شمانیوز
شما نیوز

پژوهشکده بیمه

برگزاری اولین گردهمایی معرفی باشگاه‌های شبیه‌سازی وزارت امور اقتصادی و دارایی با موضوع بیمه و تکافل

اولین گردهمایی معرفی باشگاه‌های شبیه‌سازی وزارت امور اقتصادی و دارایی، روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مشاورین، معاونین، مدیران ارشد اجرایی و اساتید دانشگاه در سالن شهید مدرس وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار خواهد شد.

برگزاری اولین گردهمایی معرفی باشگاه‌های شبیه‌سازی وزارت امور اقتصادی و دارایی با موضوع بیمه و تکافل

با هدف معرفی ظرفیت‌های علمی کشور، دستاوردهای ایران در حوزه تکافل، آشنایی و درگیری عملی هر چه بیشتر دانشجویان و فعالان صنعت بیمه با موضوع تکافل و تربیت نیروی متخصص و متعدد در این حوزه، وزارت امور اقتصادی و دارایی با همکاری پژوهشکده بیمه و پژوهشگاه دانشگاه امام صادق (ع) و با تکیه بر دانش اساتید دانشگاه و متخصصین صنعت بیمه، اولین گردهمایی معرفی باشگاه‌های شبیه‌سازی وزارت امور اقتصادی و دارایی را با موضوع بیمه و تکافل برگزار می‌نماید.

سازمان همکاری اسلامی هر ساله در قالب شبیه‌سازی‌های علمی، اقدام به گردآوری جوانان نخبه کشورهای عضو خود در موضوعات مختلف اقتصادی، سیاسی و… می‌نماید. باشگاه‌های شبیه‌سازی به‌عنوان ابزارهای آموزشی، پژوهشی و عملیاتی مؤثر برای فعالان اقتصادی، به کاربران خود کمک می‌کنند تا علاوه بر درک مفاهیم پیچیده‌تر، راهکارهای مناسبی را برای مواجهه با چالش‌های مختلف بیاموزند.

در این راستا در سال ۱۴۰۲ و در اولین میزبانی کشور ایران، الگوی شبیه‌سازی وزرای اقتصادی و دارایی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی برگزار و در بیانیه پایانی شبیه‌سازی موضوع “تکافل” به‌عنوان محور شبیه‌سازی سال جاری پیشنهاد گردیده است.

از این رو به منظور اطلاع‌رسانی و شناسایی افراد مستعد و دغدغه‌مند این حوزه، نخستین گردهمایی معرفی باشگاه‌های شبیه‌سازی وزارت امور اقتصادی و دارایی در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

جهت ثبت‌نام در این رویداد، شرایط عمومی شامل « حداکثر سن ۳۵ سال »، « تحصیلات مرتبط با صنعت بیمه »، « آشنایی و علاقه‌مندی به موضوع تکافل » و « برخورداری از روحیه تعامل مناسب جهت شرکت در رویداد بین‌المللی » مدنظر می‌باشد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس ۰۹۱۰۵۱۰۵۸۲۰ ارتباط برقرار کرده و برای ثبت نام مستقیم افراد مدنظر نیز به نشانی https://insurancepolicyschools.com/ مراجعه نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی