شمانیوز
شما نیوز

با سامانیوم، سپرده آتیه پلاس خود را شارژ کنید

باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) طی طرحی، امکان تبدیل امتیازات سامانی این باشگاه به وجه نقد و واریز آن به سپرده آتیه پلاس در این بانک را فراهم کرد.

با سامانیوم، سپرده آتیه پلاس خود را شارژ کنید

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک سامان، بر اساس این طرح تمامی اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان که دارای سپرده آتیه پلاس هستند می‌توانند 1500 امتیاز سامانی خود را به وجه نقد تبدیل و به این سپرده واریز کنند.

بر این اساس، اعضای سامانیوم می‌توانند به ازای خرید یک بسته 1500 امتیازی، مبلغ 100000 ریال برای مشتریان وفادار آبی و 150000 ریال برای مشتریان وفادار برنزی، در سپرده آتیه پلاس خود در بانک سامان دریافت کنند.

گفتنی است، وجه امتیازات تبدیلی حداکثر 10 روز کاری پس از اتمام بسته، به سپرده آتیه پلاس مشتریان واریز می‌شود و مشتریان در صورت نداشتن این سپرده می‌توانند تا قبل از اتمام بسته مزبور، برای افتتاح این سپرده به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که وجوه این امتیازات تنها امکان واریز در سپرده آتیه پلاس دارد و واریز آن به سایر سپرده‌ها امکان‌پذیر نیست.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت باشگاه مشتریان بانک سامان به سایت سامانیوم مراجعه و یا با شماره 0216422 تماس بگیرند. همچنین پست الکترونیکی این باشگاه به نشانی samanium@sb24.com و نیز اینستاگرام سامانیوم به آدرس @samanium پاسخگوی پرسش‌های مشتریان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied