شمانیوز
شما نیوز

میلیاردها ریال جوایز نقدی در جشنواره خودپرداز بانک شهر

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از برگزاری جشنواره خودپرداز این بانک خبر داد و گفت: بیش از 2 میلیارد ریال جایزه نقدی برای شرکت کنندگان این جشنواره در سه ماه پایانی سال پیش بینی شده است.

میلیاردها ریال جوایز نقدی در جشنواره خودپرداز بانک شهر
به گزارش شمانیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم طاهری با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور تعامل بیشتر با مشتریان و شهروندان، این بانک جشنواره خودپردازهای خود را در مدت زمان سه ماه پایانی سال برگزار می کند.

وی افزود: تمامی دارندگان کارت های شتابی در صورت استفاده از خدمات دستگاه های خودپرداز، خود پرداز خوددریافت، و وب کیوسک های بانک شهر (مستقر در پیشخوان های شهرنت بانک شهر و یا سایر مکان ها) در طول دوره جشنواره (سه ماه پایانی سال) می توانند در این جشنواره شرکت کرده و از بیش از دو میلیارد ریال جوایز نقدی بهره مند شوند.

طاهری با اشاره به نحوه شرکت در جشنواره و امتیازدهی به شرکت کنندگان اظهار کرد: برای تراکنش های دریافت وجه با میانگین برداشت وجه از یک میلیون تا یک میلیون و پانصد هزار ریال ( 2 امتیاز) ، میانگین برداشت وجه یک میلیون و پانصد هزار ریال و بیشتر( 5 امتیاز)، انتقال وجه از کارت شهر به کارت های شتاب( 1 امتیاز) ، از کارت های شتاب به کارت بانک شهر( 3 امتیاز) ، از کارت های شتاب به کارت های شتاب( 4 امتیاز) ، پرداخت قبض( 1 امتیاز) ، مانده گیری( 1 امتیاز) محاسبه و در قرعه کشی ماهانه شرکت داده خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: در این جشنواره، تراکنش های دریافت وجه کمتر از یک میلیون ریال مشمول امتیاز نمی شود.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر گفت: برای شرکت کنندگان در این جشنواره در ماه اول 40جایزه 10میلیون ریالی و 20جایزه 20میلیون ریالی، در ماه دوم 30جایزه 10میلیون ریالی و 15 جایزه 20میلیون ریالی، در ماه سوم 30جایزه 10میلیون ریالی ، 15 جایزه 20میلیون ریالی و یک جایزه 250 میلیون ریالی در نظر گرفته شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied