شمانیوز
شما نیوز

برگزاری مراسم تکریم مدیر کل پیشین روابط عمومی و حوزه مدیریت

طی مراسمی با حضور مدیر عامل و هیئت عامل بانک مهر اقتصاد، از منصور شیخ الاسلامی مدیر کل پیشین روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک، تقدیر شد.

 برگزاری مراسم تکریم مدیر کل پیشین روابط عمومی و حوزه مدیریت

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، دکتر غلامحسن تقی نتاج – مدیر عامل بانک – در این مراسم با تقدیر از خدمات منصور شیخ الاسلامی مدیر کل پیشین روابط عمومی و حوزه مدیریت، گفت: آقای شیخ الاسلامی از مدیران توانمند، ارزشی و متخصص بانک بود که بی شک با حضور تخصصی خود در حوزه روابط عمومی توانست راهگشای بانک در مقاطع مختلف باشد.

 

نتاج افزود: ایشان با دانش تخصصی خود در حوزه روابط عمومی بسیار موثر واقع شد و تکریم از این عزیز بدین منزله نیست که وی از مجموعه بانک جدا شده بلکه تعاملاتشان ادامه خواهد داشت و به عنوان سرمایه بزرگ این بانک محسوب می شود.

 

مدیر عامل بانک در ادامه ضمن آرزوی توفیق و سربلندی روزافزون برای شیخ الاسلامی در زندگی شخصی و حرفه ای خود، محمد یوسفخانی را برای تصدی سرپرستی اداره روابط عمومی معرفی کرد و گفت: وی از همکاران جوان و خلاق بانک است که با توجه به ویژگیها و قابلیت هایی که از وی سرغ داریم انشا الله روابط عمومی بانک با قوت و قدرت بیشتر به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 

منصور شیخ الاسلامی – مدیر کل پیشین روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک – نیز در ادامه ابراز داشت: تجربه نزدیک به دو دهه حضور در بانک مهر اقتصاد و قرار گرفتن در جمع همکاران صمیمی و پرتلاش آن جزء بهترین لحظات زندگی شغلی و حرفه ایم محسوب می شود، چرا که در این سالهای پر فراز و نشیب علاوه بر اندوختن کوله باری از تجربه، خاطرات به یاد ماندنی و شیرینی در کنار همکاران عزیزم رقم خورد.

 

وی ضمن تشریح فعالیتها و عملکرد دوران تصدی مدیریت خود، گفت: روابط عمومی بانک به مثابه جزیی از یک پیکر واحد همواره تلاش داشت تا در مسیر رشد و توسعه بانک حرکت کند و طی این سالها با اتکال به خداوند متعال و تکیه بر همیاری و حمایت همکاران توانستیم به سلامت از گردنه های سخت و شرایط دشوار عبور کنیم.

 

شیخ الاسلامی موفقیت ها و دستاوردهای روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک را مرهون همراهی، همدلی، دانش و تخصص همکاران خود دانست و با آرزوی توفیق برای آنان، افزود: خوشبختانه فضایی صمیمی، با نشاط و دوستانه ای بر روابط عمومی بانک حاکم است که امیدواریم با بهره گیری از این ظرفیتها، مسیر ترسیم شده استمرار و اهداف مورد نظر تحقق یابد.

 

3

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied