شمانیوز
شما نیوز

در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران:

مراسم تجلیل از شرکت کنندگان در فیتور 2024 برگزار شد

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در مراسمی از شرکت کنندگان در چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا تجلیل و قدردانی کرد.

مراسم تجلیل از شرکت کنندگان در فیتور 2024 برگزار شد

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در مراسمی از شرکت کنندگان در چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این مراسم روز چهارشنبه 25 بهمن 1402 در حاشیه سومین روز از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و با حضور محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، جمعی از مدیران، فعالان و کنشگران صنعت گردشگری کشور و نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، برگزار شد.

محمدحسین صوفی در این مراسم ضمن قدردانی از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به دلیل اعتماد دوباره به کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای برگزاری پاویون ایران در این رویداد معتبر و مهم بین المللی، از  شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی که از سراسر کشور در فیتور 2024 شرکت داشتند، تجلیل کرد.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در ادامه از شرکت های خدمات مسافرتی دعوت کرد تا در صورت تمایل از همین امروز برای شرکت در FITUR سال آینده ثبت نام کنند تا بتوان با برنامه ریزی بهتر و تسهیلات بیشتر بیش از پیش جاذبه ها و خدمات گردشگری ایران را به جهانیان معرفی کرد.

او همچنین به برگزاری نمایشگاه توریسم و گردشگری ATM که 17 تا 20 اردیبهشت سال آینده در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود اشاره و خاطر نشان کرد: مقدمات و تدابیر لازم برای حضور قدرتمند ایران در این رویداد پیش بینی شده و متقاضیان می توانند برای ثبت نام حضور در آن اقدام کنند.

صوفی در خصوص اهمیت نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی اظهار داشت: این نمایشگاه یکی از مهمترین رویدادهای گردشگری منطقه محسوب می شود و برای ایران فرصت مغتنمی است که از این موقعیت در راستای جذب گردشگران کشورهای همسایه استفاده بهینه کند.

در ادامه این مراسم از 16 شرکت حاضر در نمایشگاه فیتور اسپانیا تجلیل و شرکت های خدمات مسافرتی ایران دوستان و شیده شیراز به عنوان برترین شرکت ها معرفی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied