شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی:

کدام روش مهاجرتی برای من مناسب‌تر است؟

ممکن است برای افرادی که تصمیم به مهاجرت گرفته اند، این سوال پیش بیاید که کدام روش مهاجرتی برای من مناسب‌تر است؟ قبل از هر گونه اقدامی برای مهاجرت باید در این زمینه به آگاهی کافی برسید تا بهترین روش مهاجرتی را متناسب با شرایط خود انتخاب نمایید.

 دریافت مشاوره در این خصوص از کارشناسان ماهر مهاجرتی می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. به همین دلیل مراجعه به یک موسسه مهاجرتی معتبر موضوع مهمی است.

موسسه مهاجرتی اپلاییکا یکی از بهترین‌ها در این زمینه است که فعالیت خود را از سال ۲۰۲۰ با هدف پذیرش تحصیلی متقاضیان در معتبرترین مراکز آموزشی دنیا آغاز نمود. این موسسه در طول چهار سال سابقه فعالیت حرفه‌ای خود، با بهره گیری از حرفه‌ای‌ترین کارشناسان و سوپروایزهای مهاجرت تحصیلی، به نتایج درخشانی در این زمینه دست یافته است.

تلاش اپلاییکا بر این است که مسیر کاملاً همواری را متناسب با شرایط متقاضی برای مهاجرت وی مشخص کند. پذیرش‌های تحصیلی صورت گرفته توسط این موسسه در طول این سال ها، نشان دهنده این موضوع است که با تکیه بر تیمی مجرب و مورد اطمینان، می‌توان پیچیده‌ترین پرونده‌های مهاجرتی را به نتیجه رساند. علاوه بر مهاجرت تحصیلی، روش‌های مختلفی برای این منظور وجود دارد که ما در ادامه هر یک را توضیح می‌دهیم.

انواع روش‌های مهاجرتی

چنانچه تصمیم گرفته‌اید مهاجرت کنید، باید بهترین راه را برای این منظور انتخاب کنید. روش‌های مهاجرتی گوناگونی متناسب با شرایط شما وجود دارد:

مهاجرت از طریق تحصیل

مهاجرت تحصیلی اپلاییکا

بدون شک آسان‌ترین روش مهاجرتی، اقدام از طریق تحصیل است. شما باید از یک دانشگاه یا یک مرکز آموزشی معتبر در مقصد خود پذیرش تحصیلی دریافت کنید. بعد از دریافت پذیرش باید جهت اخذ ویزای تحصیلی آن کشور اقدام نمایید. شایان ذکر است این روش مهاجرتی نوعی مجوز برای اقامت موقت است اما می‌توانید بعد از گذشت دوره تحصیل خود، برای اقامت دائم اقدام کنید.

برای این منظور کافی است در مدت زمان مشخصی به دنبال کار مناسب باشید و ویزای تحصیلی خود را به کاری تبدیل کنید تا راه برای اقامت دائم شما هموارتر شود. فارغ التحصیلان دانشگاه‌های مقصد بهتر با فرهنگ، زبان و شرایط آن کشور آشنا هستند و شانس بیشتری برای یافتن کار دارند.

مهاجرت از طریق کار

مهاجرت کاری اپلاییکا

شما برای مهاجرت از این روش به پیشنهاد کاری رسمی از طرف یک کارفرمای خارجی نیاز خواهید داشت. این ویزا موقت است اما می‌توانید با ارائه مانند مدرک زبان، سابقه کار و… برای اقامت دائم آن کشور اقدام کنید. چنانچه نتوانید ویزای کاری خود را موعد مقرر تمدید کنید، قادر به اخذ شهروندی کشور مقصد نخواهید بود. بسیاری از کشورها قوانین سفت و سختی برای به کارگیری نیروهای کاری خارجی وضع کرده اند. بنابراین کارفرمایان باید متناسب با قانون مجوزهای مربوطه را دریافت کنند و برای استخدام نیروهای موردنیاز خود اقدام نمایند.

مهاجرت از طریق ازدواج

در این روش فرد متقاضی برای مهاجرت، با شهروند کشور موردنظر ازدواج می‌کند. تسلط به زبان کشور مقصد از جمله مواردی است که در مهاجرت از طریق ازدواج الزامی می‌باشد. اگر شخصی قبلاً ازدواج کرده است، باید مدارک و اسناد قانونی و رسمی را برای اثبات آن ارائه کند.

مهاجرت از طریق استارتاپ

مهاجرت استارتاپی اپلاییکا

مهاجرت از طریق راه اندازی یک استارتاپ، یکی از سریع‌ترین روش‌های مهاجرتی به حساب می‌آید. لازمه این روش ارائه یک طرح تجاری یا بیزینس پلن قوی است. طرح شما باید با اشتغال‌زایی قابل توجه و سود دهی خوبی همراه باشد تا با درخواست ویزای شما موافقت شود. برای ارائه یک بیزینس پلن قوی باید شرایط کشور موردنظرتان را مورد ارزیابی قرار دهید و بررسی کنید که چه کسب و کاری برای مقصدتان منافع اقتصادی دارد.

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به شیوه‌های گوناگونی مانند خرید ملک، تاسیس شرکت یا خرید سهام یک شرکت مشخص صورت می‌گیرد. اگر بودجه خوبی دارید، این روش برای شما بهترین است. قوانین خرید ملک در کشورهای مختلف متفاوت است؛ در نتیجه قبل از هرگونه اقدام باید شرایط آن کشور را برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک بررسی کنید. همچنین صاحبان مشاغل می‌توانند یک شعبه از شرکت خود را در کشور مقصد ثبت کنند و از این شیوه اقامت دریافت نمایند. به این نکته توجه کنید که مهاجرت از راه سرمایه‌گذاری، در کشورهایی با اقتصاد رو به رشد گزینه بهتری است.

معرفی خدمات موسسه اپلاییکا

ارائه مشاوره و آموزش تخصصی در زمینه مهاجرت تنها یکی از خدمات اپلاییکا می‌باشد. آماده‌سازی مدارک لازم، نگارش و ویرایش رزومه، انگیزه نامه، کاورلتر، توصیه نامه و… از دیگر خدمات این مجموعه مهاجرتی به شمار می‌روند. اپلاییکا با سال‌ها تجربه در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه‌های اروپا و آمریکای شمالی، در این زمینه از بهترین‌ها محسوب می‌شود. چنانچه قصد دریافت مشاوره یا خدمات مرتبط را دارید، کافی است به وب سایت اپلاییکا به آدرس www.applyica.com مراجعه کنید یا از طریق فرم مشاوره مهاجرت با مجموعه در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر، از مطالب آموزشی و کمک کننده بلاگ اپلاییکا استفده کنید.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و این پایگاه خبری در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی