شمانیوز
شما نیوز

بیمه ما

باثبات ترین ابزار تامین مالی اقتصاد کشور، بیمه های زندگی است

دکتر کاردگر مدیرعامل و نائب رییس هیات مدیره بیمه "ما" در مراسم معرفی طرح فرابیمه ما و ارائه خدمات هوشمند بیمه از طریق تخصیص تسهیلات بانکی بدون ضامن گفت: اقتصاد کشور در دو نهاد مالی بانک و بیمه مشکلات خاصی دارد، هدف ما این است که صنعت بیمه موفق عمل کند. بر اساس شاخص های تعیین شده، مسیر توسعه صنعت بیمه بدون بیمه های زندگی، امکان پذیر نخواهد بود. ضریب نفوذ بیمه در دنیا حدود 7 درصد است که 3 درصد آن متعلق به بیمه های زندگی است و این در حالی است که ضریب نفوذ بیمه در ایران کمتر از 3 درصد است.

باثبات ترین ابزار تامین مالی اقتصاد کشور، بیمه های زندگی است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، در این مراسم که با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، معاونین، مدیران ستادی، روسای شعب استان تهران و تعدادی از کارگزاران استان حضور داشتند، کاردگر افزود:بیش از این نیز در کمیته های مختلف اشاره کرده بودم که تنها مسیر توسعه صنعت بیمه، بیمه های زندگی است. باید روی بیمه های عمرتمرکز کنیم تا مسیر توسعه هموار شود. با توجه به جمعیت کشور و با عنایت به قانون گذاری مسئولین کشور و اهمیت بیمه های زندگی، صنعت بیمه باید ایده های خود را مطرح می کرد تا مسئولین ابزار لازم را در اختیار صنعت قرار می داد . متاسفانه درکشور ما سینرژی درستی بین سه نهاد مالی بانک، بیمه و بورس  وجود ندارد و این موضوع حلقه مفقوده اقتصاد کشور است . ما تمام تلاشمان در صنعت بیمه و علی الخصوص شرکت بیمه "ما" در راستای حل این موضوع است. لذا با توجه به حضور بانک ملت به عنوان سهامدار بیمه "ما" و حمایت همیشگی بانک از شرکت و پتانسیل بالای بیمه "ما" در مسیر رشد صنعت و نقش غیر قابل انکار بیمه های زندگی در این مسیر، باید محصول جدیدی تعریف می شد تا در بازار، پرتفوی مطلوب ایجاد کند.

کاردگر تصریح کرد: اگر تامین مالی توسط بیمه های زندگی اتفاق بیفتد، فروش بیمه های زندگی افزایش پیدا می کند و به فراخور آن، ضریب نفوذ بیمه به عنوان شاخص توسعه یافتگی کشورها، بالا خواهد رفت. پس ما باید ابزاری تولید می کردیم که با استفاده از اهرم بانک، علاوه بر ایجاد شاخص توسعه، تامین مالی برای پروژه های اقتصادی کشور را نیز ممکن می کرد که با تعریف و تولید فرابیمه ما به اهداف خود دست پیدا کرده و رضایت تمام ذینفعان اعم از بیمه گذار، صنعت بیمه، شبکه فروش و شرکت بیمه را جلب کردیم.

فرابیمه ما به عنوان جدیدترین همکاری مشترک بیمه «ما» و بانک ملت در قالب ارائه تسهیلات بانکی است که در این پلتفرم بدون نیاز به چک و ضامن و یا مراجعه حضوری به شعب بانکی، در کمتر از 48 ساعت، وام به حساب بیمه نامه بیمه گذاران واریز می شود. این طرح با بهره مندی از بستر تحول دیجیتال به مثابه یک موسسه اعتباری، نقش پر رنگی در ایجاد رفاه عمومی و رشد اقتصادی در کشور از طریق رشد بیمه های زندگی ایفا خواهد کرد.

در ادامه مراسم، آقارضی معاون فنی مدیرعامل به اهمیت شبکه فروش اشاره کرد و مرادی مدیر بیمه های زندگی جزییات طرح های فرابیمه ما را تشریح کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied