شمانیوز
شما نیوز

دکتر شیری:

منافع پست بانک ایران حداکثرسازی سود درراستای ارائه خدمت مطلوب به مشتریان است

دکتر شیری نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران در جلسه شورای مدیران اظهارداشت: منافع این بانک حداکثرسازی سود در راستای حداکثرسازی خدمت به هموطنان و مشتریان به ویژه در مناطق روستایی است.

منافع پست بانک ایران حداکثرسازی سود درراستای ارائه خدمت مطلوب به مشتریان است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی افزود: ارتقاء سطح تعاملات و ارتباطات با ذینفعان بانک، مشتریان و سهامداران باید در الویت برنامه های بانک جهت بهره مندی از ظرفیت آنان برای غنی کردن مسیر حرکت به سوی اهداف تعیین شده قرار گیرد.

نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک ضمن تأکید بر استفاده از تمام توان و ظرفیت مجموعه برای هموار سازی مسیر حرکت به سمت اهداف تعیین شده عنوان کرد: باید کمک کنیم تا ساختار بانک قوی تر شود چون منافع و حرف تک تک ما با منافع و حرف سازمان گره خورده است.

شیری در ادامه با اشاره به یکم دیماه سالروز تأسیس پست بانک ایران تصریح کرد: افتتاح و بهره برداری از شعبه نوآوری با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر مقامات و برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه ازجمله برنامه های مهم جهت گرامیداشت سالروز بانک می باشد که طی روزهای آینده برگزار می شود.

گفتنی است: در جلسه مذکور که با حضور مدیران امور و رؤسای ستادی بانک برگزار شد گزارش های مربوطه درخصوص اقدامات انجام شده ارائه شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی