شمانیوز
شما نیوز

در آستانه روز گرامی‌داشت مقام معلم و هفته آموزش

تجلیل از مدرسان داخلی بیمه کوثر

همزمان با روز گرامی‌داشت شهادت استاد مطهری و مقام معلم و آغاز هفته آموزش بیمه کوثر در راستای تکریم و ارج نهادن به سرمایه انسانی از متخصصین و مدرسان داخلی خود تقدیر و تشکر کرد.

تجلیل از مدرسان داخلی بیمه کوثر

در حال حاضر ۶۷نفر متخصص و مدرس داخلی در رشته‌های مختلف بیمه‌ای از جمله اموال و اشخاص و همچنین حوزه‌های غیر بیمه‌ای بازاریابی، فناوری اطلاعات و سرمایه انسانی در بیمه کوثر در حال تدریس و انتقال تجربیات خود به سرپرستی‌ها و شبکه فروش هستند که در آیین نکوداشت روز معلم و هفته آموزش، بنابر تعداد ساعت آموزشی از ۱۱نفر از این عزیزان تشکر و قدردانی شد.

وی توجه به امر آموزش را از مهمترین برنامه‌های جاری بیمه کوثر برشمرد و افزود: همواره تلاش کرده‌ایم با توجه به تاکید مدیر عامل محترم دکتر آقادادی بر نقش و جایگاه کلیدی آموزش و اصلی ضروری در توسعه سرمایه انسانی، برنامه‌های مدون و مستمر آموزشی داشته و گام‌های مؤثر در راستای افزایش مهارت و توانمندی همکاران برداریم.

رحمانی در پایان ترویج فرهنگ آموزش و یادگیری را محرک اصلی بهبود عملکرد شرکت عنوان کرد و بهره‌گیری از مدرسان داخلی را عاملی بر ایجاد انگیزه برای آموختن و مهارت افزایی سرمایه انسانی دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی