شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم خبر داد:

آغاز فراخوان چهارمین دوره انتخاب کتاب سال جزیره قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از آغاز فراخوان چهارمین دوره انتخاب کتاب سال جزیره قشم خبر داد.

آغاز فراخوان چهارمین دوره انتخاب کتاب سال جزیره قشم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه ازاد قشم، مهدی سلامتی هرمزی با اعلام این خبر گفت: این فراخوان به منظور حمایت، تکریم و پاسداشت پدیدآورندگان و صاحبان اثر مکتوب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آثار ارسالی برای شرکت در فراخوان باید از فروردین ماه 1400 تا نیمه بهمن 1401 برای نخستین بار به چاپ رسیده باشد و نویسنده یا مترجم باید بومی جزیره باشد و یا از اقمامت وی در قشم 3 سال گذشته باشد.

به گفته سلامتی، آثاری می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند که از نظر محتوا مرتبط با قشم باشد و هر نویسنده تنها می‌تواند در یک بخش شرکت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم یادآور شد: زمان شرکت و ارسال آثار به دبیرخانه فراخوان تا 15 بهمن ماه و زمان داوری آثار از 15 تا 21 بهمن ماه می باشد و آیین پایانی و اعلام نتایج نیز 22 بهمن همزمان با دهه مبارک بجر برگزار خواهد شد.

سلامتی افزود: متقاضیان می توانند 2 نسخه از کتاب به همراه برگه اعلام وصول جشنواره را به دبیرخانه فراخوان به نشانی قشم، اداره کل فرهنگ و راشاد اسلامی منطقه ازاد ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 35252698-076 تماس حاصل فرمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied