شریف دعوت می‌کنیم که در این عید بندگی و همبستگی که از طرفی نیز بیعت با امام و ولی امر مسلمین جهان، آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) است و با اقامه‌ی نماز ایشان همراه خواهد بود، شرکت کنند تا شاهد اجتماع وحدت‌بخش، بامعنویت و دشمن‌شکن باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied