شمانیوز
شما نیوز

دستاوردهای پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات ایران اعلام شد

کسب رتبه‌های برتر، زمینه‌ساز برنامه‌های پرقدرت سال مالی جدید

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در سال مالی گذشته با تلاش‌های فراوان و استراتژی موفق، به اهداف یکساله خود دست یافت و دستاوردهای قابل توجهی در بهبود عملکرد و رشد در بازار پرداخت الکترونیک داشت. آیا این شرکت می‌تواند رهبری خود را در سال جدید حفظ کند؟

کسب رتبه‌های برتر، زمینه‌ساز برنامه‌های پرقدرت سال مالی جدید

به گزارش شمانیوز، بانک صادرات ایران در سال جاری مبنای افزایش سهم خود از بازار را با موفقیت در استفاده از ابزارهای نوین بانکداری به انجام می رساند که این مسیر روشن در فعالیت‌های شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بانک صادرات نیز به وضوح مشاهده می‌شود.

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر از زیرمجموعه‌های بانک صادرات ایران در سال گذشته با تلاش های فراوان در جهت هماهنگی کارکنان، بهبود سطح فنی و زیرساخت های فناوری اطلاعات، موفق شد تا به اهداف یکساله خود دست پیدا کند و دستاوردهای قابل توجهی را در این مسیر به ثبت برساند. برنامه عملیاتی این شرکت در سال آینده (۱۴۰۳) نیز در راستای توسعه سهم از بازار خود با هدف کسب رتبه های بالاتر ادامه دارد. 

طبق گزارش اقتصادی شاپرک، در دی ماه ۱۴۰۲، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر موفق به رسیدن به رتبه نخست در سه شاخص مهم سهم مبلغ از تراکنش‌های ابزار اینترنتی، سهم مبلغ از تراکنش‌های خرید، سهم از ابزار اینترنتی تراکنش‌دار شد. 

با تلاش‌های فراوان و دقت در عملکرد، شرکت مذکور توانست در دی ماه ۱۴۰۲ با ورود به کانال 7 درصدی از سهم بازار مبلغ تراکنش با 1.38 درصد افزایش، رتبه سوم خود را تثبیت کرده و رشد چشمگیری را به دست آورد. 

براساس این گزارش، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر موفق شد رتبه نخست رشد در سه شاخص سهم مبلغ از تراکنش‌های ابزار اینترنتی، سهم مبلغ از تراکنش‌های خرید و سهم از ابزار اینترنتی تراکنش‌دار در دی ماه 1402 را نیز به دست بیاورد. 

این شرکت با رشد 4.58 درصدی دی ماه امسال نسبت به آذر ماه موفق شد در شاخص­ سهم مبلغ از تراکنش­‌های ابزار اینترنتی به عدد 17.27 درصد معادل 38.8 همت برسد و بار دیگر بالاترین میزان رشد در این شاخص را بین سایر شرکت‌های پرداخت به خود اختصاص دهد و با یک رتبه ارتقا، جایگاه سوم را مجددا تصاحب کند. 

پرداخت الکترونیک سپهر با حفظ روند مثبت در دی ماه بالاترین رشد در سهم ابزار اینترنتی تراکنش‌دار را با 10.44 درصد ثبت کرد. 

استراتژی توسعه بازار شرکت به گونه ای رقم خورد که این شرکت رکوردهای جدیدی را برای خود در دوره مذکور به ثبت رساند. پرداخت الکترونیک سپهر در 5 شاخص مهم موفق شد در دی ماه ۱۴۰۲، رتبه نخست در افزایش سهم بازار مبلغ تراکنش با 1.38 % رشد، رتبه نخست در رشد سهم ابزار اینترنتی تراکنش دار با 10.55% رشد، رتبه نخست در رشد مبلغ تراکنش اینترنتی با 4.58 % رشد، رتبه نخست در رشد سهم مبلغ تراکنش خرید با 1.43% رشد، رتبه نخست (به صورت مشترک) در رشد مبلغ تراکنش‌های کارتخوان با 0.25 % رشد را به دست بیاورد. 

به منظور تحقق هدف کسب رتبه ششم در سال مالی جدید، شرکت برنامه های خود را به‌گونه‌ای تنظیم کرده تا در توسعه تعداد ابزارهای پذیرش کارتخوان فروشگاهی و همچنین در سهم بازار ابزارهای اینترنتی، پیشتاز باشد و در نتیجه، رتبه دوم در سه شاخص؛ سهم ابزار فعال سیستمی کارتخوان با 0.29 % رشد ، سهم کارتخوان تراکنش‌دار با 0.26 % رشد، توسعه ابزارهای سیستمی اینترنتی با 0.15 % رشد را نیز به خود اختصاص دهد.  

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر توانست با تمرکز بیش از پیش بر توسعه تعداد ابزارها و برنامه‌های افزایش از سهم بازار در سال مالی جدید به این موفقیت‌ها دست پیدا کند. استنباط حقیقی از این آمار و ارقام این است که پرداخت الکترونیک سپهر راه خود را به سوی رشد و پیشرفت در سال های آتی ادامه خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied