شمانیوز
شما نیوز

شرکت مخابرات ایران

پرداخت رفاهیات بازنشستگان شرکت مخابرات ایران و مطالبات بازنشستگان ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اعلام خبر پرداخت رفاهیات همه بازنشستگان و مطالبات بازنشستگان سال ۱۴۰۱، ضمن پوزش از این بازنشستگان اعلام کرد: به یُمن گشایش‌های مالی حاصل‌شده، مطالبات بازنشستگان ۱۴۰۱ به‌صورت کامل، طی هفت روز کاری پیش رو پرداخت می‌شود.

پرداخت رفاهیات بازنشستگان شرکت مخابرات ایران و مطالبات بازنشستگان ۱۴۰۱

مهندس مجید‌ سلطانی در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و مبعث پیامبر اعظم(ص)، ضمن نکوداشت این ایام عزیز و یادکرد از شهدای انقلاب که آزادی و استقلال و رهایی از طاغوت و استکبار را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آوردند، تصریح کرد: با تلاش‌ها و همکاری‌های هیأت مدیره شرکت، معاونان، مدیران و همراهی سیاستگذاران و تصمیم‌گیران در دولت انقلابی و مجلس مردمی، بخش مهمی از مطالبات بازنشستگان سال 1401 شرکت مخابرات در حال پرداخت است.

شرکت مخابرات ایران، وی با پوزش از بازنشستگان سال 1401 به علت نبود منابع مالی برای پرداخت تمامی مطالبات آنان تصریح کرد: در این تأخیر، هیچ تعمدی نبوده و اکنون به یُمن گشایش‌های مالی حاصل‌شده، مطالبات این بازنشستگان به صورت کامل، طی هفت روز کاری پیش رو پرداخت می‌شود.

مهندس مجید سلطانی با بیان اینکه دیروز سه‌شنبه، به فضل الهی، مطالبات بازنشستگان پنج استان پرداخت شد، افزود: در مورد رفاهیات بازنشستگان عزیز  که از دی‌ماه سال 1400 با وقفه‌هایی مواجه شده بود، مشکلات و مسائل مالی، حل‌شده و باقی‌مانده طلب بازنشستگان در موضوع رفاهیات هم تا پایان سال پرداخت می‌شود.

وی با تجلیل و ارزشمند خواندن فعالیت‌های بازنشستگان این شرکت که پیشرفت‌های مخابرات، ماحصل زحمات این عزیزان از گذشته تا کنون بوده است، گفت: حقیقتاً وضعیت مالی شرکت مخابرات در گذشته مطلوب نبود و با تلاش همه‌جانبه افراد دخیل در موضوع مخابرات به عنوان یک امر ملی، مشکلات این صنعت پایه‌ای و زیرساختی کشور، به مرور در حال کمتر شدن است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با قدردانی از تلاش تمامی کارکنان این شرکت در سراسر کشور گفت: در بازدیدهایی که از مناطق مخابراتی در سراسر کشور داریم تلاش کارکنان در ایجاد، حفظ و نگهداری ارتباطات و توسعه آن در این مجموعه، بسیار ستودنی است.

وی با تأکید برهمدلی و همیاری مجموعه شرکت مخابرات برای ساختن آینده بهتر و روشن‌تر، گفت: مدیران شرکت مخابرات، خدمتگزاران جامعه و مردم هستند و امیدواریم پرداخت تمامی مطالبات کارکنان، به‌موقع صورت گیرد و مردم هم از خدمات مخابرات به‌خوبی بهره‌مند شوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied