شمانیوز
شما نیوز

اموال تملیکی

تقدیر رئیس سازمان تبلیغات از اموال تملیکی برای مشارکت در طرح پویش دست‌های مهربان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: از همت و جدیت مدیران اموال تملیکی و از عملیاتی شدن سازمان در طرح پویش دست های مهربان تشکر می کنم.

تقدیر رئیس سازمان تبلیغات از اموال تملیکی برای مشارکت در طرح پویش دست‌های مهربان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: از همت و جدیت مدیران اموال تملیکی و از عملیاتی شدن سازمان در طرح پویش دست های مهربان تشکر می کنم.

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، حجت الاسلام محمد قمی در دیدار با سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: از همت و جدیت مدیران اموال تملیکی و از عملیاتی شدن سازمان در طرح پویش دست های مهربان تشکر می کنم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سعی کردیم در این طرح مناطق حاشیه‌نشین و مستضعف را پوشش دهیم تا اجحافی در حق بیت المال نشود و کالاها به دست نیازمندان برسد.

وی گفت: برای اجرای این طرح به دو ضرورت رسیدیم، نخست تامین نیاز برای مستضعفینی است که توانایی تامین حداقل نیازها را ندارند و موضوع دوم با توجه به مشارکت مساجد و هیئات در این طرح می تواند یک تغذیه فرهنگی خوبی باشد.

حجت الاسلام قمی با تقدیر از تفکر سلیم مدیران سازمان اموال تملیکی در نگهداری و نگرانی برای اموالی که متعلق به بیت المال است، گفت: بر این اساس باید این اموال درست و بجا و با یک سازوکار قانونی در اختیار کسانی قرار گیرد که حق آنها است و چه بسا این حق را خداوند به مستضعفین داده است.

وی تصریح کرد: برای اجرای مناسب این پویش، نیازمند همکاری خوب و مثمر در تک تک استانها هستیم تا به یک جمع بندی کامل مثبت برسیم و گزارش آن را به مقام معظم رهبری ارائه کنیم، چه بسا بتوانیم این طرح را استمرار بدهیم .

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خطاب به مدیران کل استانی این سازمان خاطرنشان کرد: با کمکی که از سوی سازمان اموال تملیکی صورت می گیرد و خیرینی که در استان ها به مدد می گیرید باید به غیر از اینکه از زندگی روزمره، مادی و معیشتی محرومان باری برداشته می شود ، بواسطه حضور نهاد فرهنگی و مجموعه هایی مثل مسجد،هیئات، ... این امر پربرکت موجب می شود تا مستضعفان با یک مجموعه یا نهاد فرهنگی مرتبط شوند.

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه نباید به این کار لحظه ای و کوتاه مدت نگاه نشود،تاکید کرد: فلسفه وجودی این طرح خدمت به مستضعفین و خارج کردن آنها از استضعاف است تا بتواند زمینه خدمت موثر برای نهادهای فرهنگی دیگر را نیز فراهم کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied