شمانیوز
شما نیوز

بازدید رئیس هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور از مرکز ارتباط مردمی این موسسه

رئیس هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور به همراه هیاتی از معاونین و مدیران ارشد، از مرکز ارتباط مردمی این موسسه بازدید کردند.

بازدید رئیس هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور از مرکز ارتباط مردمی این موسسه

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری نور، حشمت الله نظری ریاست هیات سرپرستی در این بازدید از نزدیک در روند پاسخگویی به تماس‌های مشتریان و همکاران با مرکز ارتباط مردمی این موسسه قرار گرفتند. ایشان با تاکید بر اهمیت پاسخگویی سریع و به موقع به مشتریان، مرکز ارتباط مردمی را نخستین مواجهه مشتریان با موسسه برشمردند که تاثیر مستقیم در افزایش رضایت‌مندی ایشان از خدمات مالی و اعتباری را دارد.  این گزارش می‌افزاید رئیس هیات سرپرستی و معاونین و مدیران ارشد، ساعاتی را شخصا به پاسخگویی به تماس‌های وارده با مرکز ارتباط مردمی اختصاص داده و از نزدیک در جریان دغدغه‌های مشتریان و همکاران قرار گرفتند.

 

شایان ذکر است مرکز ارتباط مردمی موسسه نور نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و آموزش نحوه فعال‌سازی رمز دوم پویا به مشتریان ایفا کرده است. 

 

خاطر نشان می‌سازد مرکز ارتباط مردمی موسسه اعتباری نور با شماره تماس ۴۲۹۳۱۰۱۰ - ۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان محترم و عموم جامعه در خصوص خدمات این موسسه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied