شمانیوز
شما نیوز

رئیس جمهور:

لایحه جامع رفع محدودیت‌های قانونی در مناطق آزاد تدوین شود

آیت الله رئیسی خواستار تدوین لایحه جامع به منظور رفع محدودیت‌های مربوط به اجرای قانون در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شد.

 لایحه جامع رفع محدودیت‌های قانونی در مناطق آزاد تدوین شود

منطقه آزاد ماکو،‌ در ششمین روز از دهه مبارک فجر با دستور دکتر ابراهیم رئیس و ارتباط برخط با همه مناطق آزاد بطور همزمان پروژه های مناطق آزاد کشور به ارزش ۱۰۰ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در این آئین گفت: این منطقه به عنوان بهشت سرمایه گذاری شمالغرب ایران امروز شاهد افتتاح  ۱۵ پروژه اقتصادی وعمرانی با اشتغالزایی ۱۰۱۳ نفر است.

حمزه حورسی با بیان اینکه نسبت بخش خصوصی به دولتی پروژه های منطقه آزاد ماکو ۷۰ به ۳۰ است اضافه کرد: از مهمترین طرح های سرمایه گذاری فاز اول باغ مدرن ۲ هزار هکتاری گردو  در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار به ارزش ۵۵۰ میلیارد تومان و اشتغال ۵۰۰ نفر هستیم.

وی ادامه داد: طرح تولید انواع دوربین های مدار بسته به ارزش ۲۳۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۰ نفر،‌ مرکز خدمات رفاهی و تیرپارک پلدشت به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵ نفر از دیگر پروژه های مهمی است که امروز به دستور ریاست محترم جمهور به بهره برداری می رسد.

حورسی همچنین به پروژه های عمرانی منطقه آزاد ماکو نیز اشاره کرد و بیان داشت: محصورسازی و احداث دروازه های منطقه ، احداث و تعریض جاده ترانزیتی بازرگان و توسعه شهرک صنعتی از جمله پروژه های عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد ماکو است که در ششمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied