شمانیوز
شما نیوز

توسعه روابط کارگزاری بانک توسعه تعاون جهت گسترش فعالیت‌های ارزی

فرشید طهمورثی مدیر امور بین‌الملل بانک توسعه تعاون: روابط کارگزاری داخلی و خارجی بانک توسعه تعاون در جهت گسترش فعالیت‌های ارزی درحال‌توسعه است.

توسعه روابط کارگزاری بانک توسعه تعاون جهت گسترش فعالیت‌های ارزی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، فرشید طهمورثی مدیر امور بین‌الملل بانک توسعه تعاون در نوبت صبح دومین روز کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی این بانک در سالن اجتماعات مدیریت شعب استان مرکزی گفت: بسیاری از واحدهای تعاونی، تولیدی و اقتصادی که از خدمات تخصصی بانک توسعه تعاون بهره‌مند می‌شوند انتظار دریافت خدمات ارزی در سبد خدماتی بانک رادارند که بر این اساس بانک با اتکا به مهارت نیروهای تخصصی مستقر در واحدهای ارزی پاسخگوی این نیاز مشتریان خود می‌باشد.

وی در این رابطه افزود: انعقاد تفاهم‌نامه با بانک‌های داخلی و بسط روابط کارگزاری خارجی در دستور کار بوده است.

طهمورثی خاطرنشان کرد: مبنای خدمات ارزی بانک کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال می‌باشد و افزود: به همین جهت دستورالعمل شناسایی مشتریان تدوین و اجرایی گردیده است و همچنین رویه حواله‌های ارزی مورد تدقیق قرارگرفته و از ظرفیت سامانه دستیار بهره‌گیری شده است.

وی ساماندهی دوایر ارزی به‌منظور افزایش بهره‌وری و تمرکز و هم‌افزایی واحدها و تقویت حوزه تطبیق به‌منظور شناسایی دقیق اهلیت و صحت فعالیت مشتریان را از دیگر اقدامات حوزه ارزی برشمرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied