شمانیوز
شما نیوز

توسط تیم ارزیاب دهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی مجتمع سنگ آهن سنگان اعلام شد

سنگ آهن سنگان پیشتاز در مسیر ارتقاء بهره‌وری

سنگ آهن سنگان پیشتاز در مسیر ارتقاء بهره‌وری

فرآیند ارزیابی دهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی مجتمع سنگ آهن سنگان با حضور تیم ارزیابی ایمیدرو به پایان رسید.

فرآیند ارزیابی دهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی مجتمع سنگ آهن سنگان با حضور تیم ارزیابی ایمیدرو به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی مجتمع، جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران که از سوی ایمیدرو برگزار می‌شود از جمله جوایز ارزشمند و معتبر در حوزه بهره‌وری به شمار می‌رود که از دلایل اهمیت آن می‌توان به ترویج فرهنگ بهره‌وری، ارتقا شاخص‌های بهره‌وری، مزایای اقتصادی برای شرکت‌ها و ارتقاء جایگاه مجتمع در بین شرکت‌های ایرانی و همچنین در عرصه بین‌المللی را اشاره کرد.

در فرآیند ارزیابی دهمین جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران که با حضور مدیر مجتمع، معاونین و مدیران مجتمع سنگ آهن سنگان در مورخ 11 و 12 اردیبهشت ماه 1403 در محل سایت مجتمع سنگان برگزار شد. طی بررسی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده توسط تیم  ارزیابی و شناسایی نقاط قوت، مجتمع سنگ آهن سنگان همچنان در مسیر پیشتازی و ارتقاء بهره‌وری خود تلاش می‌کند.

 گفتنی است، تیم ارزیابی از تلاش و شوق رهبران و اعضای تیم‌های تعالی برای ارائه تصویر واقعی از عملکرد مجتمع سنگ آهن سنگان و اهتمام مناسب در این مجموعه درخصوص حضور در جایزه بهره‌وری و حرکت در مسیر تعالی تقدیر کرد. 

 ترکیب شایسته تجربه و دانش در مسیر حل مشکلات و مسائل مجتمع، اجرای پروژه‌های توسعه‌ای، تلاش برای حفظ و رشد کیفیت و کمیت محصولات به منظور خلق ارزش برای ذینفعان و پیشرفت‌های مناسب در حوزه اکتشافات از جمله نقاط قوتی بود که توسط تیم ارزیابی به آن اشاره شد.

 گفتنی است در دهمین جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی معیارهای رهبری و فرهنگ سازی، استراتژی و بهره‌وری کارکنان، منابع و قابلیت‌ها، ارزش آفرینی پایدار و دستاوردهای مالی و بهره‌وری مورد ارزیابی قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی