شمانیوز
شما نیوز

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از بانک‌های عامل تسهیلات تبصره ۱۸

وزیر راه و شهرسازی از بانک‌های عامل تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ تشکر نمود.

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از بانک‌های عامل تسهیلات تبصره ۱۸

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل در جلسه که با امضای قرارداد عاملیت فیمابین بانک توسعه تعاون و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران همراه بود اظهار داشت: بانک‌هایی که عهده‌دار اعطای تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ به شرکت‌های فعال در صنعت حمل و نقل ریلی گردیده‌اند موجبات اجرای پروژه‌های زیرساختی بخش حمل و نقل را فراهم می‌آورند.

 

اسلامی با بیان این که توسعه زیرساخت ریلی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی امکان پذیر است گفت: مطابق بند الف تبصره ۱۸ شرکت‌های خصوصی حمل و نقل ریلی از سوی بانکتهای عامل تامین مالی می‌شوند و باعث توسعه زیرساخت‌های ریلی کشور می‌گردند.

 

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: با وجود حمایت و پشتیبانی بانک‌ها از صنعتگران، وضعیت خودکفایی در اکثر بخش‌های حمل و نقل مداومت خواهد داشت.

 

وی افزود: گیرندگان تسهیلات از نظام بانکی لازم است نسبت به بازگشت به موقع اقساط تسهیلات التزام و مراقبت داشته باشند تا چرخه تسهیلات‌دهی بانک‌ها به صورت مناسب ادامه داشته باشد.  

 

گفتنی است قرارداد عاملیت اعطای تسهیلات تلفیقی از محل اعتبارات کمک‌های فنی و اعتباری بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۸فی‌مابین بانک توسعه تعاون و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به ارزش ۱۶.۵۰۰ میلیارد ریال عصر امروز به امضای حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون و سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied