شمانیوز
شما نیوز

معاون گردشگری کشور:

برنامه های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، نشاط خاصی به نمایشگاه گردشگری داده است

شالبافیان: حضور کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بر جذابیت و نشاط این دوره از نمایشگاه افزوده است.

برنامه های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، نشاط خاصی به نمایشگاه گردشگری داده است

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور روز سه شنبه 24 بهمن 1402 همزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، با حضور در سالن 38 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بازدید و با محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دیدار کرد.

شالبافیان در این بازدید با بیان اینکه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی امسال نیز همچون دوره های قبل نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران  با برنامه ها و فعالیت های خلاقانه حاضر شده است، اظهار داشت: کانون به عنوان یکی از بازوهای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با تولیدات محتوایی غنی ظرفیت های گردشگری کشور را به بازدید کنندگان معرفی می کند.

او افزود: علاوه بر این، در غرفه کانون با ارائه خدمات حضوری در زمینه صدور گواهی نامه رانندگی بین المللی که به همراه داشتن آن در سفرهای خودرویی به خارج از کشور الزامی است، یکی از مهمترین خدمات بین المللی خود را معرفی می کند.

معاون گردشگری کشور تصریح کرد: در مجموع در کنار ظرفیتی که به کمک بخش خصوصی و علاقه مندان به حوزه فعالیت های موبیلیتی هم در فضای باز و هم در سالن با نمایش خودروها و موتورسیکلت ها فراهم شده، جذابیت و نشاط خاصی به سالن 38 نمابیشگاه بین المللی گردشگری بخشیده است.

شالبافیان در این بازدید از بخش سامانه ملی سفر 09629 به عنوان جامع ترین مرکز تماس و ارائه اطلاعات گردشگری به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی و رسیدگی به نظرات و شکایات آنان دیدن کرد.

بخش اتومبیلرانی، صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی، امداد خودرو، پرتال جامع گردشگری کشور «ویزیت ایران»، شرکت خدمات مسافرتی ارس از دیگر بخش های کانون بود که معاون گردشگری کشور از آنها بازدید کرد.

غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره ۱۶ در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ ازساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ پذیرای علاقه مندان به فعالیت های اتومبیلرانی و گردشگری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied