شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

گرانترین ساعت جی شاک؛ رونمایی از یک شاهکار

گرانترین ساعت جی شاک؛ رونمایی از یک شاهکار

کاسیو جی شاک به‌عنوان اولین ساعت ضد‌ضربه در دنیا شناخته شده است. جی شاک با کیفیت بی‌نظیر و قیمت مناسبی که دارد، خود را در دل بسیاری از افراد جا کرده است. این ساعت در دو دسته زنانه و مردانه تولید می‌شود؛ با‌این‌حال اکثر محصولاتش اسپرت هستند. داشتن جی‌پی‌اس، ضد‌آب بودن و قابلیت اتصال به گوشی باعث محبوبیت روزافزون جی شاک شده است. از گران‌ترین مدل‌های آن می‌توان به GWR-B1000-1A GM-S2100PG-1A4DR و GST-B500GD-9ADR اشاره کرد. در ادامه این مقاله با گران‌ترین ساعت‌های جی شاک و ویژگی‌های آن آشنا خواهیم شد.

کاسیو جی شاک مدل GWR-B1000-1A؛ گران‌ترین ساعت مردانه

از ویژگی‌های برجسته ساعت کاسیو جی شاک مدل  GWR-B1000-1A می‌توان به وجود یک LED با رنگ سفید اشاره داشت که خوانایی را در شب ممکن می‌سازد. این ساعت به کرنوگراف دقیق، تقویم تمام خودکار و ۵ آلارم روزانه مجهز است و فناوری شارژ خورشیدی دارد که تا ۵ ماه باتری ساعت را شارژ نگه خواهد داشت. GWR-B1000-1A مردانه علاوه‌بر استقامت در برابر ضربات سخت، مقاومت تا عمق 200 متر در برابر آب را دارد؛ بنابراین گزینه مناسبی برای کوهنوردی یا غواصی به‌شمار می‌رود. 

وجود یک شیشه از جنس کریستال یاقوت کبود مقاوم در برابر هرگونه خط و خش این مدل را به یک ساعت همه چیز تمام با مقاومت بالا تبدیل کرده است. سه عقربه اصلی وسط صفحه که نشان دهنده ساعت، دقیقه و عقربه ثانیه شمار کرنوگراف با دقت یک ثانیه‌ای در ساعت هستند. در پایین صفحه ساعت دو عقربه کوچک قرار دارند که برای زمان سنجی 12 ساعته مفید خواهند بود. کنار این دو هم عقربه بسیار ریزتری قرار گرفته که نشان دهنده روز و شب در هنگام اندازه گیری زمان است. عقربه بالای صفحه هم روزهای هفته و حالات مختلف ساعت مثل آلارم را نشان می‌دهد.

اگر به دنبال یک ساعت مردانه تمام استیل هستید، GST-B500GD-9ADR را بخرید

ساختار تمام استیل و اتصال آسان به گوشی، جی شاک GST-B500GD-9ADR را به یک گزینه ایده‌آل برای آقایان تبدیل کرده است. همچنین فناوری شارژ خورشیدی باعث می‌شود تا باتری آن تا ۷ ماه نیاز به شارژ شدن نداشته باشد. به دلیل تکنولوژی که در این مدل وجود دارد، اگر در فضای تاریک قرار بگیرد، تا ۱۸ ماه به راحتی شارژ نگه می‌دارد. 

از دیگر ویژگی‌های جی شاک می‌توان به مقاومت بالای این محصول اشاره داشت. شیشه آن از جنس کریستال معدنی است که مقاومت قابل‌قبولی دارد. با‌توجه‌به ویژگی‌هایی که دارد، قیمت ساعت مچی مردانه GST-B500GD-9ADR بسیار مناسب است.

کاسیو جی شاک GMD-S5600-8DR؛ بهترین انتخاب برای زنان و مردان

جی شاک که بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه است، با تولید از  GMD-S5600-8DR که ظاهر اسپرتی دارد، از یک شاهکار رونمایی کرد. این محصول با قاب مستطیل و شیشه معدنی علاوه‌بر استفاده روزمره، مناسب غواصی است؛ زیرا مقاومت آن تا ۲۰۰ متر زیر آب خواهد بود. رنگ بدنه آن را می‌توان در سه رنگ سفید، طوسی و خاکستری پیدا کرد. قاب رزین و قفل سگکی نیز جذابیت GMD-S5600-8DR را دو‌چندان کرده است.

ساعت مچی مردانه GST-B400D-1ADR در برابر خش مقاوم است

ساعت مچی مردانه GST-B400D-1ADR به دلیل داشتن قابی از جنس استیل ضد‌زنگ، در برابر خط‌و‌خش مقاومت بالایی دارد. شیشه این محصول از جنس کریستال معدنی است و ساختار محافظ هسته کربن مقاومت را در برابر ضربه‌های محکم حفظ می‌کند. اگر ساعت را به دستگاه تلفن همراه متصل کنید، GST-B400D-1ADR در طول روز ۴ بار تنظیم خواهد شد. در آخر باید به ویژگی فناوری سولار شارژ اشاره داشت که این محصول را به یک ساعت همه فن حریف برای آقایان تبدیل کرده است.

GM-S2100PG-1A4DR؛ جذاب‌ترین ساعت زنانه جی شاک 

ترکیب رنگی رزگلد و مشکی، GM-S2100PG-1A4DR را به یک ساعت جذاب زنانه مبدل می‌کند. از بند رزینی که وزن این محصول را تا حد چشمگیری کاهش داده است تا شیشه کریستال معدنی که این ساعت را در برابر فشار و خط‌و‌خش محافظت می‌کند، همه و همه GM-S2100PG-1A4DR را به یکی از شاهکارهای کاسیو جی شاک تبدیل کرده است. این ساعت اسپرت امکان زمان‌سنجی بیش از 60 دقیقه را فراهم می‌کند. همچنین این مدل زمان جهانی دارد که قابلیت تنظیم در 48 شهر دنیا را ممکن می‌سازد. 

علاوه‌بر این، در سری امکانات GM-S2100PG-1A4DR، ساعت تابستانه و زمستانه نیز مشاهده می‌شود. در آخر این محصول زنگ هشدار ۵ زمانه با قابلیت اسنوز دارد و نور صفحه نمایش از ال ای دی استفاده می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید در شب نیز ساعت را بخوانید.

ساعت‌‌های جی شاک اصل را از فروشگاه‌های معتبر بخرید

ساعت ژاپنی کاسیو با تنوع فراوان ساعت‌هایی که دارد، بازار را در دست گرفته است. مدل جی شاک برای اولین بار به ضد‌ضربه بودن شهرت یافت. از جمله بهترین و گران‌ترین ساعت‌های جی شاک می‌توان به ساعت‌های مردانه GWR-B1000-1A، GWR-B1000-1A و ساعت‌های زنانه GMD-S5600-8DR و GMD-S5600-8DR اشاره داشت. البته مدل‌هایی مثل GMD-S5600-8DR اسپرت هستند و علاوه‌بر خانم‌ها،‌آقایان نیز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. 

البته یادتان باشد که برای خرید ساعت‌های گران و با‌کیفیت جی شاک باید از فروشگاه‌های معتبر اقدام کنید. به‌عنوان‌مثال فروشگاه واچ مارکت با تضمین اصالت کالا، تحویل فوری به سراسر کشور، تضمین بهترین قیمت و پشتیبانی فروش بهترین گزینه برای خرید ساعت‌های اصل جی شاک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied