شمانیوز
شما نیوز

ذوب آهن اصفهان

حضور پرشور کارکنان ذوب آهن اصفهان در مراسم روز جهانی قدس

همگام با اقشار مختلف مردم در شهرهای کشور جمعی از مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان در روز جمعه ۱۷ فروردین ماه و روز جهانی قدس در راهپیمایی ضد صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین در اصفهان و زرین شهر شرکت نمودند.

حضور پرشور کارکنان ذوب آهن اصفهان در مراسم روز جهانی قدس

همکاران ذوب آهنی در این مراسم از طریق پیوستن به گروه های عظیم  مردم در مسیرهای مختلف و با مشت های گره کرده و فریاد بر سر آمریکا و اسرائیل متجاوز و کودک کش وارد میدان امام خمینی (ره) شده و در نماز پرشکوه جمعه شرکت نمودند.

ذوب آهن اصفهان به همین مناسبت با برپایی غرفه ای در میدان امام اصفهان با ارائه هدایا و اقلام مختلف فرهنگی و تبلیغاتی در خدمت شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس و همچنین نمازگزاران بود.

 جمع زیادی از همکاران ،مسئولان و مردم از جمله سردار سرتیپ علی نقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید کردند. احمد اکبری سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه سرمایه‌ های انسانی ذوب آهن اصفهان که در غرفه شرکت حضور یافت با تشکر از حضور گسترده همکاران در مراسم روز جهانی قدس گفت: همکاران ذوب آهنی از آغاز انقلاب اسلامی، سال های دفاع مقدس و سال های سازندگی در همه صحنه های دفاع مقدس و توسعه و خودکفایی اقتصادی و صنعتی حضور فعال داشته اند.

حمایت گسترده آن ها از ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس و حضور آن ها در راه پیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت مردم غزه نیز امروز در همین راستا صورت گرفته است. شایان ذکر است شعار روز جهانی قدس امسال طوفان الاحرار یعنی حضور طوفانی آزادگان جهان علیه اسرائیل غاصب و به نشانه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت مردم غزه به دنبال حرکت طوفان الاقصی انتخاب شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied