شمانیوز
شما نیوز

تقدیر نمایندگان مجلس از بانک پارسیان

حمیدگرمابی، عضوکمیسیون صنایع و معادن و محمد حسینی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، عملکرد بانک های خصوصی به ویژه بانک پارسیان را در مشارکت و پرداخت تسهیلات به بنگاه های اقتصادی مثبت و مصداق واقعی «رونق تولید ملی » ارزیابی کردند.

تقدیر نمایندگان مجلس از بانک پارسیان

به گزارش شمانیوز، حمید گرمابی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نقش مهم بانک های خصوصی به ویژه بانک پارسیان در رفع مشکلات نقدینگی بنگاه های اقتصادی،گفت: تامین مالی و سرمایه گذاری در پروژه هایی همچون؛ سنگان، شرکت پارس فولاد سبزوار و همچنین آبرسانی و گازرسانی به مناطق محروم، پرداخت تسهیلات برای خرید تضمینی گندم و دیگر طرح های عمرانی و صنعتی کشور از جمله مصداق های مشارکت بانک پارسیان با بخش اقتصادی بوده است.

 

همچنین عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نیز با مثبت ارزیابی کردن اقدامات بانک پارسیان، گفت: با تلاش بانک های خصوصی سپرده های مردم به شکل بهینه در مسیر شکوفایی اقتصاد و رونق تولید به جریان افتاد و در همین راستا بانک پارسیان، به عنوان یکی از موفق ترین بانک های بخش خصوصی اقدامات ارزنده ای ‌انجام داده است.

 

محمد حسینی افزود: بانک پارسیان درحمایت از «رونق تولید ملی»  نقش مهم و قابل توجهی ایفا می کند. این بانک با ارایه تسهیلات ارزی و ریالی درتحقق نظام بانکداری منطبق با پارامترهای بانکداری اسلامی بسیار موفق عمل کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied